filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Έρευνα με θέμα την επαγγελματική πορεία των αποφοίτων
Τμήματος ΦΠΨ, Τμήματος Φιλολογίας και Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας:
Πατήστε εδώ.

Κανόνες και διαδικασία μακροχρόνιου δανεισμού συγγραμμάτων σε φοιτητές κατατακτήριων εξετάσεων και σε όσους εξετάζονται σε μάθημα για δεύτερη φορά, ενώ έχει αλλάξει το σύγγραμμα. Περισσότερα εδώ.


ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Εισαχθέντες μέχρι και το 2009

Συντονιστής: ange91

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό butterfly » 19 Ιουν 2007, 10:48

(Σεπτεμβ. 06)

ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ:


Α' Μέρος: (απο τα 2 θέματα επιλέγουμε το 1)

1.Ποια είναι η ιδιότητα του μαθήματος των αρχαιων ελληνικων από μετάφραση και ποια η σχέση του με τα άλλα μαθήματα
2.Να παρουσιάσετε τους κανόνες που πρέπει να τηρούνται κατά τη μεταφραστική διαδικασία του αρχαίου ελληνικού κειμένου.


Β' Μέρος: Με βάση το κείμενο που σας δίνεται (Υποχρεωτικό)

α)Να διατυπώσετε δύο τροπους αφόρμησης της διδακτικής διαδικασίας
β)Να αξιοποιήσετε τις διδακτικές αρχές της βιωματικότητας και της εγγύτητας στη ζωή.
γ)Να διατυπώσετε δύο εργασίες, τις οποίες θα αναθέτατε στους μαθητές σας.



ΣΠΑΝΟΣ:

1.Οι έννοιες "δημιουργικός αναγνώστης", "ορειβασία", "λαβές" στην ανάγνωση της λογοτεχνίας σύμφωνα με τη θεωρία της πρόσληψης.
2.Η βασιμότητα της ερμηνείας σύμφωνα με τη θεωρία των Dilthey - Ricoeur


(Απο τα 2 επιλέγουμε το 1)

Υποχρεωτικο >>>

Να παρουσιάσετε ο,τι θα λέγατε στους μαθητές σας της Β' Γυμνασίου κάνοντας αφόρμηση κατα τη διδασκαλία του κειμένου "Ο μικρός άγιος" του Γ. Χατζίνη με τετραπλή ανάγνωση.


Σημειώσεις :

1.Η Φουντοπούλου έδωσε ενα κείμενο που αναφερόταν στο Σόλωνα και το περιστατικό του με τον Κροίσο, αρχαίο κείμενο από μετάφραση. Οι ερωτησεις του Β' Μέρους βασίζονται σε αυτό το κείμενο.

2. Ο Σπανός έδωσε το κείμενο " Ο μικρός άγιος" του Χατζίνη όπου βασίζεται το υποχρεωτικό κομμάτι της εξέτασης του

3. Επίσης, ο Σπανός είχε δύο ομάδες θεμάτων. Εδώ εγώ σας παραθέτω μόνο την μία.
Άβαταρ μέλους
butterfly
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 972
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 06:55
Τοποθεσία: τα όνειρά μου...
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό demi » 03 Ιούλ 2007, 16:06

ΙΟΥΛΙΟΣ 2007

ΣΠΑΝΟΣ


(1)σχεση μυθου-φαντασιας
(2)απο τις πηγες παραναγνωσης τον διανοητικο τροπο θεωρησης κειμενου
(3)λαβες,μυθοπλασια,οριζοντας εμπειριας/προσδοκιας

ηταν κ αλλη μια αλλα δεν την θυμαμαι ακριβως!!
ειχε σχεση με ερμηνεια κ κατανοηση παντως!!! υπηρχαν 2 ομαδες θεματων,καθε ομαδα ειχε 2 ερωτησεις θεωριας κ επρεπε να απαντησει τη μια


ΑΣΚΗΣΗ
απο το ποιημα που μας εδωσε να γραψουμε τι θα λεγαμε στους μαθητες κατα τη πρωτη κ τελευταια φαση της διδασκαλιας με τετραπλη αναγνωση



ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
(1)τροποι κειμενικης αναλυσης
(2)προυποθεσεις ορθης διδασκαλιας για το μαθημα των αρχαιων απο μτφ(επιγραμματικα)κ να αναλυσουμε τη αναγκη προσφυγης στο πρωτοτυπο


ΑΣΚΗΣΗ
ειχε ενα κειμενο στα αρχαια κ την μτφ σου κ ζητουσε
αφορμηση
εφαρμογη της αρχης της εποπτειας
κ μια ασκηση..
δειτε παρακατω δημοσιευση
Τελευταία επεξεργασία από demi και 04 Ιούλ 2007, 15:15, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
demi
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 803
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 08:04
Τοποθεσία: πειραιας**
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joanna21 » 03 Ιούλ 2007, 16:26

του Σπανου η αλλη ερωτηση ηταν σχετικα με το αν η ερνηνεια ειναι εξηγηση η κατανοηση και να το δικαιολογησουμε!!!!
Άβαταρ μέλους
joanna21
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1019
Εγγραφή: 18 Ιουν 2007, 17:09
Τοποθεσία: Κερατσίνι
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Μπουμπού » 03 Ιούλ 2007, 21:48

Λοιπόν:

*Άσκηση (δηλ υποχερωτική ερώτηση) του Σπανού: εγώ ήμουν στην άλλη ομάδα όπου έπρεπε κάνουμε αφόρμηση με ερμηνευτικό τρόπο

*2η ερώτηση επιλογής Φουντούλου:να γράψουμε τις προϋποθέσεις της επιτυχημένης διδασκαλίας (το επισημαίνω γιατί έτσι το χει το βιβλίο)

*Άσκηση Φουντοπούλο: ζηταγε την διδακαλία των ιστορικών χρόνων των βαρυτονων ρημάτων με κειμενοκεντρικό τρόπο


Πως τα πήγατε παιδάκια;;
Ξύπνησες καλά και έχεις διάθεση να βοηθήσεις?? Ψαχνεις ποια θα είναι η καλή πράξη της ημέρας σου?? Στείλε μου πμ για να ανεβάσεις σημειώσεις στο Πρόγραμμα Ψυχολογίας!!
Άβαταρ μέλους
Μπουμπού
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 783
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 21:39
Τοποθεσία: ΦΠΨ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ειρήνη » 23 Ιουν 2008, 13:35

:arrow:Θεματα ΣΠΑΝΟΥ:1)Με βαση τη θεωρια της νεας κριτκης του Richards να πειτε που αναφερεται η φραση¨Οτι εχει να πει το κειμενο το λεει μ'αυτο που ειναι¨

2)Να δωσετε τους ορισμους των εννοιων ¨σημεια απροδοριστειας, μυθοπλασια, οριζοντας προσδοκιας

(Απ'τα 2 επιλεγουμε το 1)

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ:Να κανετε αφορμηση στο αποσπασμα του Κ.Καβαφη ¨Το πρωτο σκαλι¨ με αναγνωστικη ανταποκριση.

2η ΟΜΑΔΑ:1)Η ερμηνεια ειναι κατανοηση ή εξηγηση?

2)Να αναφερετε την αισθητικη και ιδεολογικη αιτια παραναγνωσης κατα τις αιτιες παραναγνωσης( του Richards)


ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ:Στο αποσπασμα του Κ.Καβαφη το πρωτο σκαλι να ακολουθησετε τη διαδικασια μετα την αφορμηση και πριν τη κατα μερη προσεγγιση.


:arrow:ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ:1)Ποιες ειναι οι προυποθεσεις της επιτυχημενης διδασκαλιας (ονομαστικα) και να αναφερθειτε στην αναγκη προσφυγης και σε αλλες μεταφρασεις.

2)Ποιοι ειναι οι σκοποι των αρχαιων ελληνικων απο μεταφραση και να αναλυσετε τον γλωσσικο σκοπο.
(Απ'τα 2 επιλεγουμε το 1)

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ:Δινοταν αποσπασμα απ'την Ιλιαδα (στ. 121-160)
α)Να κανετε 2 τροπους αφορμησης με βαση το κειμενο
β)Να εφαρμοσετε την αρχη της εποπτειας και της εγγυτητας
γ)Να διατυπωσετε 2 εργασιες που θα αναθετατε στους μαθητες σας με βαση την αρχη της αυτενεργειας.

Αυτα ηταν τα θεματα πανω κατω οσο τα θυμομουν!!! :lola: :lola: :lola:
Άβαταρ μέλους
ειρήνη
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 19 Ιαν 2008, 17:55
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bluehelenex » 24 Ιουν 2008, 16:48

στην δεύτερη ομάδα του σπανου το πρακτικό μέρος έλεγε να κινηθούμε συνφωνα με το ερμηνευτικό πρότυπο!
Άβαταρ μέλους
bluehelenex
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1195
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 18:05
Τοποθεσία: χαλκίδα
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό i12 » 27 Ιουν 2009, 11:32

Τι σημαινει η "ορειβασια"
και ποια ειναι αισθητικη και ιδεολογικη αιτια παραναγνωσης κατα τις αιτιες παραναγνωσης( του Richards) ?
υπαρχουν καπου στο βιβλιο ή τα ειπε στην ταξη?
i pragmatikotita einai mia psevdaisthisi pou ofeilete stin elleipsi alkool...
Άβαταρ μέλους
i12
 
Δημοσιεύσεις: 152
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 15:48
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό anisorropi » 28 Ιουν 2009, 17:44

ο Richards και συγκεκριμένα η παρανάγνωση κάπου στην 163, τα υπόλοιπα πρέπει να είναι στο πακέτο με τις σημειώσεις του.
For What It's Worth. . .
Άβαταρ μέλους
anisorropi
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 26 Ιαν 2008, 15:33
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dwdwnis » 28 Ιουν 2009, 18:03

οι παραγνωσεις ειναι κ μεσα στις σημειωσεις μου στο τελευταιο ή στο προτελευταιο μαθημα.
My brain has two sides...left & right. Left has nothing right, and right has nothing left....
Άβαταρ μέλους
dwdwnis
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2377
Εγγραφή: 23 Μάιος 2008, 08:18
Τοποθεσία: εδω1-0
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dwdwnis » 29 Ιουν 2009, 13:57

theofano εγω μεσα στο βιβλιο του βρισκω μονο της πηγες παραναγνωσης κ γενικα πραγματα για την θεωρια του dilthey Που δεν μπορω να τα συγκρατησωκ ειναι στην αρχη του βιβλιου.
καποια απο τα αλλα τα βρηκα μεσα στι φυλλαδιο που εχω ανεβασει στις σημειωσεις φπψ αλα οχι τπτ φοβερο..
My brain has two sides...left & right. Left has nothing right, and right has nothing left....
Άβαταρ μέλους
dwdwnis
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2377
Εγγραφή: 23 Μάιος 2008, 08:18
Τοποθεσία: εδω1-0
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό anisorropi » 01 Ιούλ 2009, 17:45

Σπανός Β' ομάδα:

Θεωρητικά: (Από τα 2 το 1) (Δε θυμάμαι ακριβώς την εκφώνηση)

1) Οι έννοιες της "λαβής" και των "κενών" στο λογοτεχνικό κείμενο σύμφωνα με τη θεωρία της Πρόσληψης.
2)Η ανάκληση προσωπικών γεγονότων ως παρανάγνωση κατά την ερμηνεία του λογοτεχήματος.


Πρακτικό:

Να περιγράψετε την Α' φάση διδ/λίας του ποιήματος Σατραπεία του Καβάφη σύμφωνα με την αναγνωστική ανταπόκριση.


Φουντοπούλου Α' ομάδα:

Θεωρητικό: (Από τα 2 το 1)
1) Να αναφέρετε τους ειδικότερους σκοπούς της διδ/λίας αρχαίων και να αναπτύξετε τον ειδολογικό.
2) (Μου διαφεύγει τελείιιιιιιως!!!! Βασικά δε νομίζω να το κοίταξα καν!)


Πρακτικό:
α)Να καθορίσετε σκοπό και στόχους της διδ/κής ενότητας βάσει του κειμένου που σας δίνετε.
β)Να αναθέσετε δύο κατ'οίκον εργασίες.
Το κείμενο ήταν ένας μύθος του αισώπου (αρχ. πρωτότυπο)


Κ ο Θεός Βοηθός. . .
For What It's Worth. . .
Άβαταρ μέλους
anisorropi
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 26 Ιαν 2008, 15:33
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dimixal » 01 Ιούλ 2009, 18:46

Β ΟΜΑΔΑ ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
1)Σε τι κινδυνους μπορει να πεσει ο φιλολογος κατα τη διδασκαλια της αρχαιας ελληνικης γραμματειας (επιγραμματικα). αναλυστε την συγχυση με την νεα ελληνικη γραμματεια.
2)Ποια η φυση του μαθηματος της αρχαιας ελληνικης γραμματειας με επικεντρωση στον ανθρωπιστικο τομεα

υποχρεωτικο: εδωσε ενα κειμενο αρχαιων α'γυμνασιου και ζητησε να περιγραψουμε σκοπο κ στοχους μεσα απο κομματια του κειμενου κ να βαλουμε δυο εργασιες για το σπιτι.



Α ΟΜΑΔΑ ΣΠΑΝΟΣ
1) να αναφέρουμε τη θεωρία του diltHey για την εκφραση και το βιωμα.
2)η νέα κριτική εναντιώνεται στη θεωρία που θέλει αντικείμενο μελέτης το συγγραφέα..τι έχετε να πειτε και πως θα επηρεάσει τη στάση του δασκάλου?

στο κείμενο η ΣΑΤΡΑΠΕΙΑ να πειτε πωσ και τι θα λέγατε ακριβώς μέσα στην τάξη με τη μέθοδο της ερμηνευτικής ..την Α φάση


(dwdwnis: επεξεργαστηκα το ποστ για να μην ανοιγω κ αλλες ενοτητες)
για το πτυχίο ρε γαμώτο!!!
Άβαταρ μέλους
dimixal
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 05 Μάιος 2009, 22:54
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό pennykwn » 01 Ιούλ 2009, 19:26

η φουντοπουλου ειχε επισης ερωτηση για τους τομεις κειμενικης αναλυσης αλλα δεν θυμαμαι σε ποια ομαδα ηταν ... νμζ με αυτην που αφορουσε τους κινδυνους που πρεπει να αποφυγει ο φιλολογος!!
Άβαταρ μέλους
pennykwn
 
Δημοσιεύσεις: 157
Εγγραφή: 25 Οκτ 2007, 09:35
Τοποθεσία: Βαρη-ΦΠΨ
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Viola05 » 09 Ιουν 2010, 19:16

Iούνιος 2010
Φουντοπούλου
Από τις δύο να απαντήσετε τη μια.
1)Ποιές οι πιθανές διδακτικές εκτροπές κατά τη διδασκαλία των Αρχαίων ελληνικών από μετάφραση.Να τις αναφέρετε ονομαστικά και να αναλύσετε τη σύγχυση με τη Νεοελληνική Γραμματεία.
2)Ποιοί είναι οι τομείς που πρέπει να αναλύσουν δάσκαλος και μαθητές κατά τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών. (κάπως έτσι ήταν η διατύπωση.Βασικά εννοεί τα είδη της κειμενικής ανάλυσης)
Πρακτικό μέρος.
Μας δόθηκε ένα κείμενο από το βιβλίο της Β'Γυμνασίου, ενότητα 11 μαζί με τ γλωσσικά και ερμηνευτικά σχόλια και τη γραμματική.
1)Με βάση το κείμενο να δώσετε δύο διδακτικούς σκοπούς και τρεις διδακτικούς στόχους για τον κάθε σκοπό
2)Να παρουσιάσετε τον τρόπο που θα διδάξετε ο,τιδήποτε από το κείμενο συνδέοντάς το με την νεοελληνική γλώσσα.(η διατύπωση δεν έιναι ακριβής αλλά αυτό είναι το νόημα.)
Στο πρακτικό μέρος απαντούμε υποχρεωτικά και στα δύο ερωτήματα
Άβαταρ μέλους
Viola05
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Μάιος 2010, 11:53
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Viola05 » 09 Ιουν 2010, 19:29

Ιούνιος 2010
Σπανός
Από τα δύο θέματα το ένα(μέχρι 20 γραμμές)
α) Από τις πηγές παρανάγνωσης να αναλύσετε την ιδεολογική/αισθητική προκατάληψη.
β)Η διδασκαλία του λογοτεχνικού κειμένου αποτελεί άσκηση στη δημιουργική ανάγνωση. (Ζητούσε να το αναπτύξουμε.η απάντηση βρίσκεται στη θεωρία της πρόσληψης)
Πρακτικό μέρος.
Με βάση το ποιήμα του Σεφέρη Μνήμη Α' να αναφέρετε τι θα ζητούσατε από τους μαθητές κατά τη γ'φάση της Αναγνωστικής Ανταπόκρισης(μέχρι 8 γραμμές)
Άβαταρ μέλους
Viola05
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Μάιος 2010, 11:53
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό theoni » 09 Ιουν 2010, 23:20

Ιούνιοσ 2010- Φουντοπούλου- Β ΟΜΑΔΑ
πρακτικό μέρος: στο κείμενο που μασ έδινε να κάνουμε με δύο τρόπους αφόρμηση και να διατυπώσουμε δύο ασκήσεισ που θα δώσουμε στουσ μαθητές για το σπίτι(θεματική και διαθεματική άσκηση). το κέιμενο ήταν του πλατωνα με τιτλο ο σεβασμόσ σους γονείσ μέλημα του νόμου.
Άβαταρ μέλους
theoni
 
Δημοσιεύσεις: 206
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 19:00
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό tota » 23 Σεπ 2010, 18:09

Σεπτεμβριος 2010
Φουντοπουλου


1.Να αναφερετε τα ειδη κειμενικης αναλυσης και να αναπτυξετε το γλωσσικο.
2.ο ειδολογικος σκοπος της διδασκαλιας των αρχαιων ελληνικων.
Πρακτικο Μερος

Εδωσε ενα κειμενο του Ηροδοτου απο μεταφραση, για τη μαχη του Μαραθωνα και ειπε να αναφερουμε 3 στοχους της διδασκαλιας του και μια διαθεματικη ασκηση που θα βαζαμε στους μαθητες και να αιτιολογησουμε για ποιο λογο ειναι διαθεματικη.


Σπανος
1.το προσωπικο βιωμα ως πηγη-αιτια παραναγνωσης(καπως ετσι)
2.σχεση μυθου-φαντασιας κατα την αισθητικη ανταποκριση.

Πρακτικο μερος Α΄ ΟΜΑΔΑ
Εδωσε ενα ποιημα του Καβαφη (Το Πρωτο Σκαλι) και ζητουσε να γραψουμε τι θα λεγαμε και τι θα καναμε μετα την αφορμηση και πριν την κατα μερη προσεγγιση συμφωνα με το ερμηνευτικο προτυπο.
Άβαταρ μέλους
tota
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 16 Ιουν 2010, 21:07
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Eleni p27 » 23 Σεπ 2010, 22:20

Σεπτ 2010
Σπανός Β Ομάδα:
1) τι είναι οι 'λαβές' και τι τα 'σημεία απροσδιοριστίας'
2) (δε θυμάμαι καλά) κάτι για τη Νέα Κριτική θεωρία


ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ: Από το ίδιο ποίημα (Το πρώτο Σκαλί του Καβάφη), τι θα λέγαμε και τι θα κάναμε ως αφόρμηση σύμφωνα με τη θεωρία αισθητικής ανταπόκρισης

Καλή επιτυχία! :peace2:
Eleni p27
Άβαταρ μέλους
Eleni p27
 
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: 05 Νοέμ 2009, 20:13
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό undo ibili » 10 Φεβ 2011, 00:03

ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ
Έδινε ένα κείμενο και ζήταγε τα παρακάτω:
α)Να διατυπώσετε τρεις διδακτικούς στόχους για τη διδασκαλία του κειμένου.
β)Να παρουσιάσετε δύο πιθανούς τρόπους αφόρμησης.
γ)Να καταδείξετε πως θα αξιοποιούσατε τα παραθέματα αρχαιοελληνικού πρωτότυπου κειμένου.


ΣΠΑΝΟΣ
Α.Να αναπτύξετε ένα από τα δυο θέματα που ακολουθούν(μονάδες 5).
1)Πώς επηρρεάζει τη διδακτική πρακτική η άποψη των εισηγητών της Νέας Κριτικής "'ο,τι έχει να πει το κείμενο το λέει μ' αυτό που είναι" (μέχρι 20 γραμμές).
2)Ο ρόλος της σχέσης "μύθος-φαντασία" στη διδακτική προσέγγιση λογοτεχνικού κειμένου σύμφωνα με την αισθητική ανταπόκριση; (μέχρι 20 γραμμές)


Β.Πρακτικό θέμα,υποχρεωτικό(μονάδες 5)
Να παρουσιάσετε ό,τι θα κάνατε κατά την πρώτη φάση διδασκοντας σε μαθητές της Α' Λυκείου το ποίημα του Ν.Καββαδία "Αθήνα 1943" με το πρότυπο της αισθητικής ανταπόκρισης. (μέχρι 15 γραμμές)
"Οι μεγάλοι άνθρωποι μιλούν για ιδέες.
Ο μέσος άνθρωπος για γεγονότα.
Ο μικρός για τους άλλους."
Άβαταρ μέλους
undo ibili
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 23 Σεπ 2009, 20:34
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ51 || Ειδική διδακτική-διδακτικές ασκήσεις Β

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό xrystel » 20 Ιουν 2011, 01:25

19/06/2011

Φουντοπούλου


1. Είδη κειμενικής ανάλυσης και να αναλύσετε τη γλωσσική.
2. Από τις σημειώσεις ήταν και είχε να κάνει με το πώς άλλαξαν στην εποχή μας οι ρόλοι του δασκάλου και του μαθητή στην τάξη, δεν τη θυμάμαι. 1/2

Υποχρεωτική: Έδινε τον πρόλογο της Αντιγόνης, να γράψουμε 3 διδακτικούς στόχους (1 για κάθε τομέα της ταξινομίας του Bloom) να κάνουμε αφόρμηση και να πούμε πώς μετά την αφόρμηση θα περάσουμε στο κείμενο.


Σπανός

1.Η ιδεολογική-αισθητική προκατάληψη ως πηγή παρανάγνωσης
2.Δημιουργική ανάγνωση 1/2

Υποχρεωτική: Τι θα κάνατε κατά την τελευταία φάση διδασκαλίας με το πρότυπο 4πλης ανάγνωσης. Έδινε ένα ποίημα του Ρίτσου.
Άβαταρ μέλους
xrystel
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 13 Φεβ 2009, 20:10
Ευχαριστώ: 0

Επόμενο


Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες