filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Έρευνα με θέμα την επαγγελματική πορεία των αποφοίτων
Τμήματος ΦΠΨ, Τμήματος Φιλολογίας και Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας:
Πατήστε εδώ.


Κανόνες και διαδικασία μακροχρόνιου δανεισμού συγγραμμάτων σε φοιτητές κατατακτήριων εξετάσεων και σε όσους εξετάζονται σε μάθημα για δεύτερη φορά, ενώ έχει αλλάξει το σύγγραμμα. Περισσότερα εδώ.


Αρχαία Ελληνική Φιλολογία ΙΙ - ΦΑ 04

Εδώ μπορείτε να γράφετε και να ρωτάτε οτιδήποτε αφορά τα μαθήματα του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Συντονιστής: rania91

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΚΕΛΥ » 31 Ιαν 2008, 11:45

βρε παιδακια μηπως ειναι ευκολο να γραψει καποιος ποια μετρα πρεπει να γνωριζουμε στην μακρυγιαννη γιατι δεν εχω παρακολιυθησει και προσπαθω να διαβασω απο τις σημειωσεις και εχω ψιλοχαθει :cry: :cry: :cry: .θα ειμαι ευγνωμων!!!
Άβαταρ μέλους
ΚΕΛΥ
 
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: 20 Δεκ 2007, 13:52
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lotrec » 31 Ιαν 2008, 12:13

δακτυλικο εξαμετρο
-υυ,-υυ,-υυ,-υυ,-υυ,--
(οπου εχει υυ (δηλ. δυο βραχεα) μπορει να μπει ενα - (δηλ. ενα μακρο))
ελεγιακο διστιχο
αποτελειται απο ενα δακτυλικο εξαμετρο και ενα δακτυλικο πενταμετρο
-υυ,-υυ,-υυ,-υυ,-υυ,--
-υυ,-υυ,-||-υυ,-υυ,-
(οι δυο καθετες γραμμες ειναι η διαιρεση--> || )
(ημιεπες ονομαζεται αυτο : -υυ,-υυ,-
οπου εχει υυ (δηλ. δυο βραχεα) μπορει να μπει ενα - (δηλ. ενα μακρο), στο πενταμετρο ομως αυτο μπορει να συμβει μονο στο πρωτο ημιεπες)
ιαμβρικο τριμετρο
χ-υ-, χ-υ-, χ-υ-
(οπου υπαρχει χ τοτε η συλλαβη μπορει να ειναι ειτε μακρα ειτε βραχεα)
(οπου υπαρχει - (δηλ.ενα μακρο) μπορει να μπρουν υυ (δηλ.δυο βραχεα))
τροχαϊκο τετραμετρο καταληκτικο
-υ-χ, -υ-χ || -υ-χ, -υ-
(οπου υπαρχει χ τοτε η συλλαβη μπορει να ειναι ειτε μακρα ειτε βραχεα)
(οπου υπαρχει - (δηλ.ενα μακρο) μπορει να μπρουν υυ (δηλ.δυο βραχεα))
Eγωιστής: ένα άτομο που ενδιαφέρεται περισσότερο για τον εαυτό του παρά για μένα...
Άβαταρ μέλους
Lotrec
 
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2007, 11:14
Τοποθεσία: Istoriko - arxaiologiko
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ενυώ » 31 Ιαν 2008, 12:51

οκ ευχαριστω πολυ!παω να στρωθω λοιπον :study: κουραγιο σε ολους!
Άβαταρ μέλους
Ενυώ
 
Δημοσιεύσεις: 1136
Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 18:03
Τοποθεσία: wherever i may roam
Ευχαριστώ: 3

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΚΕΛΥ » 31 Ιαν 2008, 13:03

lotrec εισαι αστερι!!!ευχαριστουμε παρα πολυ!!!
Άβαταρ μέλους
ΚΕΛΥ
 
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: 20 Δεκ 2007, 13:52
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΛΑΟΜΕΔΩΝ » 31 Ιαν 2008, 16:32

μπραβο ρε lotrec καλα που εισαι κι εσυ
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΛΑΟΜΕΔΩΝ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 909
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 23:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Έβενος » 31 Ιαν 2008, 17:44

Μη ξεχνατε επίσης πως τα διχρονα α,ι,υ αλλα και τα βραχεα ε,ο είναι (θέσει) μακρόχρονα όταν μετα από αυτα υπάρχει ξ, ψ, ζ, η 2 σύμφωνα.
πχ αλγος, θάλασσα κλπ
Επισης τα διχρονα των προθεσεων ειναι βραχεα.
Ό,τι επαναλαμβάνουμε, μας καθορίζει!
Αριστοτέλης
Άβαταρ μέλους
Έβενος
 
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 14:14
Τοποθεσία: Απέραντο γαλάζιο
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Δήμητρα » 31 Ιαν 2008, 18:22

Έβενος έγραψε:Βιβλιο Α


θα ηθελα αν ειναι ευκολο,κ ζητωντας συγνωμη αν εχει διευκρινιστει να ρωτησω..οταν λετε βιβλιο Α σε ποιο αναφερεστε κ αυτη η κλειω καθως κ τα κεφαλαια που αναφερεις ειναι απο το μπλε μικρο βιβλιαρακι herodoti historiae?να θυμησω οτι δεν εχω παρακολουθησει το μαθημα!ευχαριστω..

επεξεργασια απο mod: καλο ειναι να βαζουμε μικρες παραθεσεις προς διευκολυνση οσων διαβαζουν το ποστ
ninikaki
Άβαταρ μέλους
Δήμητρα
 
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2007, 13:36
Τοποθεσία: χαιδαρι-αθηνα
Σχολή/Τμήμα: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Δήμητρα » 31 Ιαν 2008, 18:34

ελπιζω μονο να μη μου θυμωσει η κελυ που προσπαθησε να μου τα εξηγησει...σορρυ κελυ μου δεν εχω ξεφυλλησει τα βιβλια ακομα...
ninikaki
Άβαταρ μέλους
Δήμητρα
 
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2007, 13:36
Τοποθεσία: χαιδαρι-αθηνα
Σχολή/Τμήμα: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΛΑΟΜΕΔΩΝ » 31 Ιαν 2008, 20:38

Δήμητρα έγραψε:θα ηθελα αν ειναι ευκολο,κ ζητωντας συγνωμη αν εχει διευκρινιστει να ρωτησω..οταν λετε βιβλιο Α σε ποιο αναφερεστε κ αυτη η κλειω καθως κ τα κεφαλαια που αναφερεις ειναι απο το μπλε μικρο βιβλιαρακι herodoti historiae?να θυμησω οτι δεν εχω παρακολουθησει το μαθημα!ευχαριστω..


ολα τα βιβλια των αρχαιων συγγραφεων εχουν μπλε εξωφυλλο και ειναι μικρα.. εσυ (εμεις) θελεις το herodoti historiae Liber Ι
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΛΑΟΜΕΔΩΝ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 909
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 23:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Δήμητρα » 01 Φεβ 2008, 02:07

:lol: τωρα δεν ξερω τα αλλα πως ειναι,τριτο εξαμηνο ειμαι αρα μαλλον το liberi 1 θα εχω επομενως οταν λετε Α αυτο εννοειται...κ μαλλον η κλειω κ η νουβελες κ το ανεκδοτο ειναι αποσπασματα του...σωστα? :peace: :wink:
ninikaki
Άβαταρ μέλους
Δήμητρα
 
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2007, 13:36
Τοποθεσία: χαιδαρι-αθηνα
Σχολή/Τμήμα: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Έβενος » 01 Φεβ 2008, 02:19

Παιδια μη ρωτατε ανουσια πραγματα. Παρε Δημητρα τις σελιδες απο την αρχη και διαβασε τα ποστ. λεει τα παντα για βιβλια αλλα και χρωματα βιβλιων.

Κλειω λεγεται το Α βιβλιο ιστοριων του εργου του Ηροδοτου.Ειναι η εκδοση της Οξφόρδης. Ένα μπλε μικρό βιβλιαρακι. Εχει μονο το αρχαιο κειμενο. Υπάρχει ενα βοηθημα του Μαρωνίτη με εισαγωγη Κακριδη, εκδόσεις Γκοβοστη που το χρησιμοποιει ο Κος Παπαθωμας. Απο εκει είναι πολυ καλή η εισαγωγή του αλλά και η μεταφραση και τα σχόλια. Λεγεται Κλειω και είναι πράσινο. Αυτα.
Ό,τι επαναλαμβάνουμε, μας καθορίζει!
Αριστοτέλης
Άβαταρ μέλους
Έβενος
 
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 14:14
Τοποθεσία: Απέραντο γαλάζιο
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΛΑΟΜΕΔΩΝ » 01 Φεβ 2008, 02:29

βρε παιδια να κανω τωρα εγω μια ερωτηση.. ηδη εχω απ΄ το 1ο ακομα ετος το βοηθημα των εκδοσεων "κακτος" (γεωργουσοπουλος κλπ κλπ).. τι λετε, ειναι καλο;; γιατι δεν ειναι και η καλυτερη μου να παρω κατι αλλο ολοιδιο το οποιο απλα θα λεει λιγα πραματα παραπανω (βλ. εκδοσεις γκοβοστη) :roll:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΛΑΟΜΕΔΩΝ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 909
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 23:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Έβενος » 01 Φεβ 2008, 02:35

Λαο καλό είναι για την εισαγωγη δε ξέρω. Απλα μιλάω για του Μαρωνιτη γιατι το ακολουθει κατα γραμμα ο Π.
Ό,τι επαναλαμβάνουμε, μας καθορίζει!
Αριστοτέλης
Άβαταρ μέλους
Έβενος
 
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 14:14
Τοποθεσία: Απέραντο γαλάζιο
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό diti22 » 01 Φεβ 2008, 10:52

Κάποιο προτεινόμενο βοήθημα για Μακρυγιάννη;;; :shock:
"Η τέχνη θα σώσει και η αγάπη..."
Άβαταρ μέλους
diti22
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 12:47
Τοποθεσία: Ιστορικό - αρχαιολογικό
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό the nuts » 01 Φεβ 2008, 13:26

Έχω πολλές απορίες από τις σημειώσεις της Μακρυγιάννη αλλά ας μου απαντήσει καποιος την πιο αφελή που δεν έχει σχέση με τα θέματα της επερχόμενης εξεταστικής σίγουρα.Τι εννοει στη 1η σελίδα όταν λέει "Η μούσική ήταν θηλυκής μορφής και ο ρυθμός αντρικής"Μου έχει κολλήσει.
Άβαταρ μέλους
the nuts
 
Δημοσιεύσεις: 61
Εγγραφή: 28 Νοέμ 2007, 14:07
Τοποθεσία: Πειραιάς/Ιστορ.Αρχαιολ.
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Satin » 01 Φεβ 2008, 14:00

μαλλον οτι η μουσι κη ηταν αρμονικη κ ο ρυθμος πιο βαρβατος πιο δυνατος
!!!!!
The greatest thing you'll ever learn is just to love and being loved in return..
Άβαταρ μέλους
Satin
 
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 26 Αύγ 2007, 12:43
Τοποθεσία: Ιστορικο-Αρχαιολογικο
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΛΑΟΜΕΔΩΝ » 01 Φεβ 2008, 15:10

βοηθημα μακρυγιαννη

fofi έγραψε:εγω πηρα ενα αρκετα καλο απο τον Καρδαμιτσα, ειναι ομαδας φιλολογων και εχει ολες τις μεταφρασεις καθως και μια καλη εισαγωγη που βοηθαει στην κατανοηση του μετρου! ειναι ενα λευκο που λεγεται Λυρικη Ποιηση νομιζω..το εχω δανεισει και δεν θυμαμαι τον τιτλο.. :lol:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ΛΑΟΜΕΔΩΝ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 909
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 23:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΑΤΛΑΝΤΙΣ » 01 Φεβ 2008, 15:30

ΛΑΟΜΕΔΩΝ έγραψε:βρε παιδια να κανω τωρα εγω μια ερωτηση.. ηδη εχω απ΄ το 1ο ακομα ετος το βοηθημα των εκδοσεων "κακτος" (γεωργουσοπουλος κλπ κλπ).. τι λετε, ειναι καλο;; γιατι δεν ειναι και η καλυτερη μου να παρω κατι αλλο ολοιδιο το οποιο απλα θα λεει λιγα πραματα παραπανω (βλ. εκδοσεις γκοβοστη) :roll:


Σπουδαστήριο ιστορίας. :wink:
"Σβήνοντας ένα κομμάτι από το παρελθόν είναι σαν να σβήνεις και ένα αντίστοιχο κομμάτι από το μέλλον." Γ.Σεφέρης
Άβαταρ μέλους
ΑΤΛΑΝΤΙΣ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2197
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 09:23
Τοποθεσία: Ατλαντικός
Σχολή/Τμήμα: Φιλοσοφική Σχολή
Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Κατεύθυνση Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης
Ευχαριστώ: 11

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Δήμητρα » 01 Φεβ 2008, 17:54

Έβενος έγραψε:Παιδια μη ρωτατε ανουσια πραγματα. Παρε Δημητρα τις σελιδες απο την αρχη και διαβασε τα ποστ. λεει τα παντα για βιβλια αλλα και χρωματα βιβλιων.

Κλειω λεγεται το Α βιβλιο ιστοριων του εργου του Ηροδοτου.Ειναι η εκδοση της Οξφόρδης. Ένα μπλε μικρό βιβλιαρακι. Εχει μονο το αρχαιο κειμενο. Υπάρχει ενα βοηθημα του Μαρωνίτη με εισαγωγη Κακριδη, εκδόσεις Γκοβοστη που το χρησιμοποιει ο Κος Παπαθωμας. Απο εκει είναι πολυ καλή η εισαγωγή του αλλά και η μεταφραση και τα σχόλια. Λεγεται Κλειω και είναι πράσινο. Αυτα.
Eγινε,σε ευχαριστω πολυ.. :peace:
ninikaki
Άβαταρ μέλους
Δήμητρα
 
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 26 Νοέμ 2007, 13:36
Τοποθεσία: χαιδαρι-αθηνα
Σχολή/Τμήμα: ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Έβενος » 01 Φεβ 2008, 23:11

the nuts έγραψε:Έχω πολλές απορίες από τις σημειώσεις της Μακρυγιάννη αλλά ας μου απαντήσει καποιος την πιο αφελή που δεν έχει σχέση με τα θέματα της επερχόμενης εξεταστικής σίγουρα.Τι εννοει στη 1η σελίδα όταν λέει "Η μούσική ήταν θηλυκής μορφής και ο ρυθμός αντρικής"Μου έχει κολλήσει.



Εννοει γένους μάλλον....αλλα αφου δεν εχει σχεση με την εξεταστικη αστο να παει στα κομματια.
Ό,τι επαναλαμβάνουμε, μας καθορίζει!
Αριστοτέλης
Άβαταρ μέλους
Έβενος
 
Δημοσιεύσεις: 2408
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 14:14
Τοποθεσία: Απέραντο γαλάζιο
Ευχαριστώ: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο


Επιστροφή στο Μαθήματα Ιστορικού Αρχαιολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης