filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Ανακοίνωση της Κοσμητείας σχετικά με το Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο εδώ.
-------------------------------------------------------
Δυνατότητα μακροχρόνιου δανεισμού διδακτικών συγγραμμάτων σε φοιτητές κατατακτήριων εξετάσεων και σε όσους εξετάζονται σε μάθημα για δεύτερη φορά, ενώ έχει αλλάξει το σύγγραμμα. Περισσότερα εδώ.

ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του Τμήματος Προγράμματος Ψυχολογίας.

Συντονιστής: ange91

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος)
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Νικήτας » 05 Ιούλ 2007, 10:14

04/07/07

Υποχρεωτικές ερωτήσεις

1. Πώς έχουν αξιοποιηθεί οι αρχές της κλασικής εξαρτημένης και της συντελεστικής μάθησης προκειμένου να τροποποιηθεί η συμπεριφορά ηλικιωμένων ατόμων που διαμένουν σε ιδρυματικό περιβάλλον; Δώστε παραδείγματα.

2. Ποια από τα μνημονικά έργα της ρευστής και της αποκρυσταλωμένης νοημοσύνης υπόκεινται σε ηλικιο-εξαρτώμενες αλλαγές; Σε ποια σημεία από αυτά αυξάνεται ο ρόλος της περιβαλλοντικής υποστήριξης;

Προαιρετικές Ερωτήσεις (Από τις 4 να απαντήσετε στις 2)

3. Τί είναι τα σφάλματα πράξης και πώς συνδέονται με τη λήθη την oφειλόμενη σε εσωτερικά κίνητρα;

4. Τί είναι μνήμη των πεζών κειμένων (prose text) και πώς ερευνάται από τους σύγχρονους ερευνητές;

5. Ποιες είναι οι σύγχρονες θεωρίες για την ανθρώπινη Μάθηση; Να επισημάνετε σημεία σύγκλισης και σημεία απόκλισης μεταξύ των θεωριών. Ποια είναι η ερμηνεύτικη δύναμη της κάθε θεωρίας για την ανθρώπινη συμπεριφορά;

6. Ο Γιάννης έχει διαφορετικού τύπου υπολογιστή από το φίλο του Κώστα και φορτωμένο με ξεχωριστό πρόγραμμα επεξεργαστή κειμένου. Ο Γ δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει τον υπολογιστή του Κώστα "Δεν γίνεται τίποτα", λέει. "Όταν μάθαινα τη χρήση του δικού μου προγράμματος δε δυσκολεύτηκα τόσο. Αλλά τώρα δεν μπορώ να ακολουθήσω τις οδηγίες του κατασκευαστή του προγράμματος".
Να περιγράψετε το μνημονικό αυτό πρόβλημα με τη βοήθεια των πειραμάτων του Underwood (1957) kai Gunter et al (1981).
Πτυχία copies κτώνται...
Άβαταρ μέλους
Νικήτας
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2007, 23:19
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό diastyl » 20 Ιουν 2008, 09:51

:wave: Λοιπον το εδωσα χθες. τα ιδια ακριβως θεματα με τα παραπανω επεσαν. Καλα μιλαμε η γυναικα δεν εχει το θεο της. την ωρα που μπηκα μεσα ειχε βουτηξει ενα τσουρμο φοιτητες και τους εσπρωχνε για να καθησουν μπροστα! να κοιταξεις και στο πνευμα γιατι εκει βρηκα μια αλλη εξαδα θεματων. Φαινεται τις εχει δυο για να συναλλαζει...
Α! μετα απο καμια ωρα χαλαρωσε αρκετα και η επιτηρηση.If you know what I mean... :up:
LORD OF THE SINS
Άβαταρ μέλους
diastyl
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 31 Ιαν 2008, 01:20
Τοποθεσία: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ Ν ΕΤΟΣ
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Dominique » 06 Σεπ 2008, 13:52

Λοιπόν, χτες έπεσαν (05/09/08):

Υποχρεωτικά (δες τιτλους)
1. 8.2 με 8.4
2. 8.3

Επιλογής
3. Bartlett και γνωστικό σχήμα
4. εκδηλή κ αδηλη μνήμη (+διαδικαστική)
5. μηχανισμοί συσκότισης πληρ στη μνήμη και αντιπροσωπευτικοι ερευνητές για κάθε έναν απ τους 5
6. είδη μνήμης εκτός της επιλεκτικής

Όσον αφορά τις προόδους, δεν υπάρχει περιορισμός για το πότε θα τις πας. Υπήρχαν κάποιοι που τις έδωσαν χτες και κάποιοι άλλοι που δεν τις ειχαν πάει ακόμα και τους είπε να το σημειώσουν στο γραπτό τους ώστε να μην τους περάσει βαθμολογία μέχρι να τις φέρουν. Για το μέχρι πότε μπορούν οι απάντησή της ήταν το συντομότερο. Επίσης ρώταγε ποιοί έχουνε φέρει προόδους παλιότερα ώστε να τους σημειώσει μάλλον- αρα οι πρόοδοι μετράνε γι όποτε περάσεις το μάθημα.
Πάντως εγώ πολύ αμφιβάλω αν τις κοιτάει καθόλου- πιο πιθανό μου φαίνεται να κάνει συλλογή από διαφάνειες... LOL
Ήρθαν τα αύρια να διώξουν τα σήμερα...
Άβαταρ μέλους
Dominique
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 04 Ιαν 2008, 04:45
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ 33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό pinelopi » 23 Ιουν 2009, 19:10

θεματα 2009

υποχρεωτικα 1) με βαση την [αγγελματικη ικανοποιηση και εξουθενωση να γραψουμε τις συντελεστικες και εξαρτημενες αντανακλαστικες αντιδρασεις που εμπεριεχονται και να αναφερθουμε στις διαφορες συντελεστικης και εξαρτημενης μαθησης 2) προγραμματα αλυσιδας

επιλογης 3) αποδυναμωση εξαρτημενων αντανακλαστικων και αυθορμητη ανακληση τους μετα την αποσβεση 4) τεχνικες που ανεπτυξε ο wolpe για τις διαταραχες αγχους 5) εαν η τιμωρια και η αρνητικη ενισχυση εχουν τοσες πολλες παρενεργειες τοτε γιατι ελεγχουμε με αυτες τη συμπεριφορα των συνανθρωπων μας? 6) αναπτυξτε το ψυχολογικο φαινομενο της εσωτερικευσης ηθικων αρχων και της περαιτερω διαμορφωσης δρασεων προξενουμενων αρχικα απο απο κανονες. :dfg:
Άβαταρ μέλους
pinelopi
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 20 Ιουν 2009, 00:45
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό m4x88 » 09 Σεπ 2009, 16:32

Λοιπόν.Τα θέματα που έπεσαν την Πεμπτη 3-9-2009 είναι τα εξής στο περίπου

Υποχρεωτικές
1.Μάθηση και ανθεκτικότητα κλασικής εξαρτημένης μάθησης
2.Πως λειτουργεί η αρνητική και θετική τιμωρία

Επιλογής (απο τις 4 γράφουμε 2)
1.Νόμος ταιριάσματος και πως φαίνεται στην ανθρώπινη συμπεριφορά
2.Πως λειτουργεί η θεραπεία αποστροφής
3.Πάλη για την εξουσία (power struggle)
4.Την τέταρτη επιλογής δυστυχώς δεν τη θυμάμαι...
Άβαταρ μέλους
m4x88
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 12:55
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dinaki » 10 Ιουν 2010, 02:47

σήμερα 09-09-2010 έπεσαν ακριβώς τα ίδια θέματα που έγραψε ο Νικήτας στο πρώτο ποστ
περίσσεψαν φωτοτυπίες απο τότε :bangin:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
dinaki
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 23:09
Σχολή/Τμήμα: Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sawe » 05 Αύγ 2010, 20:46

παιδια αυτοι βαζει τα ιδια θεματα το σεπτεβρη?που να δώσω περισσοτερη προσοχη?
Άβαταρ μέλους
sawe
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 05 Αύγ 2010, 20:22
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό artemi89 » 20 Σεπ 2010, 17:40

γενικα πανω κατω βαζει τα ιδια θεματα..ιδιατερη προσοχη δωσε στο 8 κεφαλαιο που παντα βαζει απο αυτο κατι..και για τη μνημη..εγω προσωπικα αυτα θα διαβασω!
Άβαταρ μέλους
artemi89
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 28 Ιουν 2009, 02:12
Ευχαριστώ: 0

Re:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό argyrw » 27 Σεπ 2010, 20:22

[quote="m4x88"]Λοιπόν.Τα θέματα που έπεσαν την Πεμπτη 3-9-2009 είναι τα εξής στο περίπου

Υποχρεωτικές
1.Μάθηση και ανθεκτικότητα κλασικής εξαρτημένης μάθησης
2.Πως λειτουργεί η αρνητική και θετική τιμωρία

Επιλογής (απο τις 4 γράφουμε 2)
1.Νόμος ταιριάσματος και πως φαίνεται στην ανθρώπινη συμπεριφορά
2.Πως λειτουργεί η θεραπεία αποστροφής
3.Πάλη για την εξουσία (power struggle)
4.Την τέταρτη επιλογής δυστυχώς δεν τη θυμάμαι...[/quote]

Συγγνώμη επειδη δίνω αυριοκαι δεν προλαβαινω να διαβασω ρίχνς μια ματια στισ απαντησεις των παλιων θεματων,,,,αυτα που ειναι απαντημενα???στα βιβλια???δεν τα βρισκω,,,ευχαριστω!!
Άβαταρ μέλους
argyrw
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 21 Μάιος 2008, 13:17
Ευχαριστώ: 0

Re: Re:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό jo2 » 28 Σεπ 2010, 01:54

argyrw έγραψε:
m4x88 έγραψε:Λοιπόν.Τα θέματα που έπεσαν την Πεμπτη 3-9-2009 είναι τα εξής στο περίπου

Υποχρεωτικές
1.Μάθηση και ανθεκτικότητα κλασικής εξαρτημένης μάθησης
2.Πως λειτουργεί η αρνητική και θετική τιμωρία

Επιλογής (απο τις 4 γράφουμε 2)
1.Νόμος ταιριάσματος και πως φαίνεται στην ανθρώπινη συμπεριφορά
2.Πως λειτουργεί η θεραπεία αποστροφής
3.Πάλη για την εξουσία (power struggle)
4.Την τέταρτη επιλογής δυστυχώς δεν τη θυμάμαι...


Συγγνώμη επειδη δίνω αυριοκαι δεν προλαβαινω να διαβασω ρίχνς μια ματια στισ απαντησεις των παλιων θεματων,,,,αυτα που ειναι απαντημενα???στα βιβλια???δεν τα βρισκω,,,ευχαριστω!!

Αυτά είναι από τα περσινά βιβλία. Φέτος έχει αλλάξει, έχει βάλει πάλι τις σημειώσεις της που είχε και παλιά και δύο ακόμα καινούρια βιβλία από τα οποία όμως είναι μικρή η ύλη.
Άβαταρ μέλους
jo2
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 12 Μαρ 2009, 22:47
Τοποθεσία: Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 1

Re: ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΜΑΙΡΗ Χ. » 29 Σεπ 2010, 19:46

Θέματα Σεπτεμβριου 2010

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ
1.Σφάλματα πραξης-Λήθη οφειλόμενη σε εσωτερικά κίνητρα.Τι είναι πώς σχετίζονται.
2.Μνήμη πεζού κειμένου-Σημασιολογική μνήμη.

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ(2 ΑΠΟ ΤΑ 4)
3.Σύγχρονες θεωρίες μάθησης
4.Προδρομική αναδρόμηση-Αναδρομική αναδρόμηση.Πείραμα Underwood.Παραδείγματα
5.Άναλυση εννοιών:1.Κατηγοριοποίηση2.Επιλεκτική μνήμη-....3......
6.Δε μπορώ να θυμηθώ....
Άβαταρ μέλους
ΜΑΙΡΗ Χ.
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 27 Ιούλ 2009, 20:25
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό jo2 » 30 Σεπ 2010, 13:49

Μαίρη σ'ευχαριστούμε πολύ!!
Απλά μερικές διορθώσεις για τα παραπάνω θέματα (Σεπτεμβρίου 2010):

Στη 2η υποχρεωτική δε ρώταγε για τη σημασιολογική μνήμη.Ρωτούσε τι είναι η μνήμη των πεζών κειμένων και πώς μελετάται από τους σύγχρονους ερευνητές.
Στην 4η ρωτούσε για την προδρομική και αναδρομική παρεμπόδιση και να περιγράψουμε τα πειράματα του Underwood και του Gunter.
Στην 5η η τρίτη έννοια που ζητούσε ήταν η σβωλοποίηση.
Στην 6η ζητούσε να αναφέρουμε τι είναι η σημασιολογική μνήμη και τι η μνήμη επεισοδίων και πώς σχετίζονται και να βασιστούμε στο πείραμα των Loftus και Zanni.
Άβαταρ μέλους
jo2
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 12 Μαρ 2009, 22:47
Τοποθεσία: Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 1

Re: ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nadiaki » 09 Ιαν 2012, 20:51

Παιδιά καλησπέρα! Έχει θέματα κανείς απο το 2011;;; Όποιος μπορεί ας μας βοηθήσει λιγάκι, ό,τι μπορεί!!! :peace:
Ζήσε το σήμερα.....όπως εσύ θές!!!!
Άβαταρ μέλους
nadiaki
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 26 Απρ 2010, 17:18
Τοποθεσία: happy planet
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό katia20 » 07 Φεβ 2012, 12:37

Φεβρουάριος 2012!

2 υποχρεωτικές!

1)Κοινωνικογνωστική μάθηση και διαμόρφωση ηθικής συμπεριφοράς (Τόμος Β, 9.10.4)
2)Οι πηγές διαμόρφωσης της αξιοσύνης(Τόμος Β,9.7)

Και 5 επιλογής...

α)μαθημένη αδυναμία αντίδρασης
β)αξιοσύνη ως παράγοντας διαμόρφωσης της συμπεριφοράς
γ)σταδιακή διαμόρφωση της συμπεριφοράς κι άλλες 2 που δε θυμαμαι..

Αν είχε κανείς τις προόδους έγραφε 1,αλλιώς 2..
Άβαταρ μέλους
katia20
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 09 Ιουν 2010, 13:34
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό christy1990 » 26 Φεβ 2012, 14:02

Τα θέματα Φεβρουαρίου 2012 ήταν:

1) Ποιες οι εφαρμογές της συνειρμικής μάθησης στη θεραπεία ή τροποποίηση της συμπεριφοράς;
2) Πως συντελείται η σταδιακή διαμόρφωση της συμπεριφοράς; Δώστε παραδείγματα.
3) Τι είναι η μαθημένη αδυναμία αντίδρασης και πώς διαφοροποιείται;
4) Με πόσους διαφορετικούς τρόπους διαμορφώνουν τη συμπεριφορά οι αποστροφικοί ενισχυτές;
5) Η αξιοσύνη ως παράγοντας διαμόρφωσης της συμπεριφοράς.
6) Κοινωνικογνωστική μάθηση και ανάπτυξη ηθικής συμπεριφοράς.
7) Πηγές διαμόρφωσης αξιοσύνης.

Ζητούσε ως υποχρεωτικές τις 6 και 7. Όσοι είχαν γράψει τις 4 προόδους έπρεπε να απαντήσουν σε άλλη μια. Ενώ όσοι δεν είχαν γράψει τις 4 προόδους έπρεπε να απαντήσουν σε άλλες 2.
Αυτά!!!!
Άβαταρ μέλους
christy1990
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 23 Φεβ 2010, 14:25
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό christyf » 30 Ιαν 2013, 12:41

τα θέματα Φεβρουαρίου του 2013 ήταν:

1) Ποιες οι εφαρμογές της συνειρμικής μάθησης στη θεραπεία ή τροποποίηση της συμπεριφοράς;
2) Πως συντελείται η σταδιακή διαμόρφωση της συμπεριφοράς; Δώστε παραδείγματα.
3) Τι είναι η μαθημένη αδυναμία αντίδρασης και πώς διαφοροποιείται;
4) Με πόσους διαφορετικούς τρόπους διαμορφώνουν τη συμπεριφορά οι αποστροφικοί ενισχυτές;
5) Η αξιοσύνη ως παράγοντας διαμόρφωσης της συμπεριφοράς.
6) Κοινωνικογνωστική μάθηση και ανάπτυξη ηθικής συμπεριφοράς. (μας είπε να γράψουμε περιληπτικά καθώς είναι πολλές σελ. στο βιβλίο)
7) Πηγές διαμόρφωσης αξιοσύνης.
οι 6+7 υποχρεωτικές +1 που θα επιλέγαμε εμείς!
ακριβώς δηλαδή τα ίδια με το 2012!!!! να 'ναι καλά! δε το περίμενα να μας βοηθούσε τόσο :cool: :happy:
Άβαταρ μέλους
christyf
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 30 Αύγ 2012, 13:31
Ευχαριστώ: 3

ΨΧ33 || Θεωριες μαθησης

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Luna Sea » 31 Μαρ 2014, 22:23

Εξεταστική Μαρτίου 2014

1) Το μοντέλο αμοιβαίας τριαδικής αιτιοκρατίας του Bandura
2) Η κοινωνικογνωστική θεωρία ως θεωρία επεξεργασίας πληροφοριών
3) Οι λειτουργικές διαδικασίες της αξιοσύνης
4) Κριτική που ασκήθηκε στην αξιοσύνη
5) Περιγραφή των όρων αυτορρύθμιση και μεταγνώση
6) Μια ερώτηση που βασιζόταν σε άλλο βιβλίο και είχε να κάνει με κάποιες προόδους(δε τη θυμάμαι δυστυχώς)

Οι 1 και 2 υποχρεωτικές και από τις υπόλοιπες τέσσερις διαλέγουμε τη 1.
Τελευταία επεξεργασία από Luna Sea και 31 Μαρ 2014, 22:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Luna Sea
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 01 Οκτ 2012, 15:42
Σχολή/Τμήμα: Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 3



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Προγράμματος Ψυχολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Αρχοντία και 2 επισκέπτες