filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Ακαδημαϊκό ημερολόγιο 2014 -2015
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κανόνες και διαδικασία μακροχρόνιου δανεισμού συγγραμμάτων σε φοιτητές κατατακτήριων εξετάσεων
και σε όσους εξετάζονται σε μάθημα για δεύτερη φορά, ενώ έχει αλλάξει το σύγγραμμα. Περισσότερα εδώ.


ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του Τμήματος Προγράμματος Ψυχολογίας.

Συντονιστής: ange91

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος)
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Paralilos » 02 Φεβ 2008, 18:46

Κάποιο παλιο θέμα ή /και κάποιο σχόλιο αναφορικά με την εξέταση
Άβαταρ μέλους
Paralilos
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Ιουν 2007, 20:11
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό diastyl » 28 Φεβ 2008, 23:16

javascript:emoticon(':study:') Απο ο,τι θυμαμαι: εβαλε μια υποχρεωτικη και αλλες τρεις να επιλεξουμε τις δυο. Η υποχρεωτικη ειχε να κανει με τις κατηγοριες μαθησιακων δυσκολιων και ηταν γενικη. υπαρχει στο βιβλιο αλλα μπορεις να προσθασεις και απο τα φυλλαδια. Οι αλλες, για τις μεταγνωστικες ικανοτητες, συλλαβικη και φωνημικη επιγνωση σαν προβλεψη καλης ορθογραφιας. Δεν θυμαμαι την τριτη ουτε φυσικα ειναι αυτη η διατυπωση, αλλα το νοημα. Επισης ηταν και λιγο σφιχτη η επιτηρηρση. Σε γενικες γραμμες δεν θα το ελεγα δυσκολο παντως.
:dfg:
LORD OF THE SINS
Άβαταρ μέλους
diastyl
 
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: 31 Ιαν 2008, 00:20
Τοποθεσία: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ Ν ΕΤΟΣ
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nata » 12 Οκτ 2012, 13:54

έβαλε ξεχωριστά θέματα για αυτούς που διάβαζαν από το βιβλίο του Τάνταρου και για αυτούς που διάβαζαν απο το δικό της
θέματα Τανταρου.
υποχρεωτική ερώτηση αφορούσε το συνεχές και το ασυνεχές των μαθησικών δυσκολιών. και τους ορισμους ζητούσε
απο επιλογής
1.την πρώτη ερώτηση δεν θυμάμαι
2.το δυναμικό της οικογένειας για τα παιδια με μαθησιακές δυσκολίες
3. αν η δυσλεξία έχει γεννετικούς παράγοντες και να τεκμηριώσουμε την απάντηση
από την δεύτερη ομάδα ξέρω ότι η υποχρεωτική ερώτηση ήταν σχετική με διαφάνεια και αδιαφάνεια των γλωσσών και η διαφορά για τα παιδιά με δυσλεξία.
Άβαταρ μέλους
nata
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 30 Οκτ 2010, 11:05
Σχολή/Τμήμα: πρόγραμμα ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό elenasps » 12 Φεβ 2013, 21:37

Φεβρουαριος 2013
ειχε μια υποχρεωτικη : Να αναφερθειτε στα κριτηρια διαγνωσης των μαθησιακων δυσκολιων και στο συνεχες ή ασυνεχες αυτων
απο τις 3 να επιλεξουμε τις 2 : 1. ποια ειναι τα χαρακτηριστικα μιας αποτελεσματικης παρεμβασης , 2. γιατι η φωνολογικη επιγνωση ως δεξιοτητα ειναι ιδιαιτερης σημασιας (δε θυμαμαι ακριβως τη διατυπωση) 3. να αναφερετε εναν λειτουργικο ορισμο των μαθησιακων δυσκολιων και να τον συγκρινετε με προηγουμενους ορισμους αυτων

*τα θεματα αυτα ηταν για οσους ειχαν το βιβλιο της Πολυχρονη, για το βιβλιο του Τανταρου ειχε διαφορετικα
Τελευταία επεξεργασία από elenasps και 12 Φεβ 2013, 21:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
elenasps
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 11 Ιαν 2012, 22:24
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ksps » 19 Μαρ 2014, 18:34

[...]
Τελευταία επεξεργασία από ange91 και 21 Μαρ 2014, 14:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: διαγραφή εκτός θέματος
Άβαταρ μέλους
ksps
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 19 Μαρ 2014, 18:20
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Mary T. » 30 Μαρ 2014, 17:46

Θέματα από το βιβλίο του Τάνταρου έχει κανεις??????? :thxx:
Άβαταρ μέλους
Mary T.
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2012, 14:38
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό x.ristina » 01 Απρ 2014, 16:57

απριλιος 2014 βιβλιο πολυχρονης
1. (υποχρωτικη) δυσκολιες αναγνωσης στα ορθογραφικα συστηματα και παραδειγματα διαγλωσσικων ερευνων
2.ορισμοι μαθησ. δυσκ. λειτουργικοι σε τι διαφερουν απο τους πρωτους ορισμους
3.φωνολογικη επιγνωση πως αξιολογειται και παραδειγματα(π.χ. καταμηση)
4.σχολικη αυτοαντιληψη

εκτος της υποχρεωτικης επρεπε να γραψουμε αλλες 2.
Άβαταρ μέλους
x.ristina
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 01 Φεβ 2013, 11:02
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό markef » 17 Σεπ 2014, 11:25

Μήπως ξέρει κανείς τα θέματα που έβαλε στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου; Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
markef
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 10 Ιουν 2012, 16:19
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Τζένη » 22 Ιαν 2015, 13:55

Καλησπέρα σε όλους. Είμαι του Γαλλικού αιώνια φοιτήτρια και διαγράφομαι. Please βοηθήστε με είναι το τελευταίο επιλογής πρέπει να πάρω πτυχίο. Έχει δώσει η καθηγήτρια κάποια σημεία να προσέξουμε, υπάρχουν Sos, η καθηγήτρια είναι ελαστική στη βαθμολογία? Ξέρω καταιγισμός ερωτήσεων αλλά κάθε πληροφορία είναι χρήσιμη.!!! Σας ευχαριστώ καλή επιτυχία στις εξετάσεις σας και καλά αποτελέσματα!
Άβαταρ μέλους
Τζένη
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 30 Απρ 2008, 13:11
Ευχαριστώ: 3

ΨΧ54 || Μαθησιακες δυσκολιες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό soupline » 01 Φεβ 2015, 22:53

Από το βιβλίο της Πολυχρόνη:
Υπήρχαν 2 ομάδες
1η ομάδα:
Υποχρεωτική: σύγχρονα μοντέλα αξιολόγησης για τις μαθησιακές δυσκολίες
Επιλογής (2 από τις 3): 1) παράγοντες που επηρεάζουν την αναγνωστική κατανόηση
2) προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην ορθογραφία
3) κριτήρια διάγνωσης των μαθησιακών δυσκολιών
2η ομάδα:
Υποχρεωτική: μοντέλα παρέμβασης στις μαθησιακές δυσκολίες
Επιλογής (2 από τις 3): 1) απλή θεώρηση της ανάγνωσης
2) προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό λόγο
3) το συνεχές ή το ασυνεχές των μαθησιακών δυσκολιών

Από το βιβλίο του Τάνταρου:
Υποχρεωτική: κριτήριο οριοθέτησης μαθησιακών δυσκολιών και βαρύτητα σε συνεχές-ασυνεχές
Επιλογής (2 από τις 3): 1) γενετική βάση δυσλεξίας
2) ψυχοκοινωνική προσαρμογή παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες
3) επίδραση της οικογένειας
Άβαταρ μέλους
soupline
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 08 Σεπ 2014, 16:57
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 1



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Προγράμματος Ψυχολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης