filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις

Έρευνα με θέμα την επαγγελματική πορεία των αποφοίτων
Τμήματος ΦΠΨ, Τμήματος Φιλολογίας και Τμήματος Ιστορίας-Αρχαιολογίας:
Πατήστε εδώ.

Κανόνες και διαδικασία μακροχρόνιου δανεισμού συγγραμμάτων σε φοιτητές κατατακτήριων εξετάσεων και σε όσους εξετάζονται σε μάθημα για δεύτερη φορά, ενώ έχει αλλάξει το σύγγραμμα. Περισσότερα εδώ.


ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας.

Συντονιστές: th@nos, LondonCalling

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό indeed » 26 Ιούλ 2008, 23:03

thank you
Άβαταρ μέλους
indeed
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 27 Φεβ 2008, 20:11
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό annouk » 25 Σεπ 2008, 13:06

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2008

1. Υποχρεωτικό
Ο Graham Allan υποστηρίζει ότι η φιλία επηρεάζεται από κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες(φύλο, οικονομική κατάσταση, οικογενειακή κατάσταση).Αναπτύξτε τη θέση αυτή.

2. Επιλογής(απαντάμε στο ένα από τα δύο)
- Αναπτύξτε το ρόλο των ματιών και του βλέμματος στη μη λεκτική επικοινωνία.
- Αναπτύξτε τη θεωρία των εθολόγων για την ιεραρχία στην οργάνωση των ζώων και πως αυτή σχετίζεται με περιβάλλον.(συγγνώμη για τη διατύπωση αλλά δε θυμάμαι καλά αυτήν την εκφώνηση)
Άβαταρ μέλους
annouk
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 08 Αύγ 2007, 11:16
Ευχαριστώ: 0

Ιούλιος 2009

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Mrs Mary » 01 Ιούλ 2009, 16:31

ΟΜΑΔΑ Α - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

1. Αναφερθείτε συνοπτικά στο πείραμα του Bandura και των συνεργατων του και αναλύστε τα συμπεράσματα σε σχέση με την εμφάνιση επιθετικής συμπεριφοράς.

ΟΜΑΔΑ Β - Επιλέγουμε 1 από τα 3

2. Οι χειρονομίες στη μη λεκτική επικοινωνία

3. ????

4. Με βάσει τις έρευνες εθολόγων μελετητών, να αναλύσετε την επιθετικότητα στα ζώα, και κατά συνέπεια, πως τα ευρήματα τους σχετίζονται με την ανθρώπινη επιθετικότητα.


Καλή επιτυχία σε όσους το δώσουν το Σεπτέμβριο!
Όποιος θυμάται το τρίτο θέμα ας το συμπληρώσει...!

Καλό καλοκαιράκι! :cool:

edited by speed
Άβαταρ μέλους
Mrs Mary
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 08 Ιουν 2009, 16:15
Ευχαριστώ: 0

Re: Ιούλιος 2009

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό misselenitsa » 01 Ιούλ 2009, 22:55

Mrs Mary έγραψε:ΟΜΑΔΑ Α - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ

1. Αναφερθείτε συνοπτικά στο πείραμα του Bandura και των συνεργατων του και αναλύστε τα συμπεράσματα σε σχέση με την εμφάνιση επιθετικής συμπεριφοράς.

ΟΜΑΔΑ Β - Επιλέγουμε 1 από τα 3

2. Οι χειρονομίες στη μη λεκτική επικοινωνία

3. ????

4. Με βάσει τις έρευνες εθολόγων μελετητών, να αναλύσετε την επιθετικότητα στα ζώα, και κατά συνέπεια, πως τα ευρήματα τους σχετίζονται με την ανθρώπινη επιθετικότητα.


Καλή επιτυχία σε όσους το δώσουν το Σεπτέμβριο!
Όποιος θυμάται το τρίτο θέμα ας το συμπληρώσει...!

Καλό καλοκαιράκι! :cool:

edited by speed



Το θέμα τρια ζητούσε να υποστηριξουμε πως οι στενες διαπροσώπικες σχέσεις παιζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ζωή μας έναντι της κοινωνικής απομώνοσης-μοναχικότητας.Πρεπει να είχε και ένα άλλο θέμα γιατί είχαμε να επιλέξουμε 1 από τα 4!
Άβαταρ μέλους
misselenitsa
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 10 Ιουν 2009, 21:21
Ευχαριστώ: 0

ΘΕΜΑΤΑ ΙΟΥΛΙΟΥ 2009

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό INE » 02 Ιούλ 2009, 11:57



a.ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΘΕΜΑ

να περιγραψετε συνοπτικα την πειραματικη μελετη του Bandura και των συνεργατων του σχετικα με τη μιμηση της επιθετικης συμπεριφορας και να εστιασετε στα κυριοτερα ευρηματα της και στην αξιολογηση τους σχετικα με τη μελετη της επιθετικοτητας.


b.Απο τα τεσσερα επομενα θεματα να απαντησετε το ενα.

1.να παρουσιασετε τα κυριοτερα συμπερασματα σχετικα με το ρολο των χειρονομιων στη μη-λεκτικη επικοινωνια

2.να επιχειρηματολογησετε υπερ της θεσης οτι οι στενες διαπροσωπικες σχεσεις ειναι εξαιρετικης σημασιας για την ανθρωπινη ζωη, σε αντιθεση με την κοινωνικη απομονωση-μοναχικοτητα

3.οι σχεσεις φιλιας που διαμορφωνουμε καθοριζονται τοσο απο εμας τους ιδιους οσο και απο τις μορφες αλληλεπιδρασης στο κοινωνικο περιβαλλον, δλδ καθοριζονται απο κανονες που θετει το ευρυτερο εξωτερικο περιβαλλον.να επιχειρηματολογησετε υπερ της θεσης αυτης.

4.η εθολογικη προσεγγιση στη μελετη τησ επιθετικοτητας των ζωων εχει προσφερει χρησιμες πληροφοριες και στη μελετη της ανθρωπινης επιθετικοτητας. να επιχειρηματολογησετε συνοπτικα στηριζοντας τη θεση αυτη.
Άβαταρ μέλους
INE
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2009, 11:24
Ευχαριστώ: 0

Re: ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ann@ » 18 Ιουν 2010, 00:17

Δεν τα θυμάμαι ακριβώς τα θέματα οπως τα έδωσε...όποιος τα θυμάται ας τα συμπληρώσει

ΟΜΑΔΑ Α' ΙΟΥΝΙΟΣ 2010

Α. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ (10 ΜΟΡΙΑ) Απαντήστε και στις 2 ερωτήσεις
Α1. Για τον Bandura να αναφερθούμε στην μελέτη για την μίμηση, αλλα να εστίασουμε κυρίως στα συμπεράσματα και όχι τόσο στην περιγραφή της μελέτης (5 μόρια)
Α2. Να εξηγήσουμε τους λόγους για τους οποίους η επιθετική συμπεριφορά των γονιών αυξάνει τις πιθανότητες για εμφάνιση επιθετικής συμπεριφοράς των παιδιών. (5 μόρια)

Β. ΕΠΙΛΟΓΗΣ (10 ΜΟΡΙΑ) Επιλέξτε 1 απο τις 2 ερωτήσεις
1. Να αναφερθούμε στους θεματικούς αξονες της φιλίας και να δώσουμε ενα παράδειγμα φιλίας
2. Να αναφερθούμε συνοπτικά στα 3 μοντέλα του Graddol και να αναλύσουμε μόνο ένα
Άβαταρ μέλους
ann@
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 23 Μαρ 2009, 20:49
Τοποθεσία: αγγλική αθήνας
Ευχαριστώ: 0

Re: ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sweetvasoula » 22 Ιουν 2011, 23:48

paidia na rwtisw...
autes oi 5 fasseis ths omadas poy briskontai mesa sto vivlio kai poies einai....
please help!!!!!!!! :sadbye:
Άβαταρ μέλους
sweetvasoula
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 11 Μαρ 2010, 23:56
Ευχαριστώ: 0

Re: ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Poseidon 7 » 23 Ιουν 2011, 09:13

Παιδιά να ρωτήσω... Έχει κανείς ιδέα που βρίσκονται οι 5 φάσεις της ομάδας μέσα στο βιβλίο και ποιές είναι γτ δεν τις βρίσκω πουθενα...( Κοινωνική Ψυχολογια- Γκαρή) :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:
Άβαταρ μέλους
Poseidon 7
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 13 Οκτ 2009, 19:15
Τοποθεσία: Αγγλική Φιλολογία - Αθήνα
Ευχαριστώ: 0

ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mchar » 12 Ιουν 2012, 15:37

Καλησπέρα! Μήπως έχει κάποιος τα θέματα που έβαλε σήμερα η Παναγιωτοπούλου? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλά αποτελέσματα!
Άβαταρ μέλους
mchar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 15:25
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΓΛ.ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Ευχαριστώ: 0

ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sophiap » 12 Ιουν 2012, 16:46

mchar έγραψε:Καλησπέρα! Μήπως έχει κάποιος τα θέματα που έβαλε σήμερα η Παναγιωτοπούλου? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλά αποτελέσματα!



Τα θεματα ηταν διαφορετικα για καθε ομαδα(ειχε πολλες ομαδες) και περιελαμβαναν 1 υποχρεωτικη(θεωρια και παραδειγμα) και 2 επιλογης να γραψουμε την 1, η οποια, ομως, ηταν πρακτικου τυπου!!)

Στην δικη μου ομαδα, την οποια βρηκα λιγο δυσκολη, ειχε τα εξης:

Υποχρεωτικη: Ορισμος και παραδειγμα "τελετουργικης ταξης" κατα Goffman.(200 λ.)

Eπιλογης: 1)Εδινε ενα παραδειγμα για μια σχολικη ταξη που παει εκδρομη και που στην αρχη τα παιδια πιστευουν οτι θα εχουν μια ευχαριστη μερα, ενω τελικα προκυπτουν προβληματα και τιμωριες: Να αναλυσουμε το παραδειγμα αυτο με βαση τη "Θεωρια προσωπικων νοητικων κατασκευων"(χωρις να αναφερουμε τον ορισμο της θεωριας, 100λ.)

Επιλογης: 2)Εδινε ενα παραδειγμα με ενα ζευγαρι που βλεπει τηλεοραση(δεν το θυμαμαι ακριβως...) Να αναλυσουμε το παραδειγμα αυτο με βαση το ''Μοντελο ασαφειας της κοινωνικης αλληλεπιδρασης". (100 λ.)

Επισης, ελεγε οτι οποιος περασει το οριο λεξεων, θα βαθμολογηθει αρνητικα....
Άβαταρ μέλους
sophiap
 

ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mchar » 13 Ιουν 2012, 12:21

Σ' ευχαριστούμε πολύ Sophiap! Ομολογουμένως περίεργα τα θέματα, σε σύγκριση με αυτά που έβαζε συνήθως η κα Γκαρή και τα θεωρούσαμε αναμενόμενα. Τεσπα... Καλά αποτελέσματα να έχεις και καλή συνέχεια στην εξεταστκή!
Άβαταρ μέλους
mchar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 15:25
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΓΛ.ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Ευχαριστώ: 0

ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sophiap » 13 Ιουν 2012, 14:59

mchar έγραψε:Σ' ευχαριστούμε πολύ Sophiap! Ομολογουμένως περίεργα τα θέματα, σε σύγκριση με αυτά που έβαζε συνήθως η κα Γκαρή και τα θεωρούσαμε αναμενόμενα. Τεσπα... Καλά αποτελέσματα να έχεις και καλή συνέχεια στην εξεταστκή!


:thxx: Επισης!!
Άβαταρ μέλους
sophiap
 

ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Birdy » 03 Σεπ 2012, 19:08

Θεματα Σεπτ. 2012:
Υποχρεωτικη:
Η εκφραστικη ταξη κατα Goffman και ενα παραδειγμα (εως 200 λεξεις)

Επιλογης:
- Παραδειγμα διαλογου. Να εξηγηθει με βαση την ασαφεια και ατελεια των μηνυματων.
- Παραδειγμα φοιτητων και διδασκαλιας. Να εξηγηθει με βαση τη θεωρια των νοητικων κατασκευων.
(εως 100 λεξεις)
Άβαταρ μέλους
Birdy
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2010, 20:16
Σχολή/Τμήμα: Αγγλικο
Φύλο: Μ
Ευχαριστώ: 0

ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mchar » 06 Φεβ 2013, 22:54

Έχει κανείς τα σημερινά θέματα Γκαρή? Ευχαριστώ....
Άβαταρ μέλους
mchar
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 20 Μάιος 2008, 15:25
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ-ΑΓΓΛ.ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Ευχαριστώ: 0

ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aella8 » 07 Φεβ 2013, 01:43

ΘΕΜΑΤΑ ΓΚΑΡΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013 -ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ

1 ΕΡΩΤΗΣΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ: Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ GOFFMAN ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ (ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΩΣ 200 ΛΕΞΕΙΣ)
2 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΚ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΧΘΕΙ Η ΜΙΑ (ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΩΣ 100 ΛΕΞΕΙΣ)
- ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΠΑΕΙ ΕΚΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΕΙΘΑΡΧΙΑΣ. ΕΞΗΓΗΣΤΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ.
- Βλέπουμε τηλεόραση με τη γυναίκα μου.
Τι έχει η τηλεόραση;;; με ρώτησε.
Σκόνη . Απάντησα.
Και έτσι ξεκίνησε ο καβγάς.
Να εξηγήσετε την αλληλεπίδραση με βάση το μοντέλο της ασάφειας.

Σημείωση:H Υπέρβαση του ορίου των λέξεων βαθμολογείται αρνητικά.
Άβαταρ μέλους
aella8
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 16 Ιούλ 2012, 23:17
Ευχαριστώ: 0

ΕΨ11 ||Κοινωνική Ψυχολογία Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Nala D. » 27 Ιουν 2013, 13:38

ΘΕΜΑΤΑ ΙΟΥΝΙΟΥ 2013

Α) Υποχρεωτική ( 10 μόρια):
Δυο σύζυγοι νεαρής ηλικίας διαφωνούν έντονα γιατί δεν μπορούν να αποφασίσουν που θα πάνε διακοπές το καλοκαίρι. Ο ένας προτιμάει κάπου κοντά στη θάλασσα και ο άλλος σε κάποιο ψηλό βουνό...και κανένας δεν υποχωρεί. Χρησιμοποιώντας τη Θεωρία της Ισορροπίας των Σχέσεων των Argyle & Dean, να εξηγήσετε πως η ανισορροπία που προκαλεί στη σχέση η παραπάνω διαφωνία θα αντιμετωπιστεί και θα επέλθει ξανά αρμονία. (μέχρι 300 λέξεις.)

Β) Επιλογής (10 μόρια). 1 από τις 2.

1. Ποιες είναι οι διαφορετικές μορφές ισχύος των δυο φύλων κατά τους Williams & Watson, όπως σχολιάζονται από την Arlene Vetere για να αναδείξει την επιρροή του παράγοντα του φύλου στις αλληλοεπιδράσεις. (200 λέξεις)

2. Καθώς η μη-λεκτική συμπεριφορά δε γίνεται κατανοητή από όλους με τον ίδιο τρόπο, ο Posner (1989) διαχώρισε την "επικοινωνία" από τη "δήλωση" και από την "ένδειξη", σε μια προσπάθεια να διαχωρίσει τα επίπεδα αποκωδικοποίησης των μη-λεκτικών μηνυμάτων. Να εξηγήσετε χρησιμοποιώντας παραδείγματα. (200 λέξεις)
What goes around, comes around
Άβαταρ μέλους
Nala D.
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 1933
Εγγραφή: 03 Φεβ 2012, 18:48
Ευχαριστώ: 17

Προηγούμενη


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Αγγλικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες