filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

ΨΧ10 || Σχολική ψυχολογία

Εισαχθέντες μέχρι και το 2009

Συντονιστές: Σελήνη, niki92

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ10 || Σχολική ψυχολογία

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό butterfly » 19 Ιουν 2007, 10:38

Ιούνιος 07
1. Συγκρίνετε το κλινικό-ιατρικό και το σχολικό-κοινοτικό μοντέλο παρέμβασης στο χώρο της σχολικής ψυχολογίας

2. Μοντέλο διασύνδεσης θεωρίας, έρευνας και συμβουλευτικής παρέμβασης στο σχολείο: περιγράψτε τους βασικούς τομείς του συνθετικού-εννοιολογικού πλαισίου που σχετίζονται με τη σχολική ψυχολογική έρευνα και πρακτική

3. Περιγραφή σχεδιασμού και εφαρμογής προγράμματος πρωτογενούς ή δευτερογενούς πρόληψης (δώστε δικό σας παράδειγμα)
Τελευταία επεξεργασία από butterfly και 14 Οκτ 2007, 22:21, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
butterfly
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 972
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 06:55
Τοποθεσία: τα όνειρά μου...
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joanna21 » 19 Ιουν 2007, 10:58

Πιο παλια θεματα



:arrow: 1) Αναφερεται τους 6 τομεις δραστηριοτητων παρεμβασης για την διευκοληνση της μαθησης και της αναπτυξης των μαθητων οπως περιγραφoνται απο τον Adelman.

:arrow: 2) Αναφερεται τις διεθνεις διαπιστωσεις σχετικα με την ψυχοκοινωνικη και σχολικη προσαρμογη των μαθητων και την συνδεση τους με αλλαγες στον τομεα των σχολικων ψυχολογικων υπηρεσιων

:arrow: 3) Περιγραψτε το σχεδιασμο και την εφαρμογη ενος παρεμβατικου προγραμματος 1ους η 2ους προληψης στο σχολικο περιβαλλον (με δικο σας παραδειγμα).
Άβαταρ μέλους
joanna21
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: 18 Ιουν 2007, 17:09
Τοποθεσία: Κερατσίνι
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ady » 09 Σεπ 2007, 11:51

να ρωτησω κατι? στη τριτη ερωτηση (και στα 2 θεματα) τι ακριβως πρεπει να απαντησουμε? οταν λεει δικο μας παραδειγμα δεν εννοει καποιο απο το βιβλιο? προγραμματα υπαρχουν και στο 10 κεφαλαιο και στο 12.. να μη γραψουμε καποιο απο αυτα? στην ερωτηση λεει να περιγραψουμε τον σχεδιασμο και την εφαρμογη.. γενικα? (σελ 488) η μονο πανω στο παραδειγμα?
Η Καλυτερη Μερα Ειναι Αυτη Που Στα Ονειρα... Αντεχει..



Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα....
Άβαταρ μέλους
Ady
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 19:51
Τοποθεσία: φιλοσοφικη
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vilma » 09 Σεπ 2007, 11:57

θα σου πω τι εχω καταλαβει εγω!οτι θελει ενα δικο μας παραδειγμα, οχι του βιβλιου!το μονο που βρηκα να συσχετισω για σχεδιασμο και εφαρμογη ειναι στη σελιδα 488 που ειπες και συ, το οποιο τι αναλυση να εχει...πχ τι να ξερουμε για βιβλιογραφια κλπ...
Άβαταρ μέλους
vilma
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 20:24
Τοποθεσία: κερατσίνι
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ady » 09 Σεπ 2007, 12:01

απλα μου φαινεται απιθανο να θελει δικο μας.. δηλαδη θα σκεφτουμε εκεινη την ωρα τι προγραμμα δεν υπαρχει στα ελληνικα σχολεια για να το σχεδιασουμε? ο,τι λεει στο βιβλιο της ειναι προγραμματα που ηδη υπαρχουν. εαν γραψουμε δικο μας πως θα κανουμε πχ την αξιολογηση? πωα θα κανουμε ανασκοπηση βιβλιογραφιας?
Η Καλυτερη Μερα Ειναι Αυτη Που Στα Ονειρα... Αντεχει..



Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα....
Άβαταρ μέλους
Ady
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 19:51
Τοποθεσία: φιλοσοφικη
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vilma » 09 Σεπ 2007, 12:06

ελα ντε..δε ξερω τι θελει για το σχεδιασμο και την εφαρμογη..εχεις βρει πουθενα την ερωτηση για το κλινικό-ιατρικό και το σχολικό-κοινοτικό μοντέλο παρέμβασης?
Άβαταρ μέλους
vilma
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 20:24
Τοποθεσία: κερατσίνι
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ady » 09 Σεπ 2007, 12:13

στη σελιδα 415 και μετα απο σελ 416-422 εχει διαφορα αποσπασματα για το που ειναι καλυτερο το κλινικο μοντελο και που το σχολικο. πχ το κλινικο ειναι ατομικο αρα σε δευτερογενη προληψη.. ειναι δηλαδη κρισεως.

εγω δεν μπορω να βρω απο τα θεματα που εδωσε η τζοαννα το 2.
Η Καλυτερη Μερα Ειναι Αυτη Που Στα Ονειρα... Αντεχει..



Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα....
Άβαταρ μέλους
Ady
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 19:51
Τοποθεσία: φιλοσοφικη
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Ady » 09 Σεπ 2007, 16:34

για κοιτα τις σελιδες 413-415 και 430.. δε σου φαινεται οτι ειναι πιο πιθανο να ειναι εκει η απαντηση?
Η Καλυτερη Μερα Ειναι Αυτη Που Στα Ονειρα... Αντεχει..



Φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι φανερώνει
ό,τι αγαπούσα και το άφησα ό,τι μισούσα και το κράτησα
φεύγει η ζωή τελειώνει σαν σεντόνι ξεδιπλώνει
τον εαυτό μου που τον ξέχασα το μέσα κόσμο μου που έχασα....
Άβαταρ μέλους
Ady
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 415
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 19:51
Τοποθεσία: φιλοσοφικη
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΜΣ » 09 Σεπ 2007, 23:35

βρηκα αυτες τις ερωτησεις που ειχε βαλει σε παλιες εξεταστηκες αν το δινει καποιος το μαθημα και γνωριζει τις απαντησεις των ερωτησεων ας μου πει σε ποιες σελιδες στο βιβλιο ειναι....
1)συγκρινετε το κλινικο-ιατρικο και το σχολικο-κοινοτικο μοντελο παρεμβασης στο χωρο της σχολ.ψυχολογιας
2)αναφερεται τις διεθνεις διαπιστωσεις σχετικα με την ψυχοκοινωνικη και σχολικη προσαρμογη των μαθητων κ την συνδεση τους με αλλαγες στο τομεα των σχολικων ψυχολογικων υπηρεσιων
3)οι βασικοι τομεις του συνθετκου-εννοιολογικου πλαισιου που σχετιζονται με τη σχολικη ψυχολογικη ερευνα κ πρακτικη.
Άβαταρ μέλους
ΜΣ
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 03 Αύγ 2007, 18:10
Ευχαριστώ: 0

θεματα σεπτεμβριος 2007

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vilma » 10 Σεπ 2007, 18:43

θεματα σεπτεμβριος 2007

στο περιπου γιατι ειναι και λιγο περιεργοι οι τιτλοι των ερωτησεων...

1.μοντελο comer-προγραμμα αναπτυξης σχολειου
2.μοντελα παροχης υπηρεσιων στη σχολικη κοινοτητα
3.υποχρεωτικη μελλοντικες προοπτικες και κατευθυνσεις για την εξελιξη της σχολικης ψυχολογιας στηνελληνικη πραγματικοτητα..


οποιος τα εχει καλυτερα ας με διορθωσει παρακαλω..
αληθεια, πως γραψατε;;εγω μαλλον εγαψα καλυτερα στην κρισεως..την 1 που τη ξεθαψε και στη 2 τι ζητουσε;;;
Άβαταρ μέλους
vilma
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 20:24
Τοποθεσία: κερατσίνι
Ευχαριστώ: 0

θεματα οκτωβριος 2007

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vilma » 15 Οκτ 2007, 20:10

για αλλη μια φορα μας τσακισε!τα λογια ειναι περιττα:
1.επιπεδα παρεμβασης για τη ψυχικη υγεια παιδιων και εφηβων
2.τα σχολεια ως κοινοτητες που νοιαζονται και φροντιζουν
3.υποθετουμε οτι ειμαστε σχολικος ψυχολογος σε ενα δημοτικο σχολειο. με βαση το ρολο του σχολικου ψυχολογου και την εξελιξη της σχολικης ψυχολογιας διεθνως να φτιαξουμε ενα σχεδιο για την παροχη υπηρεσιων στο πλαισιο αυτο.


ηθελε μια απο τις δυο πρωτες και η τριτη υποχρεωτικη, η οποια ειπε οτι ηταν συνδυαστικη.
Άβαταρ μέλους
vilma
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 348
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 20:24
Τοποθεσία: κερατσίνι
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό sandy » 03 Μαρ 2008, 19:32

Mαρτιος 2008
(2 να επιλέξουμε 1)
1. ποιά είναι τα μοντέλα υπηρεσιών ψυχικής υγείας για παιδιά και εφήβους σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία
2. ρόλος και ειδικότητα του σχολικού ψυχολόγου. Αναφέρετε τους τομείς-διαστάσεις της συμβουλευτικής- ψυχολογικης υπηρεσίας του σχολικού ψυχολόγου σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία (η διατύπωση δεν είναι ακριβής)


3.(υποχρεωτική)
Να συγκρίνετε το κλινικό-ιατρικό μοντέλο με το σχολικό-κοινοτικό μοντέλο στη σχολική ψυχολογία
Άβαταρ μέλους
sandy
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 06 Φεβ 2008, 22:04
Τοποθεσία: ψυχολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό pyxlax » 01 Μαρ 2009, 11:46

theoni έγραψε:μήπως ξέρει κάποιος αν η απάντηση στην ερώτηση 1 από τα θέματα του 2008 βρίσκεται στην σελ.415 ή στη σελ.368 - 369?
ευχαριστώ πολύ...


νομιζω οτι πανω κατο είναι τα ίδια ,απλά στο 11ο κεφάλαιο αναλύει περισσότερο τα μοντελα υπηρεσιων ψυχικης υγείας...εγω μάλλον θα ελεγα απο την σελιδα 416 κ.ε. :confused:

υ.γ.:γράφουμε μόνο με ελληνικα στο forum :cool:
Τελευταία επεξεργασία από queenfan και 07 Νοέμ 2012, 07:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Αιτία: μετατροπή greeklish
http://vimeo.com/33976434

"...η ματιά της τελευταίας στιγμής που θέλει τόσα πολλά να μεταδώσει, αλλά που τελικά δεν είναι παρά μια μάσκα, ναι, ένα προσωπείο παραμορφωμένο από ένα άδειο, ένα κενό χαμόγελο."
Χένρι Μίλερ, Ο Τροπικός του Καρκίνου
Άβαταρ μέλους
pyxlax
 
Δημοσιεύσεις: 11659
Εγγραφή: 15 Ιουν 2008, 16:59
Ευχαριστώ: 18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nikos » 08 Μαρ 2009, 10:49

Mαρτιος 2008

(2 να επιλέξουμε 1)
1. ποιά είναι τα μοντέλα υπηρεσιών ψυχικής υγείας για παιδιά και εφήβους σύμφωνα με τη διεθνή βιβλιογραφία
2. ρόλος και ειδικότητα του σχολικού ψυχολόγου. Αναφέρετε τους τομείς-διαστάσεις της συμβουλευτικής- ψυχολογικης υπηρεσίας του σχολικού ψυχολόγου σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία (η διατύπωση δεν είναι ακριβής)

3.(υποχρεωτική)
Να συγκρίνετε το κλινικό-ιατρικό μοντέλο με το σχολικό-κοινοτικό μοντέλο στη σχολική ψυχολογία


έχω μπερδευτει...στην πρώτη ερώτηση η απάντηση βρίσκεται στις σελίδες 416-422 και συμπληρωματικα 368-9. Της 3ης η απάντηση πάλι 415-422 δεν βρίσκεται??? :bookread:

Επίσης στην ερώτηση "επιπεδα παρεμβασης για τη ψυχικη υγεια παιδιων και εφηβων" τι ακριβώς ζητάει???πρωτογενή - δευτερογενή -τριτογενή πρόληψη ή τις σελίδες 416-422?????επιδή λέει επίπεδα και όχι μοντέλα....θα την πνίξω αυτήν την γυναίκα!!!!! :mad2:
Yπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα 'θελα να σου πω πόσο σ΄αγαπώ κι ότι σε ευχαριστώ...
Άβαταρ μέλους
nikos
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2007, 17:59
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nikos » 08 Μαρ 2009, 10:54

Να ρωτησω κατι...σε περιπτωση που καποιος εχει επιλεξει τη β΄ επιλογη στα βιβλια και εννοω το ''εκπαιδευτικη ψυχολογια,αποτελεσματικη διδασκαλια και αποτελεσματικη μαθηση''ξερετε την υλη και αν βαζουν τα ιδια θεματα με αυτους που διαλεξαν την πρωτη επιλογη?οποιος γνωριζει ας απαντησει..θα με βοηθουσε παρα πολυ..ευχαριστω..


βασικά κι εγώ αυτό το βιβλίο πήρα και είναι και πολύ ωραίο!!!αλλά δεν έβρισκα τις θεματικές ενότητες της ύλης...οπότε (είχα και το παλιό) διάβασα απ το παλιό γιατί νομίζω πως μία είναι η ύλη και θεωρώ πως δεν θα βάλει διπλά θέματα...αν βρεις το κλασικό βιβλίο προτείνω να διαβάσεις αυτό...
Yπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα 'θελα να σου πω πόσο σ΄αγαπώ κι ότι σε ευχαριστώ...
Άβαταρ μέλους
nikos
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2007, 17:59
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nikos » 09 Μαρ 2009, 22:28

παιδακια βοηθεια ....η απαντηση του κλινικου -ιατρικου και σχολικου κοινωτικου μοντελου που βρισκεται??????επισης το μοντελο διασυνδεσης θεωριασ ερευνασ και συμβουλευτικησ παρεμβασησ στο σχολειο περιγραψτε βασικους τομεις του συνθετικου ενοιολογικου πλαισιου που σχετιζονται με την σχολικη ψυχολογικη ερευνα και πρακτικη????????ειναι ολο 473-477?ευχαριστωωω ok


Λοιπόν,η απάντηση στο πρώτο δεν υπάρχει ξεκάθαρη στο βιβλίο αλλά είναι στις σελίδες 415(2 παραγραφοι στο τέλος) μέχρι την 422.Συμπληρωματικά μπορείς να γράψεις και αυτά που λέει κατω στην 368 και την 369 που λέει διαφορές των 2.Για να καταλάβεις το κλινικό-ιατρικό ειναι οι υπηρεσίες εκτός σχολείου (ψυχιατρικά κέντρα,μονάδες και κέντρα υγείας). το σχολικό-κοινωτικό είναι αυτό που γίνεται στον χώρο του σχολείου και να συμπεριλάβεις και τις κοινωτικές μονάδες που συνεργάζονται με το σχολείο. Το άλλο που ρωτάς είναι στις σελίδες 473-7. Ελπίζω να σε βοήθησα,ότι άλλο θες ρώτα!
Yπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα 'θελα να σου πω πόσο σ΄αγαπώ κι ότι σε ευχαριστώ...
Άβαταρ μέλους
nikos
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2007, 17:59
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό aggel » 11 Μαρ 2009, 13:17

στην ερωτηση υποθετουμε οτι ειμαστε σχολικος ψυχολογος σε ενα δημοτικο σχολειο. με βαση το ρολο του σχολικου ψυχολογου και την εξελιξη της σχολικης ψυχολογιας διεθνως να φτιαξουμε ενα σχεδιο για την παροχη υπηρεσιων στο πλαισιο αυτο.
τι ζητα? εχω μπερδευτει απιστευτα ασ απαντησει οποιοσ μπορεει παρακαλω
Άβαταρ μέλους
aggel
 
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: 19 Ιαν 2009, 13:00
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό pyxlax » 11 Μαρ 2009, 22:42

1)τι εξεταζει η σχολικη ψυχολογία.βασικες εννοιες.
2)τροποι αξιολογησης οσον αφορα τη μαθηση
3)το τριτο είχε να κανει με παρεμβαση.επιπεδα,τροποι...


δεν τα θυμαμαι πολυ καλα(οπως διαπιστωνετε).ας διορθώσει κάποιος...
http://vimeo.com/33976434

"...η ματιά της τελευταίας στιγμής που θέλει τόσα πολλά να μεταδώσει, αλλά που τελικά δεν είναι παρά μια μάσκα, ναι, ένα προσωπείο παραμορφωμένο από ένα άδειο, ένα κενό χαμόγελο."
Χένρι Μίλερ, Ο Τροπικός του Καρκίνου
Άβαταρ μέλους
pyxlax
 
Δημοσιεύσεις: 11659
Εγγραφή: 15 Ιουν 2008, 16:59
Ευχαριστώ: 18

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vaggelio » 12 Μαρ 2009, 01:14

το 3 ελεγε να αναπτυξουμε τροπους στηριξης μαθητων με ιδιαιτερες μαθησιακες και πολιτισμικες αναγκες... μπορει καποιος να πει τι ζηταγε στην καθεμια?
vaggelio
Άβαταρ μέλους
vaggelio
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 17 Φεβ 2009, 14:44
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ginia19 » 12 Μαρ 2009, 16:25

Απαντήσεις
1) σελ.39, 40
2) σελ.188-191
3) σελ.362-363 και 493-499. Ήταν συνδυασμὀς!
Αν έχει κα΄ποιος διαφορετική άποψη ας με διορθώσει!!!
Άβαταρ μέλους
ginia19
 
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: 24 Ιούλ 2008, 01:20
Ευχαριστώ: 0

Επόμενο


Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες