filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Εισαχθέντες μέχρι και το 2009

Συντονιστές: Σελήνη, niki92

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό joanna21 » 18 Ιουν 2007, 18:36

Κρουσταλάκης: Από τις 3 να απαντήσετε τις 2
1.ποιές είναι οι σύγχρονες τάσεις τις ειδικής αγωγής
2. από ποιές παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές πρέπει να διέπεται ένα πρόγραμμα ειδικής αγωγής
3. ποιές είναι οι μέθοδοι επικοινωνίας για τα κωφά παιδιά


Γενά: Από τις 3 να απαντήσετε τις 2
1.Νοητική υστέρηση-Αυτισμός: κριτήρια διαγνωσης για το καθένα και διαφοροδιάγνωση
2.Asperger: κριτήρια διάγνωσης, πρόγνωση, εξέλιξη, αίτια
3.να γράψετε για 2 διαβαθμίσεις της νοητικής υστερησης τα χαρακτηριστικά τους και την πρόγνωση τους.
Άβαταρ μέλους
joanna21
Επίτιμος Διαχειριστής
Επίτιμος Διαχειριστής
 
Δημοσιεύσεις: 1016
Εγγραφή: 18 Ιουν 2007, 17:09
Τοποθεσία: Κερατσίνι
Ευχαριστώ: 2

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό emily the strange » 06 Φεβ 2008, 21:21

Λοιπον η γεννα εβαλε για τιν αξιολογηση, νοιτικη καθυστερηση και αυτισμος (διαφορεσ-ομοιοτητες) και κατι αλλο ποθ δε θυμαμι.Ο Ορρφανος εβαλε για τα συναισθηματα των τυφλων παιδιων, για τον Μπινετ και τελοσ πςσ θα παρουσιαζαμε ενα αυτιστικο παιδι στη β γυμνασιου.
Άβαταρ μέλους
emily the strange
 
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 10:58
Ευχαριστώ: 0

Θεματα Φεβρουαριου 2008, Γεννα-Ορφανος

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό cherepashka » 29 Φεβ 2008, 12:57

Φεβρουαριος 2008

Α ομαδα
1. Αναφορα παιδαγωγικων αρχων Binet και αναπτυξη της πιο σημαντικης.
2. Ποια τα συναισθηματα του τυφλου παιδιου και ποιοι οι δυο οδοι μαθησης ων τυφλων?
3. Πως θα περιγραφατε ενα αυτιστικο παιδι σε μια ταξη Γυμνασιου? Πως θα συμβουλευατε τους μαθητες να το πλησιασουν?


Β ομαδα
1. Σχολιαστε τη ληψη ιστορικου απο τους γονεις.
2. Νοητικη Υστερηση-Αυτισμος: Διαφοροδιαγνωση
3. Σχολιαστε τους ορους: λιγοτερο περιοριστικο περιβαλλον και πολυπαραγοντικος χαρακτηρας...
(δε θυμαμαι τινος, το εχει στο βιβλιο παντως, θα το βρειτε)

Να επιλεξουμε δυο θεματα απο καθε ομαδα, δλδ συνολο τεσσερα θεματα. Ερωτησεις Ορφανου και Γεννα ειναι αναμεικτες σε καθε ομαδα.
Άβαταρ μέλους
cherepashka
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Ιαν 2008, 01:22
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Noni! » 09 Μαρ 2009, 18:42

ΜΑΡΤΙΟΣ 2009

Ορφανός

1.Να αναπτύξετε τη σημαντικότερη ψυχοπαιδαγωγική αρχή του A.Binet.
2. Ποια συναισθήματα είναι κυρίαρχα στην ψυχική ζωή ενός τυφλού παιδιού; Ποιοι είναι οι δύο μεθοδολογικοί δρόμοι της αγωγής ενός τέτοιου παιδιού. (οι δυο δρόμοι είναι ο εξατομικευμένος και ο ομαδικός)


Γενά
3.Ποια τα κύρια διαγνωστικά κριτήρια του αυτισμού και ποια η διαφορική διάγνωση από τη νοητική καθυστέρηση;
4.Ποια είναι τα δύο επίκαιρα θέματα που αφορούν την ενσωμάτωση ή ένταξη παιδιών με ειδικές ανάγκες;;
5.Ποιος ο ρόλος του ειδικού σχολείου καθώς και του ειδικού παιδαγωγού σύμφωνα με την Saleh;


Να γράψουμε από τα 5 τα 4. Όποια εμείς θέλουμε.
Άβαταρ μέλους
Noni!
 
Δημοσιεύσεις: 402
Εγγραφή: 29 Οκτ 2008, 23:07
Τοποθεσία: Καισαριανή!
Σχολή/Τμήμα: Φ.Π.Ψ.
κατεύθυνση: Παιδαγωγική
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Layla » 02 Φεβ 2011, 12:52

ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2011
Τα θέματα για Γενά και Παπουτσάκη ήταν κοινά. Έπρεπε να απαντήσουμε τα 4 από τα 5.

1. Πώς θα περιγράφατε ένα παιδί με ήπιο αυτισμό στους συμμαθητές του; Ποια στοιχεία θα λαμβάνατε υπόψη για την πρόγνωσή του;

2. Αναπτύξτε τη μέθοδο της ολικής ή ταυτόχρονονης επικοινωνίας για τα παιδιά με δυσλειτουργία στην ακοή.

3. Χαρακτηριστικά της συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών με δυσλειτουργία στην όραση.

4. Αναπτύξτε την έννοια του πολυπαραγοντικού χαρακτήρα της επιτυχούς ένταξης των παιδιών με ειδικές ανάγκες και της ενσωμάτωσης/ένταξης ως μέσου για την ανάπτυξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες.

5. Γιατί είναι σημαντική η σύσταση εξατομικευμένου ψυχοεκπαιδευτικού προγράμματος για τα παιδιά με ειδικές ανάγκες; Αναφέρετε ένα παράδειγμα που να το αποδεικνύει.


Στην πρώτη ερώτηση αυτό που ουσιαστικά ζητούσε ήταν τα διαγνωστικά κριτήρια, όπως εξήγησε, λαμβάνοντας υπόψη όμως ότι πρόκειται για ήπιας μορφής αυτισμό και ότι μιλάμε σε τάξη 15χρονων. :goodluck:
Άβαταρ μέλους
Layla
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 27 Ιουν 2009, 19:30
Ευχαριστώ: 1

Re: ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Αντιγόνη » 06 Νοέμ 2011, 13:18

Παιδιά καλημέρα! Είμαι από το πρόγραμμα ψυχολογίας και θα ήθελα να ρωτήσω εάν αυτά τα θέματα ισχύουν και για εμάς!!!
:thxx:
Καλό διάβασμα!!! :study:
Ας δούμε το ποτήρι μισογεμάτο !!!!Καλό θα μας κάνει...
Άβαταρ μέλους
Αντιγόνη
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 28 Ιουν 2007, 16:04
Τοποθεσία: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Dominique » 12 Ιαν 2012, 22:36

η Γενά ΚΑΙ η Αντωνίου δεν κάνουν το μάθημα;;
Ήρθαν τα αύρια να διώξουν τα σήμερα...
Άβαταρ μέλους
Dominique
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 04 Ιαν 2008, 03:45
Ευχαριστώ: 0

Re: ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Aurora » 17 Ιαν 2012, 18:29

ναι
Άβαταρ μέλους
Aurora
 
Δημοσιεύσεις: 154
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 18:32
Τοποθεσία: ΦΠΨ
Ευχαριστώ: 0

ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό μArίA » 18 Αύγ 2012, 09:27

Μήπως θυμάται κανείς να γράψει τα θέματα που έβαλε η Γενά στην εξεταστική Φεβρουαρίου 2012;
"Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς... στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω...δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακρυά... κρυφτήκαν στις σπηλιές χαμένων παραδείσων..."
Άβαταρ μέλους
μArίA
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 13 Ιαν 2009, 22:43
Τοποθεσία: Αθήνα
Ευχαριστώ: 1

ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό μArίA » 29 Αύγ 2012, 22:48

Θέματα Φεβρουαρίου 2012 ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 1 ΑΠΟ ΤΑ 2. ΦΠΨ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ 2 ΑΠΟ ΤΑ 4. ΒΙΒΛΙΟ ΓΕΝΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ( Για Γενά): 1. ΠΟΙΑ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΥΝΑΔΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΞΕΛΙΞΗ; 2. ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗ ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΛΥΣΙΔΩΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ; ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΕΙΣΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ. ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΠΨ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ 3. ΥΠΟ ΠΟΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ; 4. ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΤΜΗΜΑΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΗΣ.
ΒΙΒΛΙΟ ΚΡΟΥΣΤΑΛΛΑΚΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ(Για Αντωνίου): 1. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΥΦΛΩΣΗ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ; 2. ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΠΨ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ 3. ΠΕΡΙΓΡΑΨΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΣΥΝΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΚΩΦΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ. 4. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ (ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΙΣ ΕΠΙΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ).
Συγγνώμη για τα κεφαλαία αλλά τα έχω κάνει copy paste από άλλη σελίδα.
"Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς... στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω...δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακρυά... κρυφτήκαν στις σπηλιές χαμένων παραδείσων..."
Άβαταρ μέλους
μArίA
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 13 Ιαν 2009, 22:43
Τοποθεσία: Αθήνα
Ευχαριστώ: 1

ΠΔ58 || Ειδική αγωγή Α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό μArίA » 04 Σεπ 2012, 23:41

Σεπτέμβριος 2012: 1)Δώστε ον ορισμό της διδασκαλίας αλυσιδωτών αντιδράσεων καθώς και ένα παράδειγμα εφαρμογής της μεθόδου καθώς και της ανάλυσης έργου.
2) Περιγράψτε τα βασικά χαρακτηριστικά της νεοητικής υστέρηση και την κλινική εικόνα που παρουσιάζει ένα άτομο με μέτρια νοητική υστέρηση
3) Ποια τα είδη της εγκεφαλικής παράλυσης (νομίζω)
"Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς... στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω...δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακρυά... κρυφτήκαν στις σπηλιές χαμένων παραδείσων..."
Άβαταρ μέλους
μArίA
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 13 Ιαν 2009, 22:43
Τοποθεσία: Αθήνα
Ευχαριστώ: 1



Επιστροφή στο Παλαιό Πρόγραμμα Σπουδών

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης