filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε οτιδήποτε αφορά το τμήμα Φιλολογίας.

Συντονιστές: panos91, Nat:), Vasiliki.l.k.1

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας.
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Lυdiaz » 02 Οκτ 2008, 17:34


Γεια σε όλους!!!
Αρχικά πολλά μπράβο στους συντονιστές του φόρουμ :cool: Ως πρωτοετής είχα (και έχω) διάφορες απορίες ,πολλές απο τις οποίες κατάφερα να λύσω μέσω του φόρουμ. Και πάλι μπράβο.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Πώς βγαίνει ο βαθμός του πτυχίου? Ένας καλός βαθμός απαιτεί πολύ καλή βαθμολογία σε οοοόλα τα μαθήματα των εξαμήνων ή υπάρχουν κάποια μαθήματα των οποίων η βαρύτητα είναι πιο αυηξημένη, ανάλογα με την κατεύθυνση??

Ευχαριστώ πολύ
Φιλιά σε όλους τους φιλοσοφικάριους! :huglove:

Αυτοί είμαστε οι άνθρωποι φτιαγμένοι από την ύλη των ονείρων..
Άβαταρ μέλους
Lυdiaz
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 02 Οκτ 2008, 10:24
Τοποθεσία: Αθήνα
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iris2008 » 02 Οκτ 2008, 17:47

εχουν την ιδια βαρυτητα.
συνολο/40= τελικος βαθμος
ενας καλος βαθμος ειναι γυρω στο 7,5-8. παραπανω ειναι δυσκολο.
το **θεωρητική rules** θα το αναιρεσεις συντομα :-)
Άβαταρ μέλους
iris2008
 

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό βαγγελης » 03 Οκτ 2008, 01:01

γεια
δεν ξέρω αν έκανα καλά που βαζω αυτη την ερώτηση εδώ , αλλά το έκανα γιατι είναι σχετικη με τη βαθμολογία.
εχω την εξής απορία... :dfg:
σε καθε μαθημα σχεδον εχουμε απο 2 καθηγητες. δεν εχω καταλαβει ακομα πως προκυπτιε η τελικη βαθμολογία. ο ενας πιανει 6 μοναδες και ο αλλος 4 , αυτο σημαινει οτι αν πορω 4/6 + 1/4 = 5/10 και αρα περασα ή πρεπει να παρω την βαση και στους δυο δηλ. 3/6+2/4=5/10????
εγω ξερω για την 2η εκδοχη οτι ισχύει αλλα προσφατα εμαθα οτι ειναι και καλα μυθος των καθηγητων για να διαβαζουμε...
ευχαριστω!! :sadbye: :sadbye:
Άβαταρ μέλους
βαγγελης
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 24 Ιουν 2008, 18:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό xoulk13 » 03 Οκτ 2008, 07:08

Το θέμα προς το παρόν μένει κανονικά,απλά σας υπενθυμίζω πως ό,τι άλλο θέλετε να ρωτήσετε για κάποιο διαφορετικό θέμα υπάρχει ενότητα "απορίες".Αν χρειαστεί να απομακρυνθεί αυτή η ενότητα θα μεταφέρω ό,τι αναφερθεί εκεί.Ευχαριστώ για την κατανόηση

Υ.Γ.:Ευχαριστούμε Βαγγέλη!Περιμένουμε προτάσεις για βελτίωση στην ανάλογη ενότητα!Καλή αρχή και καλωσήρθες
Παρακαλώ ενημερώνετέ με για τυχόν ορθογραφικά λάθη στις δημοσιεύσεις μου.Ευχαριστώ!

ΚΥΜΑΤΟΔΗΓΟΙ = η ποδοσφαιρική πραγμάτωση της επικούρειας φιλοσοφίας

Όσο γρήγορα κι αν τρέχεις, δεν μπορείς να ξεφύγεις από τον εαυτό σου.
Άβαταρ μέλους
xoulk13
 
Δημοσιεύσεις: 1245
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 19:40
Ευχαριστώ: 4

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό despoina1 » 04 Οκτ 2008, 20:54

[quote="βαγγελης"]γεια
δεν ξέρω αν έκανα καλά που βαζω αυτη την ερώτηση εδώ , αλλά το έκανα γιατι είναι σχετικη με τη βαθμολογία.
εχω την εξής απορία... :dfg:
σε καθε μαθημα σχεδον εχουμε απο 2 καθηγητες. δεν εχω καταλαβει ακομα πως προκυπτιε η τελικη βαθμολογία. ο ενας πιανει 6 μοναδες και ο αλλος 4 , αυτο σημαινει οτι αν πορω 4/6 + 1/4 = 5/10 και αρα περασα ή πρεπει να παρω την βαση και στους δυο δηλ. 3/6+2/4=5/10????
εγω ξερω για την 2η εκδοχη οτι ισχύει αλλα προσφατα εμαθα οτι ειναι και καλα μυθος των καθηγητων για να διαβαζουμε...
ευχαριστω!! :sadbye: :sadbye:[/quote

Γειά σου !!!
Εγώ μόλις μπήκα στο έκτο έτος και δυστυχώς σαφή απάντηση δεν έχω να σου δώσω !!!! Έχω όμως κάποια πράματα υπ'όψιν που δεν ξέρω αν θα σου φανούν χρήσιμα ή αν είναι εντελώς σωστά !!! Υπάρχουν κάποια μαθήματα όπου ισχύει το να έχεις πέντε σύνολο για να περάσεις το μάθημα και αυτά είναι συνήθως εκείνα που δεν είναι στην κατεύθυνση σου !!!! Όμως κάθε φορά δεν είναι σίγουρο διότι εξαρτάται από τον κάθε καθηγητή χωριστά !!! Οπότε συμβουλή μου είναι - μπορεί και να κάνω λάθος ,και κάποιος να γνωρίζει κάτι παραπάνω - σε κάθε μάθημα να ρωτάς τους καθηγητές τί ισχύει για το συγκεκριμένο που διδάσκουν κάθε φορά !!! :peace2:
Άβαταρ μέλους
despoina1
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 15 Ιουν 2008, 13:35
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό βαγγελης » 05 Οκτ 2008, 01:30

ευχαριστώ πολύ :peace2:
Άβαταρ μέλους
βαγγελης
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 24 Ιουν 2008, 18:16
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό pan » 05 Οκτ 2008, 11:52

Εγώ πάλι είχα ακούσει και κάτι άλλο στη σχολή γι' αυτό το θέμα. Ότι πρέπει υποτίθεται και στους 2 (ή 3) καθηγητές του μαθήματος να έχεις γράψει το 3 στα 10 του μαθήματός του...αν στον έναν δεν έχεις πιάσει το 3 τότε κοβέσαι αυτόματα όσο και να χεις γράψει στους άλλους!Αυτό μάλιστα μας το είχε πεί ο Κασσωτάκης ο ίδιος!
Άβαταρ μέλους
pan
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 730
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 14:28
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό st_real » 05 Οκτ 2008, 15:06

Eγω ξερω το εξης.....
Ας υποθεσουμε οτι σε ενα μαθημα εχουμε 2 ωρες με τον καθηγητη Χ και 3 ωρες με τον καθηγητη Ψ.Στις εξετασεις γραφουμε 8 στο διωρο του Χ και 4 στο τριωρο του Ψ(με αριστα το 10 σε καθε περιπτωση ξεχωριστα). Ο βαθμος που θα παρουμε υπολογιζεται με τον ακολουθο τροπο:
Πολλαπλασιαζουμε το 8 με το 2(βαθμος και ωρες μαθηματος αντιστοιχα),που μας κανουν 16. Ομοιως,πολλαπλασιαζουμε το 4 με το 3,που μας κανουν 12. Μετα προσθετουμε το 16 με το 12 και εχουμε 28. Τελος,διαιρουμε το 28 με το 5(που ειναι το συνολο των διδακτικων ωρων του μαθηματος) και το αποτελεσμα,δηλ το 5,6(με στρογγυλοποιηση 6) ειναι ο τελικος βαθμος του μαθηματος.

Εχω ακουσει και περιπτωσεις(οπως στην γλωσσολογια για παραδειγμα),οπου πρεπει να γραψεις τη βαση και στους δυο καθηγητες. Αυτο ομως εξαρταται και απο τον εκαστοτε καθηγητη.

Αυτα..... :cool: [/list][/code]
ΑΙΩΝΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ.....ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ.....
Άβαταρ μέλους
st_real
 
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: 14 Απρ 2008, 06:51
Τοποθεσία: Φιλολογία
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό stroumfita » 06 Οκτ 2008, 12:00

Στις γλωσσολογίες και βυζαντινά πρέπει να πιάσεις βάση και στους δύο, στα μαθήματα του κλασικού αρκεί να συγκεντρώσεις 5 και να μην έχεις δώσει λευκή σε έναν από τους 2 ή 3 καθηγητές. :old:
Άβαταρ μέλους
stroumfita
 
Δημοσιεύσεις: 54
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 10:36
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό αννα21 » 16 Ιούλ 2010, 14:42

Σχετικά με τον βαθμό του πτυχίου, αν για παράδειγμα ο γενικός μέσος όρος βγαίνει 6,95 γίνεται 7 ή παραμένει 6,9??? :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
αννα21
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 21 Ιουν 2009, 21:00
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό star » 22 Ιούλ 2010, 17:55

το λιαν καλως απο ποσο και πανω το παιρνουμε?
Άβαταρ μέλους
star
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 19 Φεβ 2008, 21:52
Τοποθεσία: athina
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό thaliaTh » 23 Ιούλ 2010, 19:08

star έγραψε:το λιαν καλως απο ποσο και πανω το παιρνουμε?

από 6,5..
«Garde tes songes:Les sages n'en ont pas d'aussi beaux que les fous!»
La voix-Charles Baudelaire
Άβαταρ μέλους
thaliaTh
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 1287
Εγγραφή: 24 Ιαν 2009, 14:44
Τοποθεσία: παντού και πουθενά...
Ευχαριστώ: 7

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό SOFIA_88 » 19 Ιαν 2011, 02:36

γνωριζει καποιος τα μαθηματα βαρυτητας του ΜΝΕΦ;;; θελω διακαως να υπολογισω το μεσο ορο κ δν γνωριζω...... :tease:
....Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου....
Άβαταρ μέλους
SOFIA_88
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009, 12:11
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Αλεξανδρος » 01 Μαρ 2011, 19:39

παιδιά καλησπέρα,
συγγνώμη που ρωτάω για ένα θέμα που δεν έχει σχέση με το τρέχον αλλά δεν έβρισκα κάπου αλλού συγκεκριμένο θέμα.
λοιπόν οι επί πτυχίω φοιτητές μπορούν να δώσουν μαθήματα του χειμερινού εξαμήνου στην εαρινή εξεταστική? :thxx: :thxx: :thxx:
Άβαταρ μέλους
Αλεξανδρος
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 16:55
Σχολή/Τμήμα: Φιλοσοφική
Τμήμα Φιλολογίας
ΜΝΕΦ
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό crocodilino » 01 Μαρ 2011, 19:40

Ναι αρκεί να τα έχουν δηλώσει ΚΑΙ στην εαρινή δήλωση μαθημάτων! :peace2:
EDUCATION IS THE MOST POWERFUL WEAPON WHICH YOU CAN USE TO CHANGE THE WORLD [Don´t let them steal your Brain!]
Άβαταρ μέλους
crocodilino
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 6334
Εγγραφή: 03 Φεβ 2009, 15:20
Τοποθεσία: Πειραιάς
Σχολή/Τμήμα: Γλωσσολογικό!
Ευχαριστώ: 30

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Αλεξανδρος » 02 Μαρ 2011, 13:13

crocodilino σε ευχαριστώ πολύ! :goodjob:
:thxx:
Άβαταρ μέλους
Αλεξανδρος
 
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: 15 Σεπ 2010, 16:55
Σχολή/Τμήμα: Φιλοσοφική
Τμήμα Φιλολογίας
ΜΝΕΦ
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό yiannis1990 » 01 Απρ 2011, 19:37

Έχει γίνει περίπλοκος ο υπολογισμός του μέσου όρου.. Τα πεντάωρα μαθήματα στον υπολογισμό του μέσου όρου έχουν συντελεστή 2, ενώ τα τρίωρα έχουν συντελεστή 1,5. Ας πούμε πως κάποιος έχει περάσει 6 πεντάωρα μαθήματα και 6 τρίωρα.. Ας πούμε πως οι βαθμοί των ΕΞΙ ΠΕΝΤΑΩΡΩΝ είναι 7,8,7,6,10,5.. Το σύνολο βγαίνει 43. Το πολλαπλασιάζουμε με τον συντελεστή 2 των πενταώρων και γίνεται 86. Ας υποθέσουμε, για να μην μπερδευτούμε, πως οι ίδιοι βαθμοί (7,8,7,6,10,5) αντιστοιχούν ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ και στα ΕΞΙ ΤΡΙΩΡΑ μαθήματα. Το σύνολο βγαίνει 43 και πολλαπλασιάζοντάς το με τον συντελεστή 1,5 των τρίωρων μας κάνει 64,5. Προσθέτουμε το 86 και το 64,5 και παίρνουμε 150,5. ΠΡΟΣΟΧΗ τώρα στη διαίρεση κρύβεται το μυστικό και η δυσκολία..Εννοείται πως δε θα διαιρέσουμε δια 12 γιατί θα βγει ένας εξωφρενικός μέσος όρος. Για να υπολογίσουμε τον αριθμό με τον οποίο θα διαιρέσουμε το 150,5 πρέπει να προσθέσουμε τόσους συντελεστές μαθημάτων (2άρια ή 1,5άρια) όσα και τα μαθήματα που έχουμε περάσει. Δηλαδή, εφ όσον είναι 6 τα πεντάωρα, θα γίνει 2+2+2+2+2+2 (κοινώς 2Χ6) =12 και 6 τα τρίωρα θα γίνει 6 επί 1,5=9. Προσθέτουμε το 12 και το 9 και έχουμε 21.Οπότε για τον τελικό υπολογισμό του μέσου όρου ΤΡΙΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΩΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, θα πούμε 150,5 : 21 = 7,1666667.
Άβαταρ μέλους
yiannis1990
 
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: 29 Σεπ 2009, 00:09
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΤΟΞΟΤΗΣ » 01 Απρ 2011, 21:59

Φιλε Γιαννη και με τον αλλο τροπο να το κανεις δηλ. προσθεση και διαιρεση το μεσο ορο ειναι ακριβως το ιδιο. Ιδιο αποτελεσμα μεσω αλλης οδου! :basket:
Τσιγάρο ατέλειωτο βαρύ η μοναξιά μου
Μοιάζει γυναικά κουρασμένη απ'το δρόμο
Ρίχνει το γέλιο της και κάθεται κοντά μου
Κερνά τα επόμενα και με χτυπάει στον ώμο...
Άβαταρ μέλους
ΤΟΞΟΤΗΣ
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 24 Μαρ 2009, 14:39
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό SOFIA_88 » 01 Απρ 2011, 22:10

δηλαδή τα μαθήματα κατεύθυνσης δεν έχουν συντελεστή βαρύτητας :?: :?: :?: :?:
....Έξω φυσάει αέρας κι όμως μέσα μου....
Άβαταρ μέλους
SOFIA_88
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 27 Μάιος 2009, 12:11
Ευχαριστώ: 0

Re: Βαθμός πτυχίου - μαθήματα βαρύτητας

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Σίβυλλα » 02 Απρ 2011, 12:48

yiannis1990 έγραψε:Έχει γίνει περίπλοκος ο υπολογισμός του μέσου όρου.. Τα πεντάωρα μαθήματα στον υπολογισμό του μέσου όρου έχουν συντελεστή 2, ενώ τα τρίωρα έχουν συντελεστή 1,5. Ας πούμε πως κάποιος έχει περάσει 6 πεντάωρα μαθήματα και 6 τρίωρα.. Ας πούμε πως οι βαθμοί των ΕΞΙ ΠΕΝΤΑΩΡΩΝ είναι 7,8,7,6,10,5.. Το σύνολο βγαίνει 43. Το πολλαπλασιάζουμε με τον συντελεστή 2 των πενταώρων και γίνεται 86. Ας υποθέσουμε, για να μην μπερδευτούμε, πως οι ίδιοι βαθμοί (7,8,7,6,10,5) αντιστοιχούν ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΑ και στα ΕΞΙ ΤΡΙΩΡΑ μαθήματα. Το σύνολο βγαίνει 43 και πολλαπλασιάζοντάς το με τον συντελεστή 1,5 των τρίωρων μας κάνει 64,5. Προσθέτουμε το 86 και το 64,5 και παίρνουμε 150,5. ΠΡΟΣΟΧΗ τώρα στη διαίρεση κρύβεται το μυστικό και η δυσκολία..Εννοείται πως δε θα διαιρέσουμε δια 12 γιατί θα βγει ένας εξωφρενικός μέσος όρος. Για να υπολογίσουμε τον αριθμό με τον οποίο θα διαιρέσουμε το 150,5 πρέπει να προσθέσουμε τόσους συντελεστές μαθημάτων (2άρια ή 1,5άρια) όσα και τα μαθήματα που έχουμε περάσει. Δηλαδή, εφ όσον είναι 6 τα πεντάωρα, θα γίνει 2+2+2+2+2+2 (κοινώς 2Χ6) =12 και 6 τα τρίωρα θα γίνει 6 επί 1,5=9. Προσθέτουμε το 12 και το 9 και έχουμε 21.Οπότε για τον τελικό υπολογισμό του μέσου όρου ΤΡΙΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΕΝΤΑΩΡΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ, θα πούμε 150,5 : 21 = 7,1666667.


αυτό από που το πληροφορήθηκες γιάννη; :thxx:
Άβαταρ μέλους
Σίβυλλα
 
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: 19 Φεβ 2009, 11:25
Τοποθεσία: vagor terras
Σχολή/Τμήμα: φιλολογικό
Ευχαριστώ: 10

Επόμενο


Επιστροφή στο Ανακοινώσεις Φιλολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες