filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του Τμήματος Προγράμματος Ψυχολογίας.

Συντονιστής: Σελήνη

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος)
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό xenia.ant » 05 Ιούλ 2007, 13:46

Σεπτεμβρης 2005
1.α)ποια ειναι τα τμηματα μιας εργασίας.
β)παραγοντες εσωτερικής εγκυρότητας και τροποι ελέγχου
γ)ποσες Ηο εχω με 2 ανεξαρτητες μεταβλητές
δ)ελεγχος επιδρασης προσδοκιας γιε ερευνητή και υποκείμενο

2.Δινει ενα πειραμα του Stroop με 2 συνθηκες σε 2 ομαδες(ηλικια,μαθησιακη δυσκολία)
α)περιγραψτε υποκειμενα,τροπο επιλογης υποκ.,διαδικασια ελεγχου για εσωτερικη εγκυροτητα,τυπο πειραματικου σχεδιου,διαδικασια
β) πινακακι για μεταβλητες και τυπος στατιστικης αναλυσης
γ)σχημα για σημασια επιδρασης ηλικιας χωρις την επιδραση ερεθισματος
δ)επιδραση κ αλληλεπιδραση
ε)ποια η κοινωνική αξία της ερευνας?
3.δινει 1 περιληψη και ζητα να τη διορθωσουμε
Άβαταρ μέλους
xenia.ant
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 20:11
Τοποθεσία: Πειραιας
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό konina » 18 Σεπ 2007, 20:02

βρε παιδια δεν βρισκω πουθενα το πειραμα του stroop και το βαζει καθε χρόνο....πως θα πάω να το δώσω????το έχει κανενας?? :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Μάθε τους κανόνες...
....ώστε να ξέρεις πως να τους παραβιάζεις!!!!!!
Άβαταρ μέλους
konina
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2007, 11:03
Τοποθεσία: Kαισαριανή-Προγ.Ψυχολ.
Ευχαριστώ: 0

ψάχνοντας το stroop

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό popi » 22 Σεπ 2007, 20:27

αν και ουτε εγώ το βρίσκω, προτείνω για να πάρεις μια ιδέα να πας στο wikipedia stroop effect. Τουλάχιστον παίρνεις μια ιδέα για το τί είναι... :idea:
Άβαταρ μέλους
popi
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 22 Σεπ 2007, 20:14
Ευχαριστώ: 0

α....και κάτι ακόμα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό popi » 22 Σεπ 2007, 20:31

και από την ίδια σελίδα υποθέτω ότι το πραγματικό πείραμα έιανι το εξής:

Stroop, J. R. (1935). Studies of interference in serial verbal reactions. Journal of Experimental Psychology, 12, 643-662.
Άβαταρ μέλους
popi
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 22 Σεπ 2007, 20:14
Ευχαριστώ: 0

Θέμα Stroop

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό penelope » 26 Σεπ 2007, 18:32

Θέλετε να σχεδιάσετε ένα πείραμα για τη διερεύνηση της προσοχής μέσω του φαινομένου του Stroop. Στο πείραμα αυτό χρησιμοποιείτε δο συνθήκες. Στην απλή συνθήκη της κατονομασίας χρωμάτων χορηγείτε στα υποκείμενα ένα φύλλο που περιέχει σειρές από ΧΧΧΧ, τυπωμένες με μελάνια διαφορετικών χρωμάτων. Στη σύνθετη συνθήκη της κατονομασίας χρωμάτων, χορηγείτε στα υποκείμενα ένα φύλλο που περιέχει σειρές ονομάτων χρωμάτων, π.χ. ΠΡΑΣΙΝΟ, τυπωμένες με μελάνια διαφορετικών χρωμάτων πχ. κόκκινο μελάνι. Το έργο των συμμετεχόντων είναι να κατονομάσουν τα χρώματα και στα δυο φύλλα, αγνοώντας αυτό που γράφουν τα ερεθίσματα.

Α.Σχεδιάστε ένα πείραμα για τη διερεύνηση της προσοχής μέσω του φαινομένου του Stroop σε 2 ομάδες παιδιών (π.χ. με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες) Περιλάβετε τα ακόλουθα: τρόπος επιλογής συμμετεχόντων, περιγραφή υποκειμένων, διαδικασίες εξασφάλισης της εσωτερικής εγκυρότητας του πειράματος, τύπος πειραματικού σχεδιασμού, διαδικασία.

Β.Περιγράψτε με συντομία τις μεταβλητές και τον τύπο των στατιστικών αναλύσεων που θα πρέπει να γίνουν και σχεδιάστε έναν πίνακα με τις μεταβλήτες, χωρίς τιμές.


Γ. Σχεδιάστε ένα υποθετικό σχήμα το οποίο να δείχνει μια σημαντική επίδραση της ηλικίας, αλλά χωρίς την επίδραση του είδους των ερεθισμάτων και χωρίς σημαντική αλληλεπίδραση. Περιγράψτε με συντομία το σχήμα.

Δ. Σχεδιάστε ένα υποθετικό σχήμα το οποίο να δείχνει μια σημαντική επίδραση του είδους των ερεθισμάτων και της ηλικίας, με αλληλεπίδραση των δυο. Περιγράψτε με συντομία το σχήμα.

Ε. Πώς θα υποστηρίζατε την κοινωνική αξία των ευρημάτων της έρευνας σε σχέση με τους πιθανούς κινδύνους για τα υποκείμενα σε υποθετική επιτροπη;

ΣΤ. Συντάξτε τη συγκατάθεση κατόπιν ενημέρωσης.
no strings attached
Άβαταρ μέλους
penelope
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2007, 14:20
Τοποθεσία: Πρ.Ψυχολογίας - παρα τρίχα πτυχιούχος
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό faidra__ » 27 Σεπ 2007, 15:19

λοίπον σπάω το κεφάλι μήπως μπορέσω και το λύσω και τίποτα. εκέι δε που βάζει και τον παράγοντα της ηλικίας τα χάνω εντελώς. έχω μόνο μια απορία αν μπορεί κανεις να μου απαντήσει, τι ρόλο παίζει η ηλικία στο φαινόμενο του stroop; Πως μεταβάλλεται με την ηλικία; θετικά η αρνητικά; Δηλ σε μικροτερές ηλικίες υπαρχει καλύτερη επιδοση στην δευτερη πειραματική συνθήκη απο ότι σε μεγαλύτερες ηλικίες;
Άβαταρ μέλους
faidra__
 
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 09 Σεπ 2007, 14:07
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό penelope » 27 Σεπ 2007, 17:04

το φαινομενο του Stroop σχετίζεται με την ηλικία μονο στις μεγαλές ηλικίες, δηλ ενηλικες και ηλικιωμένοι γιατι στους ηλικιωμενους υπαρχει πτωση της λειτουργίας στο προσθιο τμημα του εγκεφάλου στο οποιο γινονται και οι διεργασίες για την αναγνωση μονο των χρωματων και όχι των λέξεων... συνεπως αφου μας μιλάει για παιδιά δεν μας βοηθά αυτο κάπου!

το μονο που σκέφτομαι εγώ ειναι οτι πιθανώς τα πιο μικρα παιδια να κανουν περισσοτερα λαθη γιατί θα μπερδευονται ευκολότερα... απο την αλλη μεριά αμα βάλεις παιδια που ισα εχουν μάθει να διαβάζουν πχ Α δημοτικού να σου διαβάσουν τα χρωματα, παιζει να μη κανουν και κανενα λαθος αφου η διαδικασια της αναγνωσης δεν εχει αυτοματοποιηθει ακόμα οπως στους υπόλοιπους ανθρώπους...
και φαντασου οτι θα τους ειναι πολυ πιο ευκολο να λενε μονο τη χρωμα βλεπουν! αμα εχεις πετυχει πρωτακι να μαθαινει αναγνωση θα καταλαβεις τι εννοω!
απο την αλλη παλι... μου φαινεται παρα πολυ περιπλοκο ολο αυτο... θα πρεπει να θεωρήσεις πολλά πραγματα μονο σου ανεξάρτητα απο τα δεδομενα... το κανει να φαινεται παγιδα... και δεν ξερω αν η οικονομου θα εβαζε ενα πειραμα παγίδα!

απο την αλλη εκανα και μια άλλη σκεψη... οτι αυτο να μην εχει μια λυση... σιγουρα δεν εχει μονο μια... και ο σκοπος της να ειναι απλα να δει το τρόπο με τον οποιο σκεφτόμαστε και να εχουμε μαθει να εφαρμόζουμε τη θεωρια της πειραματικης... και αν εχουμε μπει στη λογικη του πως στηνεται ενα πειραμα...
no strings attached
Άβαταρ μέλους
penelope
 
Δημοσιεύσεις: 86
Εγγραφή: 20 Ιούλ 2007, 14:20
Τοποθεσία: Πρ.Ψυχολογίας - παρα τρίχα πτυχιούχος
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Νικήτας » 05 Οκτ 2007, 00:50

Θέμα Α
ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΣΕ 3 ΑΠΟ ΤΙΣ 4

1.Να αναφέρετε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός πειραματικού σχεδίου με τα ίδια Υποκείμενα.2.Τί είναι η εσωτερική εγκυρότητα;Δώστε ένα παράδειγμα ενός εσωτερικού παράγοντα ο οποίος μπορεί να επηρεάσει την εσωτερική εγκυρότητα ενός πειράματος.
3.Ένας ερευνητής βρήκε μια στατιστικά σημαντική αρνητική σχέση μεταξύ του βαθμού άγχους και της ικανότητας του ατόμου να συγκεντρωθεί.Ένας άλλος ερευνητής επανέλαβε την έρευνα και δεν βρήκε στατιστικά σημαντικη σχέση μεταξύ των δύο μεταβλητών.Ποιο στατιστικό σφάλμα μπορεί να έχει διαπράξει ο καθένας;
4.Αναφέρατε τα μέρη μιας πειραματικής εργασίας.Σε ποιο τμήμα περιγράφονται τα χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων;

Θέμα Β
ΝΑ ΑΠΑΝΤΉΣΕΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ.

120 φοιτητές έλαβαν μέρος σε μια έρευνα στόχος της οποίας ήταν η διερεύνηση της επίδρασης του είδους των οδηγιών και των κινήτρων στη συμπεριφορα προσποίησης μαθησιακών δυσκολιών.Χρησιμοποιήθηκαν 2 επίπεδα κινήτρων και 3 επίπεδα είδους οδηγιών.Τα υποκείμενα εκχωρήθηκαν τυχαία σε 6 ομάδες.Χορηγήθηκε η ίδια μαθηιακή αξιολόγηση σε όλα τα υποκείμενα.

Α.Περιγράψτε τον τύπο του πειραματικού σχεδίου της έρευνας.
Β.Αναφέρατε τον τύπο των στατιστικών αναλύσεων που πρέπει να γίνουν.Σχεδιάστε τον πίνακα με τις μεταβλητές αλλά όχι τις τιμές.
Γ.Σχεδιάστε ένα υποθετικό σχήμα που να δείχνει τη σημαντική επίδραση του είδους οδηγιών (καμιά οδηγία, προσποίηση μικρης δυσκολίας, προσποίηση μεγάλης δυσκολίας) αλλά χωρίς την επίδραση των κινήτρων (κανένα χρηματικό κίνητρο, χρηματικό κίνητρο) και χωρίς σημαντική αλληλεπίδραση.Σε περίπτωση που εξετάζαμε μόνο τη μεταβλητη του είδους των οδηγιών, ποια στατιστική ανάλυση θα χρησιμοποιούσαμε;
Δ.Τι θα πρέπει να περιλάβετε σε μια συγκατάθεση κατόπιν ενημέρωσης αν γίνόταν μια τέτοια έρευνα;

Έβαλε και ενα τρίτο θέμα με 4 υποερωτήματα πάλι με ενα πείραμα (όχι το Stroop...) για να απαντήσουμε τα 3.
Πτυχία copies κτώνται...
Άβαταρ μέλους
Νικήτας
 
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2007, 22:19
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό nikos_psych » 16 Δεκ 2008, 18:23

ΠΑΙΔΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ,ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ, ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ http://e-class.uoa.gr. Πρεπει να κανετε registration πρωτα, και να επιλεξετε το μαθημα '' πειραματικη ψυχολογια ''. Πατηστε εγγραφη. Εγγραφη δε σημαινει δηλωση του μαθηματος μη μπερδευτειται. Απλα ετσι ονομαζουν τη διαδικασιας επιλογης του μαθηματος για να σου δινουν τις αναλογες πληροφοριες. Καλυτερα πηγαινετε πρωτα στο site του Πανεπιστημιου Αθηνων www.uoa.gr επιλεξτε ''ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ'' και μετα ''Υπηρεσια Ασυγχρονης Εκπαιδευσης'' e-class, γιατι οταν το βαζω συνηθως να παει μονο του, δεν το εμφανιζει, αν ομως ακολουθησετε τον τροπο που εγραψα παρα πανω θα εμφανιστει σιγουρα! Ειναι πολυ καλο, χρησιμοποιηστε το!!! :cool:
Άβαταρ μέλους
nikos_psych
 
Δημοσιεύσεις: 225
Εγγραφή: 30 Μάιος 2008, 12:08
Τοποθεσία: Χαλκίδα
Σχολή/Τμήμα: Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dwdwnis » 12 Μαρ 2010, 22:47

spispi έγραψε:εβαλε πολυ ευκολο θεματα 6 θεματα να διαλεξουμε τα 5.στο περιπου
-τι ειναι εξωτερικη εγκυροτητα κ ποια η σχεση εσωτερικης-εξωτερικης εγκυροτητας
-τα μερη της πειραματικης διαδικασιας και σε ποιο απ αυτα διατυπωνονται οι ερευνητικες υποθεσεις
-στατιστικα σφαλματα
-τροπος ελεγχου επιδρασης της σειρας,τεχνικη ΑΒΒΑ
-να διατυπωςουμε μια ερευνητικη υποθεση που να μελετα τη σχεση ηλικιας μνημονικης ικανοτητας απ την οποια να φαινεται ξεκαθαρα η μηδενικη και η ερευνητικη υποθεση
το 6ο δε το θυμαμαι

και μετα εδινε ενα πειραμα που διεξαγει ενας ψυχολογος(απλο του τυπου μελετα την επιδραση 3 διαφορετικων δοσεων ενος φαρμακου στην οδηξητικη ικανοτητα καποιων ατομων με μια ασθενεια(?) οι οποιοι χωριζονται σε 2 ομαδες αρχικο κ προχωρημενο σταδιο ασθνειας,σε 3 διαφορετικους χρονους-διαφορα 15 ημερων)
και ειχε 5 ερωτηματα
-ποιος πειραματικος σχεδιασμος χρησιμοποιηθηκε
-ποιες ειναι οι μεταβλητες(ανεξαρτητες-εξαρτημενες)
-ποια χαρακτηριστικα των συμμετεχοντων πρεπει να ελεγξει ο ερευνητης
-να κανουμε ενα σχημα που να δειχνει την επιδραση του φαρμακου,καμια επιδραση του σταδιου ασθενειας και την αλληλεπιδραση μεταξυ τους...κατι τετοιο!
-ποιοι παραγοντες απειλουν την εξωτερικη εγκυροτητα


καθε υποερωτημα επιανε 1 βαθμο

αυτα ηταν τα θεματα πανω κατω,καλη επιτυχια!
My brain has two sides...left & right. Left has nothing right, and right has nothing left....
Άβαταρ μέλους
dwdwnis
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2377
Εγγραφή: 23 Μάιος 2008, 08:18
Τοποθεσία: εδω1-0
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vaggelio » 25 Ιουν 2010, 14:47

να ρωτησ αν γινεται οποιον εβαλε τα απο πανω, αν ειναι του ρουσσου η της οικονομου? και ποιας εξεταστικης ηταν? ευχαριστωωωωωωωωωωωωωωωωωωω
vaggelio
Άβαταρ μέλους
vaggelio
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 17 Φεβ 2009, 14:44
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mania » 28 Ιουν 2010, 15:09

ΙΟΥΝΙΟΣ 2010

Α.Απο τις 5 να απαντησουμε τις 4(1 μοναδα η καθεμια)

1.Ενας ερευνητης θελει να μελετησει τις επιδρασεις του οινοπνευματος στη μνημη.Διατυπωστε μια σαφη ερευνητικη ερωτηση και μηδενικη και ερευνητικη υποθεση.Αναφερεται μια αναγκαια και μια ικανη συνθηκη.
2.μια μελετη για αγχος που επιδρα στην ικανοτητα συγκεντρωσης για μελετη.Ενας ερευνητης βρηκε οτι υπαρχει σημαντικη αρνητικη σχεση.Ενας αλλος ερευνητης βρηκε οτι δεν υπαρχει σχεση.Ποιο τυπικο σφαλμα εχει κανει ο καθε ερευνητης?
3.Τι ειναι η εννοιολογικη εγκυροτητα της ανεξαρτητης μεταβλητης?αποκλινοντα και συγκλινοντα δεδομενα.ενα παραδειγμα
4?
5?


Β.Να απαντησετε σε ολα τα ερωτηματα (1 μοναδα το καθενα)
Ενας ψυχολογος εκανε μια ερευνα.Πως 3 μεθοδοι χαλαρωσης του αγχους επιδρουν σε 2 ομαδες ατομων με διαταραχη πανικου(φοιττητες,φοιτητριες).ο πειραματικος σχεδιασμος ηταν "μεταξυ συμμετεχοντων".
1.Να βρειτε τις μεταβλητες(ανεξαρτητη-ες,εξαρτημενη)
2.σχημα με: σημαντικη επιδραση μεθοδου χαλαρωσης,οχι επιδραση φυλου,οχι αλληλεπιδραση.
3.σχημα:σημαντικη επιδραση μεθοδου χαλαρωσης,σημαντικη επιδραση φυλου,υπαρξη αλληλεπιδρασης.
4.Ποια χαρακτηριστικα των συμμετεχοντων πρεπει να ελεγχθοουν?
5.τι απειλει την εξωτερικη εγκυροτητα?
6.τι θα πρεπει να περιλαμβανει μια δηλωση συγκαταθεσης κατοπιν ενημερωσης?


Καπως ετσι ηταν τα θεματα.Αν μπορει καποιος ας γραψει και αυτα που λειπουν ή αν μπορει να τα διατυπωσει και πιο καλα γιατι δεν τα θυμαμαι ακριβως.
ειναι ωραιο να κανεις ονειρα....
κ ας μη βγουν ποτε αληθινα...
Άβαταρ μέλους
mania
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2007, 10:44
Τοποθεσία: προγ.ψυχ!!!!
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό manouella » 20 Οκτ 2011, 13:47

Έχει κάποιος τα θέματα της Οικονόμου του Ιουνίου 2011??
Άβαταρ μέλους
manouella
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 26 Μάιος 2010, 12:37
Ευχαριστώ: 0

Re: ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό katerina111 » 23 Ιαν 2012, 15:51

Παιδια ΣΟΣ

οποιος εχει τον χρονο και την διαθεση, και εδωσε το μαθημα το σεπτεμβρη... ας μας βοηθησει καταθετωντας τα παλια θεματα

Ευχαριστω!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
katerina111
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 29 Νοέμ 2011, 17:51
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Swan » 03 Ιούλ 2012, 23:15

Κάποιος που έδωσε τώρα τον Ιούνιο μπορεί να ανεβάσει τα θέματα; Έστω στο περίπου, θα μας βοηθούσε πολύ!
Άβαταρ μέλους
Swan
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 26 Σεπ 2008, 21:48
Τοποθεσία: Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 0

ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό under_a_veil » 09 Αύγ 2012, 11:32

Έστω αν μπορούσε να μας πει κάποιος αν είναι ακόμα παρόμοιας μορφής τα θέματα που πέφτουν.. Δεν μπόρεσα να πάω στο τελευταίο μάθημα για να ακούσω αν είπε κάτι σχετικό :confused:

:help: :mors:
Άβαταρ μέλους
under_a_veil
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 31 Οκτ 2008, 21:12
Ευχαριστώ: 3

ΨΧ66|| Πειραματικη Ψυχολογια

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό under_a_veil » 20 Οκτ 2012, 10:01

ΟΚΤΩΒΡΗΣ 2012

Ήταν πολλά τα θέματα και δε τα θυμάμαι με λεπτομέρειες.
Είχε δύο ομάδες ερωτήσεων. Στην Α ομάδα είχε 4 ερωτήσεις και γράφαμε τις 2. Στη Β ομάδα είχε 4 υποερωτήσεις για ένα παράδειγμα έρευνας και γράφαμε και τις 4. Έπρεπε να απαντήσουμε σε όλες με συντομία και σαφήνεια.
Όλες οι ερωτήσεις εκτός από μία βασίζονταν σε παραδείγματα ερευνών. Από αυτά που θυμάμαι, πολύ γενικά, ζητούσε:
- αναγνώριση του ερευνητικού σχεδιασμού που χρησιμοποιείται και να πούμε λίγα λόγια για αυτόν
- να βρούμε ανεξάρτητες και εξαρτημένες μεταβλητές
- να διατυπώσουμε ερευνητικές ερωτήσεις και υποθέσεις
- να πούμε τι θα περιλαμβάναμε στη συγκατάθεση κατόπιν ενημέρωσης
- να φτιάξουμε σχήμα με κύριες επιδράσεις χωρίς αλληλεπίδραση
- να πούμε τι ανεπάρκεια παρουσιάζει ο ερευνητικός σχεδιασμός και τι θα κάναμε για να τη διορθώσουμε
- να φτιάξουμε πίνακα στα κελιά του οποίου θα βάζαμε τους μέσους όρους και τις τυπικές αποκλίσεις
Τελευταία επεξεργασία από under_a_veil και 20 Οκτ 2012, 10:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
under_a_veil
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 261
Εγγραφή: 31 Οκτ 2008, 21:12
Ευχαριστώ: 3



Επιστροφή στο Παλιά θέματα Τμήματος Ψυχολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες