Σελίδα 1 από 1

ΨΧ63 || Ψυχομετρια Α'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Οκτ 2007, 12:39
από Danae
Ξέρει κανείς θέματα σχετικά με αυτό το μάθημα? :o

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Οκτ 2007, 22:11
από popi
Μάρτη 2004

1.α)Τι είναι η ενδοατομική αξιολόγηση του WISC-III;
β)Κάντε κριτική της κλίμακας βαθμολόγησης απαντήσεων της Τάφα.

2.Σε ποιούς αναπτυξιακούς δείκτες μετατρέπουμε τους αρχικούς βαθμούς του Αθηνά Τεστ;Για ποιούς λόγους είναι απαραίτητη η μετατροπή;

3)Ποιά είναι τα βασικά κριτήρια για την τελική επιλογή ερωτημάτων κατά τη διάρκεια δημιουργίας ενός τεστ και ποιά τα λάθη που μπορούν να γίνουν;

4)Αναλύστε σύντομα τα παρακάτω υποδείγματα ως προς τις ποσότητες που υπολογίζονται και τον τρόπο υπολογισμού τους:
A)α=(k/k-1)(1-Σs2/ΣsT)
B)Se=S x ρίζα(1-rsh)

Δεν ξέρω ημερομηνία
1 ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ ΕΞΕΤΑΣΤΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΟΒΑΡΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΔΙΟΓΚΩΣΗΣ ΤΟΥ ΤΥΠΙΚΟΥ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ ΜΕΤΡΗΣΗΣ???

2 ΣΤΙΣ ΚΛΙΜΑΚΕΣ ΤΟΥ ΑΘΗΝΑ ΤΕΣΤ ΜΕ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΑ ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ {Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΡΙΣΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗ }ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ .ΠΟΣΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ ??ΠΟΙΟΝ ΡΟΛΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΝ Η ΟΥΔΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΕΤΑΣΤΗ??
έχει και άλλη μια φροντιστηριακού μαθήματος

ψυχομετρια α

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Μαρ 2008, 12:59
από mairyk1988
στην εξεταστικη φεβρουαριου εβαλε ενα προβλημα .μια ερωτηση σχετικα με τις αληθεις τιμες.μια σχετικα με τομ αθηνα τεστ,μια με τις κλιμακες μετρησεις και τελος εδινε καποια δεδομενα για ενα παιδι και ζητουσε να τα ερμηνευσουμε

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Μαρ 2009, 22:29
από fotis
Τελικά τα θέματα ήταν για καλά διαβασμένους...

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2009, 01:47
από diastyl
Δυσκολα τα πραγματα. Ενταξει οι δυο με την θεωρια αν ειχες διαβασει ηξερες που να τις βρεις. Αλλα η περιγραφη του σχεδιαγραμματος απο την θεωρια των αληθων τιμων; τι να πω πια; Γιατι το προβλημα; ειχε μεχρι και τον υπολογιστικο τυπο του δεικτη ΤΑΚΕΥ, ε ρε γλεντια... και να σκεφτει κανεις οτι αυτος αναφερεται ονομαστικα μονο σε μια σειρα μεσα σε ολες τις σημειωσεις.
Και ηθελε και το μοντελο ρας. Δεν ξερω αν ειμαι ηλιθια αλλα οταν διαβαζατε τα λανθανοντα χαρακτηριστικα καταλαβατε τιποτα ή μονο εγω την ακουσα;

Ευχομαι να το εχω περασει και να μην τα ξαναδω στη ζωη μου. Γουσταρω να πληρωνω στατιστικολογους, πειραζει; :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy: :dizzy:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Μαρ 2009, 01:59
από diastyl
Τα θεματα ξεχασα:
1) Ποια ειναι οι διαφορα των ονοματικων και τακτικων κλιμακων και ποια η διαφορα των ισων διαστηματων και των ισων λογων. Γιατι στην ψυχολογια ειναι δυσκολο να χρησιμοποιουμε την κλιμακα ισων λογων;
2) Το δευτερο ειναι προβλημα απο την αξιοπιστια ημικλαστων και το κλου ηταν να αποδειξουμε πως ενας ερευνητης κατεληξε μετα απο ερευνα οτι δυο συμμετεχοντες που απεχουν 16 μξοναδες ο ενας απο τον αλλο εχουν στατιστικως σημαντικη διαφορα. Εδινε εκει καποιες τιμες αλλα δεν χρειαζοταν να χρησιμοποιησουμε κομπιουτερακι, επρεπε εκει να αποδειξουμε με ποιο τροπο βρηκε το 16 και να οδηγηθουμε προφανως απο τον ενα τυπο στον αλλο.
3) Με βαση τη θεωρια των λανθανοντων χαρακτηριστικων να ερμηνευσουμε τον πινακα. (υπαρχει στο βιβλιο, αυτος με τις σιγμοειδης καμπυλες). Τι ξερετε για το μοντελο ρας και ποιοι οι περιορσμοι στην χρηση του; (το τελευταιο το απεσυρε λογω καποιου μπερδεματος
4)Ποια ειναι τα θεωρηματα των αληθων τιμων και αν ισχυουν στην πραγματικοτητα. Ας προσθεσει οποιος τα θυμαται καλυτερα....

Φαινεται οτι μας εκδικηθηκε για την λιγη υλη...


:gol:

Re: ΨΧ63 || Ψυχομετρια Α'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Φεβ 2011, 21:24
από nikos_psych
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2011

1) Για ποιο λογο δε θα επιλεγατε ενα τεστ δεξιοτητων που χρησιμοποιει ερωτησεις πολλαπλης επιλογης;(καπως ετσι)
2) Τι ειναι τα σφαλματα μετρησης και πως μας πληροφορουν για τις αληθεις τιμες;
3) Τι ειναι η αξιοπιστια και η εγκυροτητα και πως συνδεονται μεταξυ τους;
4) Ειχε εναν παρομοιο πιανακα με αυτον που περιλαμβανει τις σιγμοειδεις καμπυλες απο τη θεωρια των λανθανοντων χαρακτηριστικων, στις σημειωσεις. Ειχε 6 καμπυλες και ζητουσε α) Να βρουμε το δεικτη δυσκολιας και να περιγραψουμε τη διαδικασια
β) Να γραψουμε ποια καμπυλη εχει τη μεγαλυτερη διαφοροποιητικη ισχυ και ποια τη μικροτερη. Να δικαιολογησουμε την απαντηση μας

Και οι 4 ερωτησεις ηταν υποχρεωτικες. Παρολα αυτα μας ειπε πως το μετανοιωσε και ειπε να γραψουμε μονο τις ερωτησεις 1, 2 και 4. Η ερωτηση 3 διαγραφθηκε :basket:

ΨΧ63 || Ψυχομετρια Α'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Ιουν 2012, 17:54
από luz87
ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ ΙΟΥΝΙΟΣ 2012

Εβαλε τρεις υποχρεωτικές ερωτήσεις.

1.Τι είναι τα όρια οροφής και βάσης?
2.Ποια ειναι τα κριτήρια και τα λάθη που μπορεί να γίνουν στην τελική επιλογή ερωτημάτων μιας κλίμακας επίδοσης?
3.Εχουμε μια κλίμακα μέτρησης ( 30 ερωτήματα, 5-βαθμη Likert) η οποία έχει δείκτη εσωτερικής συνέπειας 0,80. Οι τρεις διαστάσεις που μετρά η κλίμακα έχουν η καθεμία εσωτερική συνέπεια 0,50. τι μπορεί να συμβαίνει?

ΨΧ63 || Ψυχομετρια Α'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 21 Φεβ 2013, 20:07
από w3irdo
Γνωρίζει κανείς τί θέματα έπεσαν?!

ΨΧ63 || Ψυχομετρια Α'

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Φεβ 2018, 05:50
από DioBrando
Λοιπόν Εξεταστική Φεβρουαρίου 2018
1. Ποια μεροληψίες υπάρχουν στην μετάφραση των τεστ? Γράψτε δύό λόγια για ΜΙΑ από αυτές. Πως αντιμετωπίζεται η μεροληψία αυτή μέσω της κριτικής μεθόδου της αντίστροφης μετάφρασης? (σελ 98-99)
2.R= 2r/1+r Τι είναι αυτός ο τύπος και τι είναι η αξιοπιστία των δυο ημίσεων? (σελ 205-207)
3. Τι είναι η πολυσυγγραμικότητα και η μοναδικότητα στην παραγοντική ανάλυση, πως επιδρούν στην ορίζουσα, και μπορούμε αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα? (σελ 151)
4. Έχει ένα πίνακα με τιμές και παρουσιάζει δείκτη p (δυσκολίας), και δείκτες διαφοροποίησης για κάποιες δοκιμασίες.
α) Με ποια σειρά πρέπει να χορηγηθούν δοκιμασίες και γιατί? (Από την πιο εύκολη στην πιο δύσκολη για διάφορους λόγους, πχ κόπωση, θέλουμε να λεχουμε διαφοροποίηση, να σταμτήσουν σε κάποιο σημείο εκείνοι που δεν ξέρουν κλπ)
β) Οι δείκτες διαφοροποίησης επαληθεύουν την παραπάνω απάντηση? (Η αλήθεια είναι πως ενώ γενικά περιμένουμε τους δείκτες διαφοροποίησης και δυσκολίες να είναι ανάλογοι, υπήρχαν περίεργα πράγματα, αστοχίες μεταξύ τιμών άρα μάλλον κάτι δεν πήγε καλά)
γ) Υπάρχει ένα τυπογραφικό λάθος, βρείτε το και διορθώστε το (Στην τρίτη στήλη ένας από τους δείκτες είναι λάθος, μαθηματικό, δηλαδή κάνεις τις πράξεις με το κομπιουτεράκι και διορθώνεις, δεν κατάλαβα καν το νόημα της ερώτησης)
Αυτά είναι πάντα τι απάντησα εγώ