Σελίδα 1 από 17
ΨΧ33 || Θεωρίες Μάθησης

Δημοσιεύτηκε:
26 Μαρ 2008, 23:17
από diastyl
ΨΧ 33. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΠΑΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ
παιδια μπορει κανεις να βοηθησει με αυτο;

Δημοσιεύτηκε:
29 Μαρ 2008, 18:58
από diastyl

οποιος το παρακολουθει και μπορει να βοηθησει ας το κανει. μεγαλο μπλεξιμο, εχει κανεις απο περυσι τις προοδους;

Δημοσιεύτηκε:
04 Απρ 2008, 15:47
από faidra__
παιδια,επειδη είναι λίγο ζορικό το μαθημά λόγω των προόδων,όποιος μπορεί ας γραψεί τις προοδους που ζητάει. Προσωπικά θα πάρω απο μία συμφοιτητριά αυτά που ζητησε σε προηγόυμενο έτος και θα τις γνωστοποιήσω κι όποιος θέλει ας με διορθώσει σε περιπτωσή που υπαρχουν αλλαγές.

Δημοσιεύτηκε:
04 Απρ 2008, 23:21
από diastyl
και πολυ καλα θα κανεις... θα μπορουμε να τις δουμε και οι υπολοιποι φανταζομαι για να μπορουμε να επεμβουμε... να΄σαι καλα...


Δημοσιεύτηκε:
05 Απρ 2008, 04:37
από Sunrise20

Δημοσιεύτηκε:
05 Απρ 2008, 15:32
από faidra__
παιδία εχω μπερδευτει λιγάκι με το τι ακριβως ζητάει για να περασεις το μαθημα της.Δεν έχω καταφερει να παω γιατι χρωσταω πολλά και δεν ξέρω που να πρωτοπαω,αν μπορεί κάποιος ασ εξηγήσει λιγάκι,γιατί αυτό με τις εργασίες και τις προοδους με έχει μπερδέψει

Δημοσιεύτηκε:
05 Απρ 2008, 19:15
από diastyl

σμπαρακουακ! εργασιες; πρωτη φορα το ακουω. Θελει και εργασιες; εγω ρε παιδια οσες φορες εχω παει, προοδους ζηταει. Τι ειναι τωρα αυτο, καινουριο;


Δημοσιεύτηκε:
05 Απρ 2008, 19:18
από faidra__
μήπως όταν μιλάμε για προόδους και εργασίες λέμε για τ ίδιο πράγμα?

Δημοσιεύτηκε:
05 Απρ 2008, 19:33
από diastyl
το ευχομαι. το διασταυρωνουμε και τα ξαναλεμε

Δημοσιεύτηκε:
05 Απρ 2008, 19:48
από faidra__
τελοσπαντων εγώ θα παραθέσω τις προόδους που είχε ζητήσει το ακαδημαικό έτος 2005-6 με κάποιες ελλειψεις κι όποιός θέλει ας συμπληρώσει κι ας διορθώσει.θα ξεκινήσω με τις πρώτες 10 που ζητόυσε παραδείγματα απο την εμπειρία μας που να αφορούν:
1)την εξαρτημένη συναισθηματική αντιδρασή
2)γενικευμένο εξαρτημένο ερέθισμα
3)διακρισή εξαρτημένου ερεθίματος
4)πειραματική νευρωση
5)εξαρτημένα αντανακλαστικά
6)πρωτογενή συστήματα σηματοδότησης
7)δευτερογενή συστήματα σηματοδότησης
8)αποσβεσή εξαρτημένης μαθησης
9)επανεμφανιση εξαρτημένης αντιδρασής
10)απαλειψή ανεπιθύμητών συμπεριφορών
όπως μου τα έδωσαν έτσι τα παραθέτω,όποιος γνωρίζει κατί καλυτερό ασ βοηθήσει

Δημοσιεύτηκε:
05 Απρ 2008, 21:06
από Sunrise20
Ναι,παιδιά,μιλαμε για το ίδιο πράγμα τελικα,εγώ δεν είχα καταλάβει σωστά...Χίλια συγνώμη για το μπέρδεμα!!!!

Δημοσιεύτηκε:
06 Απρ 2008, 03:02
από Sunrise20
Βρήκα κ εγώ μερικες ακόμα...
12.Μάθηση στάσεων και εκτιμήσεων
13.Συνεξάρτηση αντιληπτικών και μνημονικών λειτουργιών
14.Παρωθητικές αντιδράσεις
15.Σημασιολογικές συνεξαρτήσεις
16.Ταυτοχρονικές συνεξαρτήσεις
17.Μερική ενίσχυση κατά σταθερά διαστήματα
18.Θετική ενίσχυση κατά μεταβαλλόμενα διαστήματα
19.Μαθησιακή πρόοδος:Θετική μαθησιακή ενίσχυση με σταθερή αναλογία
20.Θετική και μερική ενίσχυση με μεταβαλλόμενη αναλογία
21.Μεικτή θετική ενίσχυση(δλδ.Συνεχής+Μερική)
Έχει κανείς ιδέα ποια είναι η 11;;;

Δημοσιεύτηκε:
06 Απρ 2008, 14:28
από diastyl
Παιδια μη γελιομαστε, απο καπου πρεπει να τα βρουμε γιατι οι τιτλοι χωρις παραδειγματα ειναι αδικος κοπος. Καταλαβαινει κανεις τι παραδειγμα πρεπει να δωσει; Εκτος αν ερθουν υπο μαρφη σημειωσεων να μπορουμε να δουμε τι εννοει. Τις τα δινουμε για να μας τα διορθωσει και μας τα επιστρεφει απο οσο ξερω. Δηλαδη δεν τα γραφουμε και τις τα δινουμε απλα την μερα εξετασης.


Δημοσιεύτηκε:
07 Απρ 2008, 01:49
από faidra__
εγώ παντως ξέρω αρκέτους που τα έδωσαν λίγο πριν την εξεταστική χωρίς να τους τα διορθωσει

Δημοσιεύτηκε:
07 Απρ 2008, 04:15
από Sunrise20
Δηλαδή Φαίδρα δεν μέτρησαν για τη βααθμολογία τους;Χαμενος κοπος;;;Τι ακριβως εννοείς,γιατί μπερδευτηκα λίγο....Και για να καταλάβω ρε παιδιά υπάρχει κάποια συγκεκριμένη προθεσμία για να τις τα δώσουμε;Δεν εχω καταλάβει τίποτα.Ηξερα ότι ζητάει σε καθε μάθημα παραδείγματα για αυτά που είπε στο προηγούμενο,αλλα απ'ό,τι καταλαβα δεν υπαρχει προβλημα αν της πάμε όλα τα παραδείγματα συγκεντρωμένα καποια αλλη μέρα.Σωστα;

Δημοσιεύτηκε:
07 Απρ 2008, 13:00
από faidra__
ξέρω ότι κοπέλες τα αφήσαν απλά στο γραφείο της όλα συγκεντρώμενα λίγο πριν την εξεταστική κι ότι ήταν νομιμό να τα πας συγκεντρωμένα μάζι όλα στο τέλος.Αυτό ίσχυε τουλαχιστόν σε προηγούμενα έτη.Την αλλη βδόμαδα (γιατί αυτη την βδομάδα χάνουμε το μάθημα λόγω εκλογών) θα ανέβω και θα ρωτήσω.Όμως όντως όπως προαναφέρθηκέ είναι πολύ δύσκολο να μπορεσεί κάποιος να τις κάνει χωρίς υπόδειγμα.

Δημοσιεύτηκε:
30 Απρ 2008, 11:29
από konina
μήπως γνωρίζει κάποιος από που παίρνουμε το βιβλίο?

Δημοσιεύτηκε:
18 Μάιος 2008, 13:17
από faidra__
κανείς δεν γνωρίζει ούτε ύλη,ούτε από που παίρνουμε το βιβλίο?

Δημοσιεύτηκε:
19 Μάιος 2008, 12:12
από Andy87
κάποιος να μάθει για το βιβλίο γιατί κάποιοι (εγώ) έχουμε πρακτική κ δεν προλαβαίνουμε να πάμε στο μάθημα...


Δημοσιεύτηκε:
19 Μάιος 2008, 13:56
από ioko
η υλη ειναι ενα λεπτο βιβλιαρακι που παιρνουμε απο το ψυχολογικο εργαστηρι στον 5ο οπου γινεται η διανομη των σημειωσεων..εγω το πηρα σημερα..θελει μονο ενα αντιγραφο της δηλωσης..
για να περασεις το μαθημα βεβαια θα πρεπει να εχεις παραδωσει τις προοδους μεχρι την εξεταστικη...αυτες ομως δεν εχουν σχεση με τη γραπτη εξεταση του μαθηματος...ειναι κατι εξτρα για να καταλαβουμε απλως τα μαθησιακα φαινομενα
