filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

ΨΧ33 || Θεωρίες Μάθησης

Εδώ μπορείτε να γράφετε και να ρωτάτε οτιδήποτε αφορά τα μαθήματα του Τμήματος Προγράμματος Ψυχολογίας.

Συντονιστής: Σελήνη

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος)
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Kωνσταντινα » 08 Απρ 2009, 20:47

ευχαριστω iro
Άβαταρ μέλους
Kωνσταντινα
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Ιαν 2009, 00:21
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό jiovanna_89 » 05 Μάιος 2009, 10:02

Πάντως εγώ τις τελευταίες φορές που έχω πάει ζητάει να της γράψουμε σε έναν κατάλογο το όνομα, τον Α.Μ. και πόσες προόδους έχουμε παραδώσει...Τώρα δεν νομίζω να υπάρχει ιδιέταιρο πρόβλημα αν κάποιος δουλεύει και δεν μπορεί να παρακολουθήσει να τις πάει μαζεμένες στο τέλος, αρκεί να τις πάει...Καλό θα ήταν αν κάποιος δε μπορεί, να τις δώσει σε κάποιον συμφοιτητή του που θα μπορεί να τις πάει εκείνος, για να δηλώσει και όνομα και Α.Μ. Ελπίζω να μη σας άγχωσα :tease:
Άβαταρ μέλους
jiovanna_89
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 16 Φεβ 2008, 14:39
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό dinaki » 11 Μάιος 2009, 19:03

Μήπως τις έχει κάποιος όλες γραμμένες από κάποια ανακοίνωσή της ας πούμε για να τις γράψουμε κι εμείς που δεν μπορούμε να παρακολουθήσουμε? Πιστεύω ότι αν τις αναφέρει καποιος θα βοηθήσει πολλούς.. Ευχαριστώ εκ των προτέρων :huglove:
Άβαταρ μέλους
dinaki
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιουν 2007, 22:09
Σχολή/Τμήμα: Πρόγραμμα Ψυχολογίας
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kafka » 26 Μάιος 2009, 20:02

Dinaki καλησπέρα, αν πας στη 2η σελίδα του φόρουμ για το μάθημα της παγοροπούλου θα τις βρεις όλες μαζεμένες. Πάντως δεν πολυσυμφωνώ ότι είναι μόνο μιας ώρας δουλειά. Εγώ έχω παραδώσει τις πρώτες 35 και μου πήρε περίπου 5 ώρες. Ίσως βέβαια να είμαι εγώ αργή. Όπως και να' χει καλή επιτυχία.
Άβαταρ μέλους
kafka
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 02 Μάιος 2008, 00:09
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iro_rs » 27 Μάιος 2009, 11:55

kafka έγραψε:Dinaki καλησπέρα, αν πας στη 2η σελίδα του φόρουμ για το μάθημα της παγοροπούλου θα τις βρεις όλες μαζεμένες. Πάντως δεν πολυσυμφωνώ ότι είναι μόνο μιας ώρας δουλειά. Εγώ έχω παραδώσει τις πρώτες 35 και μου πήρε περίπου 5 ώρες. Ίσως βέβαια να είμαι εγώ αργή. Όπως και να' χει καλή επιτυχία.

Συμφωνώ ότι δεν είναι μόνο μιας ώρας δουλειά. Θέλει σκέψη για να βρεις σωστά παραδείγματα.
Άβαταρ μέλους
iro_rs
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007, 10:43
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kafka » 28 Μάιος 2009, 18:33

Καλησπέρα. Μήπως ξέρει κάποιος που βρίσκονται οι εκδόσεις ΤΟΠΟΣ που δίνεται το 1ο βιβλίο του ΜΕΛΛΟΝ;
Ευχαριστώ πολύ.
Άβαταρ μέλους
kafka
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 02 Μάιος 2008, 00:09
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Kωνσταντινα » 28 Μάιος 2009, 22:20

Πως πρεπει να ναι ακριβως η μορφη των παραδειγματων?Αναφερουμε τον τιτλο κ γραφουμε ενα παραδειγμακ επεξηγουμε?τι εχει πει...(δεν εχω την δυνατοτητα να το παρακολουθησω)
Άβαταρ μέλους
Kωνσταντινα
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 27 Ιαν 2009, 00:21
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iro_rs » 28 Μάιος 2009, 22:30

Kωνσταντινα έγραψε:Πως πρεπει να ναι ακριβως η μορφη των παραδειγματων?Αναφερουμε τον τιτλο κ γραφουμε ενα παραδειγμακ επεξηγουμε?τι εχει πει...(δεν εχω την δυνατοτητα να το παρακολουθησω)

Γράφεις τον τίτλο της προόδου και ένα παράδειγμα βιωμένο το οποίο αποδίδεις όσο σαφέστερα γίνεται έτσι ώστε να φαίνεται το μαθησιακό φαινόμενο. Μη φανταστεις ότι ζητάει επιστήμες, απλά παραδειγματάκια θέλει.
Άβαταρ μέλους
iro_rs
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007, 10:43
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό kafka » 01 Ιουν 2009, 17:17

Καλησπέρα. Έχω εντυπωσιακά νέα από την Παγοροπούλου, την οποία παρακολούθησα σήμερα.
1. Οι εκδόσεις τόπος είναι Γενναδίου 6.
2. Δεν θα δώσει καθόλου δικές της σημειώςεις.
3. Η περισσότερη ύλη θα είναι από το βιβλίο του Μέλλον, και είπε πως δεν θα βγάλει ανακοίνωση για τις σελίδες, αλλά όποιος θέλει να μάθει θα πρέπει να πηγαίνει στο μάθημά της, όπου θα τις δίνει λίγες λίγες!!!!! (Σαν καψόνι μοιάζει)
4. Και τώρα ΤΟ εντυπωσιακό: είπε, για να τιμήσουμε την Κα Γιαννά, της οποίας το βιβλίο έχει δώσει ως 2η επιλογή και η οποία διδάσκει στο πανεπιστήμιό μας, θα βάλει τις υποχρεωτικές ερωτήσεις από εκεί. (ΠΡΟΣΟΧΗ: είπε ότι οι υποχρεωτικές δεν θα φτάνουν για να περάσουμε το μάθημα)
Όποιος θέλει να πάρει λοιπόν την ύλη που θα έχουμε από αυτό το 2ο βιβλίο, ας πάει στις φωτοτυπίες, όπου πήγαμε κάποια παιδιά και φωτοτυπήσαμε τις σελίδες που μας είπε η Παγοροπούλου, και να ζητήσει τις σημειώσεις για το μάθημα ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ (Είναι περίπου 15 σελίδες)
Αυτά τα ανεδαφικά συμβαίνουν, και ευτυχώς που πήγα σήμερα. Τελικά οτιδήποτε σ' αυτή τη σχολή είναι θέμα τύχης!
Καλή τύχη λοιπόν σε όλους.

Υ.Γ. Για τις προόδους είπε ότι μπορούμε να τις παραδώσουμε όποτε θέλουμε ακόμα και την ημέρα της εξέτασης. Όποιος δεν παραδώσει δεν θα βάλει βαθμό στο γραπτό του.
Άβαταρ μέλους
kafka
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 02 Μάιος 2008, 00:09
Ευχαριστώ: 1

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mania » 03 Ιουν 2009, 16:14

Ελεος!!!! :mad2:
Μα σοβαρα τωρα υπαρχει καμια λογικη σε αυτο το μαθημα?Παραδοσεις που δεν εχουν σχεση με την εξεταστεα υλη,προοδους που πρεπει να τις πηγαινεις και καλα,υλη και απο τα 2 βιβλια(το οποιο φυσικα το ανακοινωνει μια ασχετη μερα) και ουτε μιση ανακοινωση για την εξεταστικη οπουδηποτε.
Παλι καλα που μας ενημερωσες.Επομενως παμε και μια απο φωτοτυπειο και ζηταμε τις σημειωσεις για το μαθημα...Ευχαριστουμε που μας σκεφτηκατε και μας τους υπολοιπους παιδια! :merci:
ειναι ωραιο να κανεις ονειρα....
κ ας μη βγουν ποτε αληθινα...
Άβαταρ μέλους
mania
 
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: 12 Ιούλ 2007, 10:44
Τοποθεσία: προγ.ψυχ!!!!
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iro_rs » 03 Ιουν 2009, 18:44

mania έγραψε:υλη και απο τα 2 βιβλια(το οποιο φυσικα το ανακοινωνει μια ασχετη μερα)

Και φυσικά αν έχει κάνει κανείς το λάθος να επιλέξει το βιβλίο της Γεννά και επιχειρήσει να αγοράσει του Μέλλον, θα πληρώσει 95 ευρώ!!! Τι καλά! :ungry: Το έπαθα εγώ! Ενώ όλο το χρόνο η καθηγήτρια δήλωνε πως όποιο βιβλίο και να επιλέξουμε η ύλη καλύπτεται. Τι να πει κανείς!!!
Άβαταρ μέλους
iro_rs
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007, 10:43
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bunny » 04 Ιουν 2009, 11:51

Μήπως πήγες κανείς σήμερα στο μάθημα? Είπε τίποτα για την ύλη???
Άβαταρ μέλους
bunny
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Ιουν 2009, 14:07
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iro_rs » 04 Ιουν 2009, 15:08

Οι ερωτήσεις που έδωσε οι οποίες αντιστοιχούν στην ύλη και θα αναρτηθούν αύριο:



• Κλασική εξαρτημένη μάθηση

1. Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τη μάθηση και την ανθεκτικότητα των εξαρτημένων αντανακλαστικών αντιδράσεων; [σελ. 201-204 Γεννά]
2. Περιγράψτε την αποδυνάμωση των εξαρτημένων αντανακλαστικών καθώς και την αυθόρμητη ανάκτηση μετά την απόσβεσή τους. [σελ. 93-98 Μέλλον]
3. Αναπτύξτε τις δύο τεχνικές που ανέπτυξε ο Wolpe για τις διαταραχές άγχους (προοδευτική μυϊκή χαλάρωση και συστηματική αποευασθητοποίηση). [σελ. 124-129 Μέλλον]
4. Αξιοποιώντας το παράδειγμα της εργασιακής ικανοποίησης και εργασιακής εξουθένωσης, συζητήστε τη συνύπαρξη αντανακλαστικών και συντελεστικών διεργασιών καθώς και τις διαφορές που υπάρχουν μεταξύ κλασικής εξαρτημένης και συντελεστικής μάθησης. [σελ. 242-248 Γεννά]
5. Πώς λειτουργεί η θεραπεία αποστροφής για την εξάρτηση από ουσίες; [σελ. 149-151 Μέλλον]
6. Πώς αναπτύσσονται θετικά συναισθήματα μέσω εξαρτημένων αντανακλαστικών σε ψυχοθεραπευτικό πλαίσιο; [σελ. 152-155 Μέλλον]

• Συντελεστική μάθηση

1. Περιγράψτε τα σύνθετα προγράμματα ενίσχυσης (αλυσίδας, πολλαπλά, ταυτόχρονα και συνδυασμένα). [σελ. 512-545 Μέλλον]
2. Ποιοι παράγοντες συμβάλλουν στην πρόσκτηση και ανθεκτικότητα των συντελεστικών αντιδράσεων; [σελ. 238-242 Γεννά]
3. Περιγράψτε τις διαδικασίες της θετικής και της αρνητικής τιμωρίας. [σελ. 600-603 Μέλλον]
4. Σε ποιες περιπτώσεις η τιμωρία μειώνει τη συχνότητα εμφάνισης δράσεων; [σελ. 675-676 Μέλλον]
5. Ποιες είναι οι παρενέργειες της τιμωρίας; [σελ. 623-631 Μέλλον]
6. Πώς διαμορφώνεται η επιθετική συμπεριφορά μέσω αμοιβαίας τιμωρίας που οδηγεί στην πάλη για την εξουσία; (power struggle) [σελ. 696-702 Μέλλον]
7. Τι εκπροσωπεί ο νόμος του ταιριάσματος ή πώς γενικεύεται στη συμπεριφορά των ανθρώπων (κατανομή σε ταυτόχρονα προγράμματα ενίσχυσης); [σελ. 528-543 Μέλλον]
8. Εάν η τιμωρία και η αρνητική ενίσχυση έχουν τόσες πολλές παρενέργειες, τότε γιατί ελέγχουμε με αυτές τη συμπεριφορά των συνανθρώπων μας; [σελ. 727-731 Μέλλον]

• Κοινωνικογνωστική μάθηση

1. Τι γνωρίζετε για τη γενικευμένη μίμηση προτύπου στα ανθρώπινα βρέφη; [σελ. 791-798 Μέλλον]
2. Περιγράψτε τη διαμόρφωση της μίμησης προτύπου και της αντίθεσης προτύπου (διεκδικητική συμπεριφορά). [σελ. 834-837 Μέλλον]
3. Αναπτύξτε το ψυχολογικό φαινόμενο της εσωτερίκευσης ηθικών αρχών και της περαιτέρω διαμόρφωσης δράσεων προξενουμένων αρχικά από κανόνες (φυσικό χάρισμα). [σελ. 874-877 Μέλλον]
Άβαταρ μέλους
iro_rs
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007, 10:43
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό faidra__ » 04 Ιουν 2009, 15:29

Παιδια σας ευχαριστουμε παρα παρα πολυ.......
Και απλα ενα σχολιο.....Ελεοςςς............
Άβαταρ μέλους
faidra__
 
Δημοσιεύσεις: 156
Εγγραφή: 09 Σεπ 2007, 14:07
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vaggelio » 04 Ιουν 2009, 15:45

οποτε εδωσε ολη την υλη σημερα? κατι ειναι και αυτο................
vaggelio
Άβαταρ μέλους
vaggelio
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 17 Φεβ 2009, 14:44
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vaggelio » 04 Ιουν 2009, 15:46

και θα βαλει απο αυτες τις ερωτησεις δηλαδη?
vaggelio
Άβαταρ μέλους
vaggelio
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 17 Φεβ 2009, 14:44
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό iro_rs » 04 Ιουν 2009, 16:25

vaggelio έγραψε:και θα βαλει απο αυτες τις ερωτησεις δηλαδη?

Θα βάλει είτε απο αυτές είτε παραλλαγές τους.
Άβαταρ μέλους
iro_rs
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 26 Ιουν 2007, 10:43
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vaggelio » 04 Ιουν 2009, 17:56

αρα η υλη ειναι μονο αυτη?????????? σε ευχαριστω πολυ ιρο.......
vaggelio
Άβαταρ μέλους
vaggelio
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 17 Φεβ 2009, 14:44
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό bunny » 04 Ιουν 2009, 22:19

Ευχαριστoύμε πάρα πολύ iro!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
bunny
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 03 Ιουν 2009, 14:07
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό m4x88 » 11 Ιουν 2009, 19:24

Παιδιά ευχαριστούμε πολύ για τις infos!Να κανω κι εγώ μια ερώτηση?Στις προόδους αυτές γράφουμε ενα παραδειγματάκι.Και καλα γραφουμε για την εκμάθηση μέσω μίμησης προτύπου..Αλλά αυτό το πρωτογενή συστήματα σηματοδότησης σαν να με δυσκολεύει λιγάκι... :p Υπάρχει η επεξήγηση στο βιβλίο ή κάπου αλλού ή είναι κι αυτό μέρος του σαδισμού της καθηγήτριας? :D
Άβαταρ μέλους
m4x88
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 23 Οκτ 2007, 11:55
Ευχαριστώ: 0

ΠροηγούμενηΕπόμενο


Επιστροφή στο Μαθήματα Τμήματος Ψυχολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες