filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Συντονιστές: Nat:), panos91, Vasiliki.l.k.1

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό FLATLAND » 07 Ιούλ 2011, 23:34

θΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 (Μ. ΙΑΚΩΒΟΥ)

1ο θέμα: να αναφέρουμε και να σχολιάσουμε τρεις παράγοντες που επηρεάζουν την επίδοση των μαθητών στην κατάκτηση μιας Γ2.

2ο θέμα: να αναφέρουμε ποιες απόψεις-θεωρίες σχετικά με τη φυση της γλώσσας αλλά και τον τρόπο κατάκτησης μιας γλώσσας επηρέασαν α)την ακουστική μέθοδο και β)την επικοινωνιακή προσέγγιση. Στη συνέχεια να αναφέρουμε ποιες θα ήταν οι πιθανές διδακτικές πρακτικές που θα εφάρμοζαν αυτές οι δυο προσεγγίσεις για ένα γραμματικό φαινόμενο όπως π.χ. η διδασκαλία του αορίστου στα νέα ελληνικά.

3ο θέμα: να αναφέρουμε και να σχολιάσουμε ποιες ομοιότητες και διαφορές θα παρατηρούνταν σε ένα παιδί μαθητή και σε έναν ενήλικα κατα την κατάκτηση-εκμάθηση μιας Γ2 στα γραμματικά τους λάθη.

4ο θέμα: Μας παράθεσε αυτούσια την άποψη του Krashen σχετικά με την κατάκτηση μιας Γ2 ότι δηλαδή πρέπει να εκτίθεται σε κατανοητό γλωσσικό εισαγόμενο..(βλ. στο βιβλίο). Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει μια τάξη αρχαρίων στο διδασκαλείο ξενων γλωσσών του πανεπιστημίου που οι μαθητές παρακολουθούσαν με μεγάλη ευχαρίστηση και θέληση μαθήματα και εκτίθενται σε πλούσιο ακουστικό υλικό και σε ασκήσεις ανάλογες του επιπέδου που βρίσκονται.Θεωρείται ότι με αυτή τη μέθοδο (δηλ. του Krashen) οι μαθητές θα είναι σε θέση να αναπτύξουν σε ικανοποιητικό βαθμό επαρκή επικοινωνιακή ικανότητα ή θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει ο εκπαιδευτικός και κάποια άλλη θεωρία εκτος του Krashen; (στην απάντηση δεχόταν οποιαδήποτε άποψη αρκεί να ήταν τεκμιριωμένη και να στηρίζεται σε κάποια από τις θεωρίες που διδαχτήκαμε. Επίσης δεχόταν και συνδυασμό περισσότερων θεωριών κατάκτησης)

Απο τα 4 θέματα απαντάμε στα 3.
( η διατύπωση των θεμάτων έχει λίγο τροποποιηθεί καθώς δεν τα θυμάμαι με ακρίβεια!)

Μπορώ να πω πως ήταν αρκετά απαιτητικά και χρειαζόταν όχι αποστήθιση αλλά κατανόηση και κρίση
Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΕΥΣΗ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΝΕΙΣ!!!!
Άβαταρ μέλους
FLATLAND
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 26 Φεβ 2009, 23:06
Ευχαριστώ: 0

Re: ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό guitar1 » 20 Νοέμ 2011, 03:10

:help: Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει στις ερωτήσεις 2 + 4 :?: :?: Γενικά μ έχει μπερδέψει πολύ το μάθημα καθώς δεν παρακολουθούσα..κι απ το e class δε βγάζω άκρη..:cry: :sadbye: :help: :confused: :confused: :confused: :help: :help:
Θέλω να τελειώνωωωωω!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/user/falitsa89?feature=mhee
Άβαταρ μέλους
guitar1
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 25 Απρ 2011, 21:38
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογικό!!!
Ευχαριστώ: 0

Re: ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ελδη » 20 Νοέμ 2011, 12:53

γεια σου guitar1! αμα ρωτησεις στην ενοτητα του μαθηματος ειναι πιο πιθανο να παρεις απαντηση. μπορεις να κανεις copy paste εκει τα θεματα και να ζητησεις αν ξερει καποιος να σου απαντησει. προσπαθουμε να κραταμε αυτη την ενοτητα μονο για τα παλια θεματα και οχι για αποριες. σ' ευχαριστω πολυ :peace2:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
ελδη
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 5303
Εγγραφή: 20 Ιουν 2008, 15:44
Ευχαριστώ: 12

Re: ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό guitar1 » 20 Νοέμ 2011, 15:31

:oops: :tease: Έγινε!!!Σ΄ευχαριστώ!:-))
Θέλω να τελειώνωωωωω!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/user/falitsa89?feature=mhee
Άβαταρ μέλους
guitar1
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 25 Απρ 2011, 21:38
Σχολή/Τμήμα: Φιλολογικό!!!
Ευχαριστώ: 0

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mpriki » 21 Φεβ 2013, 19:33

Παιδιά, μπορεί μήπως κανείς να γράψει τι θέματα έβαλε η Ιακώβου σήμερα; (Φεβρουάριος 2013)

:peace2:
Άβαταρ μέλους
mpriki
 

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό huddy » 21 Φεβ 2013, 23:42

Ήταν 2 ομάδες ερωτήσεων και η κάθε μια είχε 3 ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις της πρώτης ομάδας έπιαναν 2 και της δεύτερης 3. Έπρεπε να γράψουμε 2 από κάθε ομάδα.

Ομάδα Α

1)Απολίθωση και 3 παράγοντες που την ερμηνεύουν.
2)Εντοπίστε και σχολιάστε 2 ομοιότητες και 2 διάφορες ανάμεσα στην ΚΓ1 του παιδιού και την ΚΓ2 ενός ενήλικα.
3)Ακαδημαϊκή- διαπροσωπική ικανότητα και η ιεράρχηση των δεξιοτήτων σε αυτά τα 2 είδη.

Ομάδα Β

4)(α)Να εξηγήσουμε την θέση μια θεωρίας (οποια θέλαμε) ως προς τα λάθη.
(β)Να αναφέρουμε εώς 5 είδη λαθών.
5)Ειχε να κάνει με την διδακτική της επικοινωνιακής προσεγγίσης (ποιες θεωρίες-αρχές αποτελούν την πηγή της). Πώς αντιμετωπίζουν τη γραμματική οι διάφορες διδακτικές παλιά και τώρα. Και να δώσουμε παράδειγμα με ενα γραμματική φαινόμενο. (Δεν ειμαι σίγουρη γι'αυτη. Ήταν νομίζω παρομοια με αυτή που ειχε ξαναβάλει σε προηγούμενα θέματα.)
6)Μας έδινε τις 5 υποθέσεις του Krashen και μας έλεγε ότι οι μαθητές του διδασκαλίου της ΝΕ ακολουθούν αυτόν τον τροπο. Πιστεύουμε ότι θα έχουν απειλή ανάπτυξη της επικοινωνιακής ικανότητας; Αν όχι ποιες θεωρίες θα επιστρετευαμε και ποιες συγκεκριμένες υποθέσεις; (Κατι σαν προσωπική αξιολόγηση της Θεωρίας του Krashen και φυσικά τεκμηριωμένη απάντηση και δεχόταν όλες τις απαντήσεις μας.)

Απαιτητικό θέματα. Καλή κατανόηση και όχι παπαγαλία. Αλλά ήθελε χρόνο το διάβασμα και είναι απαιτητικό.
Άβαταρ μέλους
huddy
 
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: 20 Ιαν 2009, 17:38
Ευχαριστώ: 1

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mpriki » 06 Απρ 2014, 13:00

Φεβρουάριος 2014-Ιακώβου

εβαλε 7 θέματα από 2 ή από 3 μονάδες το καθένα, να γράψουμε όσα θέλουμε!! (δηλαδή μπορούσες να γράψεις με άριστα παραπάνω από το 10, το θέμα είναι ότι δεν προλάβαινες να γράψεις παραπάνω από 5 θέματα γιατί ήταν πολλά και δεν έφτανε ο χρόνος)

1. Ακαδημαϊκή- διαπροσωπική ικανότητα και η ιεράρχηση των δεξιοτήτων σε αυτά τα 2 είδη.
2. Απολίθωση, 3 παράγοντες που την ερμηνεύουν και δύο λόγοι για τους οποίους υπάρχει.
3. Εντοπίστε και σχολιάστε 2 ομοιότητες και 2 διάφορες ανάμεσα στην ΚΓ1 του παιδιού και την ΚΓ2 ενός ενήλικα.
4. Θέμα με τον Krashen και με μια τάξη που διδάσκεται τον Αόριστο, αν φτάνει ο Krashen ή αν πρέπει ο διδάσκων να χρσμ και άλλες θεωρίες ώστε οι μαθητές να είναι σε θέση να αναπτύξουν σε ικανοποιητικό βαθμό επαρκή επικοινωνιακή ικανότητα (ήθελe να πούμε και του Long και της Swain).
5. Έδωσε ένα χωρίο με την άποψη της ακουστικής θεωρίας περί λαθών και ρώταγε αν συμφωνούμε και να πούμε και ποια άποψη είχαν οι επικοινωνιακοί.
6. Μία ερώτηση για τη γνωστική γραμματική.
7. Δεν θυμάμαι.

όποιος μπορεί να με συμπληρώσει feel free

Kατά τη γνώμη μου θέλει πρώτα διάβασμα το βιβλίο της Μπέλλα και μετά συμπλήρωση από το eclass. Γενικά θέλει να κατανοήσεις καλά τις θεωρίες για να μπορέσεις να τις γράψεις.
:goodluck:
Άβαταρ μέλους
mpriki
 

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mariapapadop » 06 Απρ 2014, 16:08

mpriki έγραψε:Φεβρουάριος 2014-Ιακώβου

εβαλε 7 θέματα από 2 ή από 3 μονάδες το καθένα, να γράψουμε όσα θέλουμε!! (δηλαδή μπορούσες να γράψεις με άριστα παραπάνω από το 10, το θέμα είναι ότι δεν προλάβαινες να γράψεις παραπάνω από 5 θέματα γιατί ήταν πολλά και δεν έφτανε ο χρόνος)

1. Ακαδημαϊκή- διαπροσωπική ικανότητα και η ιεράρχηση των δεξιοτήτων σε αυτά τα 2 είδη.
2. Απολίθωση, 3 παράγοντες που την ερμηνεύουν και δύο λόγοι για τους οποίους υπάρχει.
3. Εντοπίστε και σχολιάστε 2 ομοιότητες και 2 διάφορες ανάμεσα στην ΚΓ1 του παιδιού και την ΚΓ2 ενός ενήλικα.
4. Θέμα με τον Krashen και με μια τάξη που διδάσκεται τον Αόριστο, αν φτάνει ο Krashen ή αν πρέπει ο διδάσκων να χρσμ και άλλες θεωρίες ώστε οι μαθητές να είναι σε θέση να αναπτύξουν σε ικανοποιητικό βαθμό επαρκή επικοινωνιακή ικανότητα (ήθελe να πούμε και του Long και της Swain).
5. Έδωσε ένα χωρίο με την άποψη της ακουστικής θεωρίας περί λαθών και ρώταγε αν συμφωνούμε και να πούμε και ποια άποψη είχαν οι επικοινωνιακοί.
6. Μία ερώτηση για τη γνωστική γραμματική.
7. Δεν θυμάμαι.

όποιος μπορεί να με συμπληρώσει feel free

Kατά τη γνώμη μου θέλει πρώτα διάβασμα το βιβλίο της Μπέλλα και μετά συμπλήρωση από το eclass. Γενικά θέλει να κατανοήσεις καλά τις θεωρίες για να μπορέσεις να τις γράψεις.
:goodluck:



Η τελευταία ερώτηση ήταν: ποιες οι απόψεις γενετικής και γνωστικής θεωρίας περι κατάκτησης της Γ2.
:goodluck:
Άβαταρ μέλους
mariapapadop
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 10 Φεβ 2014, 21:37
Ευχαριστώ: 0

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Eugene » 08 Σεπ 2014, 00:33

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014
ΕΞΕΤΑΣΤΡΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΙΑΚΩΒΟΥ

Έβαλε 2 θέματα και τα δύο υποχρεωτικά από 5 μονάδες έκαστο.

Θέμα 1ο
Να συσχετίσετε τους παρακάτω όρους με το όνομα των ερευνητών καθώς και τη θεωρία/προσέγγιση/αρχή με την οποία έχουν συνδεθεί. Στη συνέχεια να δώσετε ένα σύντομο ορισμό που να εμπερικλείει μόνο όσα εμπίπτουν στη σχέση του όρου με την ΚΓ2.
-εντοπισμός
-απολίθωση
-κατανοητό γλωσσικό εισαγόμενο
-παρεμβολή
-διαπραγμάτευση της σημασίας

Θέμα 2ο
α.Να αναφέρουμε ποιες απόψεις-θεωρίες σχετικά με τη φύση της γλώσσας αλλά και τον τρόπο κατάκτησης μιας γλώσσας επηρέασαν: α)την ακουστική μέθοδο, και β)την επικοινωνιακή προσέγγιση.
β. Στη συνέχεια να αναφέρετε ποιες θα ήταν οι πιθανές διδακτικές πρακτικές που θα εφάρμοζαν αυτές οι δυο προσεγγίσεις για ένα γραμματικό φαινόμενο όπως π.χ. η διδασκαλία των επιθέτων σε -ος,-η,-ο στα νέα ελληνικά.

Η διατύπωση είναι στο περίπου. Παρακαλώ συμπληρώστε ό,τι είναι ανεπαρκές.
Άβαταρ μέλους
Eugene
 
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: 28 Ιουν 2011, 02:32
Ευχαριστώ: 1

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό funky » 29 Ιαν 2016, 15:57

Ιανουάριος 2016

Η κα Ιακώβου φέτος άλλαξε στυλ εξέτασης.Μοίρασε σε κόλλες τα θέματα.Ήμαστε 3 ή 4 ομάδες με διαφορετικά θέματα η καθεμία.
Το διαγώνισμα περιελάμβανε 30 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής (από δύσκολες έως πολύ δύσκολες) και μία ερώτηση ανάπτυξης περίπου 250 λέξεων.Στην 3η ομάδα το θέμα ανάπτυξης ήταν για το γλωσσικό εισαγόμενο και τον ρόλο του στην κατάκτηση της Γ2.

Οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής έπιαναν 6 μονάδες και η ανάπτυξης 4.

Κατά τη γνώμη μου τα θέματα ήταν πολύ απαιτητικά και δεν ξέρω αν κάποιος με μέτριο διάβασμα έχει ελπίδες να το περάσει. Οι δε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής ήταν αρκετά δύσκολες και αρκετά μπερδευτικές στη διατύπωσή τους.

Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά! :up:
Άβαταρ μέλους
funky
Supporter
Supporter
 
Δημοσιεύσεις: 76
Εγγραφή: 30 Ιουν 2015, 18:58
Ευχαριστώ: 10

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό 9gewrgia9 » 07 Σεπ 2016, 20:24

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016/ ΙΑΚΩΒΟΥ
1.Εβαλε 20 ερωτησεις πολλαπλης επιλογης (4 μοναδες)
2.Υποθεση του εντοπισμου (3 μοναδες)
3.Ομοιτητες και διαφορες αναμεσα σε παιδια και ενηλικες που προσπαθουν να κατακτησουν τη Γ2 (3 μοναδες)
Μιλούσαν για τις ανομίες της εξουσίας, για τα βάσανα των αναξιοπαθούντων, για τη φτώχεια που μάστιζε το λαό,
όμως στα μάτια τους όλη την ώρα της θερμής κουβέντας τους πλανιόταν ασταμάτητα ένα βουβό ερώτημα:
"Θα μπορούσες να μ' αγαπήσεις;".
Λέων Τολστόι
Άβαταρ μέλους
9gewrgia9
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 27 Ιουν 2013, 18:27
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Φιλολογίας, Γλωσσολογικό
Ευχαριστώ: 13

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό fff » 24 Ιαν 2017, 18:05

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2017- ΙΑΚΩΒΟΥ
υπήρχαν 3 διαφορετικές ομάδες με 2 θέματα, τα οποία ήταν υποχρεωτικά

1. 30 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολόγηση (6 μονάδες)
2. σύντομη ανάπτυξη ερώτησης γενικού περιεχομένου (ομάδα 2: ο ρόλος του ΓΕΙΣ, ομάδα 3: ο ρόλος της γλωσσικής διδασκαλίας, ομάδα 1: ? ) βασισμένη στην κρίση μας (4 μονάδες)

Ειδικά το πρώτο θέμα δεν ήταν ιδιαίτερα εύκολο καθώς πολλές ερωτήσεις είχαν προτεινόμενες απαντήσεις που έμοιαζαν μεταξύ τους. Το δεύτερο θέμα απαιτούσε να έχεις σχηματίσει μία όσο το δυνατόν σφαιρικότερη εικόνα επί του μαθήματος ώστε να μπορείς να τεκμηριώσεις σε λίγες γραμμές την γνώμη σου. Προσωπική συμβουλή να μην στηριχτείτε μόνο στο eclass αλλά να διαβάσετε συνδυαστικά με το βιβλίο (Σ.Μπέλλα, Η Δεύτερη Γλώσσα)
Άβαταρ μέλους
fff
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 08 Ιουν 2016, 17:06
Ευχαριστώ: 0

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΔημήτρηςΚο » 27 Ιαν 2017, 22:19

Να συμπληρώσω/διορθώσω πως, ως προς την ερώτηση ανάπτυξης, οι τρεις ομάδες ήταν:
1. Ο ρόλος του Γλωσσικού Εισαγομένου στην Κατάκτηση της Δεύτερης Γλώσσας
2. Ο ρόλος του Γλωσσικού Εξαγομένου στην Κατάτηση της Δεύτερης Γλώσσας
3. Ο ρόλος της Γλωσσικής Διδασκαλίας στην Κατάκτηση της Δεύτερης Γλώσσας

Επίσης, η Ιακώβου είπε πως δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο που περιμένει να δει ως απάντηση για την ανάπτυξης και πως ήθελε να στηριχθούμε στις θεωρητικές προσεγγίσεις για να επιχειρηματογολήσουμε για τις θέσεις μας.
Άβαταρ μέλους
ΔημήτρηςΚο
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Δεκ 2013, 04:25
Ευχαριστώ: 5

ΓΦΓ18 ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ / ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Γ2 Ζ' ΕΞ. (ΓΛΩΣ)

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό NickSnow » 02 Φεβ 2018, 16:54

Εξεταστική Φεβρουαρίου 2018
Κατάκτηση και Διδασκαλία Δεύτερης Γλώσσας
Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Μαρία Ιακώβου
4 ομάδες θεμάτων
Θέμα Α: 30 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με αρνητική βαθμολογία
Θέμα Β: Να περιγράψετε σε 100-150 λέξεις τι γνωρίζετε για τον ρόλο του γλωσσικού εξαγόμενου στη διαδικασία κατάκτησης μιας δεύτερης γλώσσας

Στις άλλες 3 ομάδες το θέμα Β αφορούσε το γλωσσικό εισαγόμενο, την απολίθωση και τα λάθη των μαθητών αντίστοιχα.
Άβαταρ μέλους
NickSnow
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 17 Ιουν 2015, 11:25
Σχολή/Τμήμα: Φιλοσοφική/ Φιλολογία/Γλωσσολογία
Φύλο: Άνδρας
Ευχαριστώ: 4



Επιστροφή στο Κατεύθυνση Γλωσσολογίας

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης