filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III : Θουκυδίδης - ΦΑ 27

Εδώ μπορείτε να ανακοινώνετε και να ρωτάτε σχετικά με παλαιά θέματα του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Συντονιστές: connie.rat, Summer_95

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III : Θουκυδίδης - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Poul » 20 Φεβ 2009, 21:52

Επεξεργασία: Οι ενότητες των παλαιών θεμάτων προορίζονται ΜΟΝΟ για την ανάρτηση θεμάτων και για απορίες πάνω σ'αυτά.Γενικά σχόλια και ερωτήσεις σχετικά με τα μαθήματα παρακαλούμε να γίνονται στις αντίστοιχες ενότητες των μαθημάτων (βλ. Οδηγός Εύρεσης Μαθημάτων). Άσχετες δημοσιεύσεις θα επεξεργάζονται και θα διαγράφονται από τους συντονιστές.


Θέματα Εξεταστικης Φεβρουαριου 2009 - Θουκυδίδης (καθ. :Φαναράς)

Εικόνα
Τελευταία επεξεργασία από Summer_95 και 27 Ιαν 2016, 11:38, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Αιτία: προσθήκη νέου κανόνα
Εικόνα


Το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν μαθαίνουν αρκετά από την ιστορία
είναι το καλύτερο μάθημα που η ιστορία μπορεί να προσφέρει...
Άβαταρ μέλους
Poul
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 20 Φεβ 2008, 18:54
Τοποθεσία: Ηλθον, είδον και απήλθον!
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ΑΤΛΑΝΤΙΣ » 21 Φεβ 2009, 14:22

ΘΕΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΙΙΙ-ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ-20/2/2009

Κείμενο Α'


ω γης οχημα καπι γης εχων εδραν, οστις ποτ' ει συ, δυστοπαστος ειδεναι, Ζευς, ειτ' αναγκη φυσεος ειτε νους βροτων, προσηυξαμην σε(άνω τελεία εδώ) παντα γαρ δι' αψοφου βαινων κελευθου κατα δικην τα θνητ' αγεις. Τι δ' εστιν; ευχας ως εκαινισας θεων.

Παρατηρήσεις
1) Να μεταφραστούν στα συμφραζόμενά τους οι υπογραμμισμένες φράσεις.
2) Έχει υποστηριχθεί από ορισμένους μελετητές ότι οι παραπάνω στίχοι δεν συνδέονται με φιλοσοφικές θέσεις του Ευριπίδη. Συμφωνείτε με την άποψη αυτή; (αιτιολογήστε σε 15, το πολύ, σειρές την άποψή σας).
3)"οστις...βροτων": να γραφεί το κείμενο κατά στίχους και να σημειωθούν η προσωδία (πόσοτης συλλαβών), τα μέτρα και οι τομές.

Κείμενο Β'

Θνητων δε μωρος οστις ευ πρασσειν δοκων/ βεβαια χαιρει(άνω τελεία εδώ) τοις τροποις γαρ αι τυχαι,/ εμπληκτος ως ανθρωπος, αλλοτ' αλλοσε/ πηδωσι, κουδεις αυτος ευτυχει ποτε.

Παρατήρηση
Πώς, κατά τη γνώμη σας, συνδέονται οι παραπάνω στίχοι με τη σύγχρονη του ποιητή επικαιρότητα;
Άβαταρ μέλους
ΑΤΛΑΝΤΙΣ
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 2178
Εγγραφή: 19 Ιουν 2007, 08:23
Τοποθεσία: Ατλαντικός
Σχολή/Τμήμα: Φιλοσοφική Σχολή
Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Κατεύθυνση Αρχαιολογίας και Ιστορίας της Τέχνης
Ευχαριστώ: 13

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Poul » 07 Ιούλ 2009, 18:59

Εικόνα
Εικόνα


Το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν μαθαίνουν αρκετά από την ιστορία
είναι το καλύτερο μάθημα που η ιστορία μπορεί να προσφέρει...
Άβαταρ μέλους
Poul
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 20 Φεβ 2008, 18:54
Τοποθεσία: Ηλθον, είδον και απήλθον!
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Poul » 15 Σεπ 2009, 11:42

ΘΕΜΑΤΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2009
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


Το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν μαθαίνουν αρκετά από την ιστορία
είναι το καλύτερο μάθημα που η ιστορία μπορεί να προσφέρει...
Άβαταρ μέλους
Poul
 
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: 20 Φεβ 2008, 18:54
Τοποθεσία: Ηλθον, είδον και απήλθον!
Σχολή/Τμήμα: Ιστορίας και Αρχαιολογίας
Ευχαριστώ: 0

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό konstantina! » 18 Φεβ 2010, 14:43

ΘΕΜΑΤΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010

ΤΡΩΑΔΕΣ
κειμενο Α:
στιχοι 932-939 (νικα κυπρις....σων λαθρα)

Ζητησε:
1) να μεταφραστουν οι λεξεις/φρασεις: Α δ' ευτυχησεν Ελλας, ευμορφια πραθεισα, κωνιδιζομαι, ταν ποσιν

2)ποιος μιλαει, τι προσπαθει να πετυχει και πως κρινετε την επιχειρημα του.

3)'εξ ων εχρην...ποσιν λεγειν': να γραφουν η προσωδια, τα μετρα και οι τομες.

κειμενο Β:
στιχοι 220-223 (Και ταν Αιτναν....στεφανοις αρετας)

ερωτηση: πως εισαγει ο Ευριπιδης στο εργο του τη συγχρονη του πραγματικοτητα.

ΘΟΥΚΙΔΙΔΗΣ
Παραγραφος 69 (και τωνδε υμεις....ως ελευθερων την Ελλαδα φερεται)

1)να μεταφραστει το υπαγορευθεν κειμενο.

2) περιορων: χρονικη αντικατασταση.

3) ελευθεριας: συντακτικη θεση.

4) Τι γνωριζετε για το 8ο βιβλιο του Θουκυδιδη.

(παιδια οπως τα θυμαμαι τα εγραψα, αν εχω κανει λαθος διορθωστε ή αν εχω παραλειψει τπτ συμπληρωστε...
καλα μας αποτελεσματαααα!!! :up: :up: :up: )
'Εγώ δε ζω εδώ, ζω όπου ξεχαστώ και όπου περνά ο ποταμός μου' (Αγαπαμε ΑL. )
Άβαταρ μέλους
konstantina!
 
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: 24 Ιαν 2008, 23:27
Τοποθεσία: Suncity (και κατα ιστορικο μερια)
Ευχαριστώ: 0

Re: Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό zelda » 25 Φεβ 2011, 09:41

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
Λεντάκης [μονάδες 6]
1.
Α. απόσπασμα από Λοιμό
Β. απόσπασμα από Μηλιακό Διάλογο (παράγραφο 89)
Να μεταφραστεί ένα από τα δύο αποσπάσματα
2.Έχει ειπωθεί ότι ο Θουκυδίδης στον Μηλιακό Διάλογο, ούτε ψέγει, ούτε υποστηρίζει, απλώς περιγράφει. Ποια είναι η άποψη σας για αυτό; (Εδώ επισήμανε ότι οποιαδήποτε τεκμηριωμένη άποψη είναι σωστή, είτε συμφωνήσουμε με την άποψη των ερευνητών, είτε διαφωνήσουμε)

Κωνσταντάκος [μονάδες 4]
1.
Να μεταφραστούν οι υπογραμμισμένοι στίχοι:
ΚΡΕΩΝ
ΛΗΣΤΑΣ ΕΦΑΣΚΕ ΣΥΝΤΥΧΟΝΤΑΣ ΟΥ ΜΙΑ
ΡΩΜΗ ΚΤΑΝΕΙΝ ΝΙΝ, ΑΛΛΑ ΣΥΝ ΠΛΗΘΕΙ ΧΕΡΩΝ
.

ΟΙΔΙΠΟΥΣ
ΠΩΣ ΟΥΝ Ο ΛΗΣΤΗΣ, ΕΙ ΤΙ ΜΗ ΞΥΝ ΑΡΓΥΡΩ
ΕΠΡΑΣΣΕΤ' ΕΝΘΕΝΔ', ΕΣ ΤΟΔ' ΑΝ ΤΟΛΜΗΣ ΕΒΗ; 125

...ΕΠΑΞΙΩΣ ΓΑΡ ΦΟΙΒΟΣ, ΑΞΙΩΣ ΔΕ ΣΥ
ΠΡΟ ΤΟΥ ΘΑΝΟΝΤΟΣ ΤΗΝΔ' ΕΘΕΣΘ' ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΝ.
ΩΣΤ' ΕΝΔΙΚΩΣ ΟΨΕΣΘΕ ΚΑΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟΝ 135
ΓΗ ΤΗΔΕ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑ ΤΩ ΘΕΩ Θ' AΜΑ.
ΥΠΕΡ ΓΑΡ ΟΥΧΙ ΤΩΝ ΑΠΩΤΕΡΩ ΦΙΛΩΝ,
ΑΛΛ' ΑΥΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥΤ' ΑΠΟΣΚΕΔΩ ΜΥΣΟΣ.
2. Να δικαιολογήσετε στο παραπάνω απόσπασμα την εναλλαγή ενικού πληθυντικού στην περίπτωση ληστάς, ληστής.
3.Έχει ειπωθεί από διάφορους ερευνητές ότι στο έργο αυτό, ο Σοφοκλής προκειμένου να δημιουργήσει μια τόσο άρτια πλοκή πληρώνει κάποιο αντίτιμο.Να φέρετε παραδείγματα για τυχόν αναλήθειες ή ασάφειες στο έργο του.

(στο περίπου)
I throw myself into the sea
Release the wave, let it wash over me
To face the fear I once believed
The tears of the dragon, for you and for me...
Άβαταρ μέλους
zelda
 
Δημοσιεύσεις: 754
Εγγραφή: 20 Ιουν 2007, 16:04
Τοποθεσία: Αρχαιολογικό
Ευχαριστώ: 1

Re: Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Maximus » 23 Ιουν 2011, 10:48

ΙΟΥΝΙΟΣ 2011 -Επι πτυχιω
(σορυ παιδια - οτι θυμαμαι)

Κωσταντακος

στιχοι 787-793

1) Μεταφραση
2) Μια ερωτηση σχετική με τον χρησμό που εδωσε ο Φοιβος στον Οιδιποδα και πως αυτος (ο Οιδιποδας) το ερμηνευσε λαθος.
3) Ο "μυθος του ηρωα"...Ομοιοτητες και διαφορες με τον μυθο του Οιδιποδα.

Λεντακης

Αποσπασμα απο Μηλιακο Διάλογο.

1) Μεταφραση
2) Ποια η γνωμη του Θουκυδιδη για τις αιτιες της ηττας των Αθηναιων στον πολεμο. (τι εφταιξε δηλαδη )
"Δε πα να μας χτυπάν με όλμους και κανόνια
Δεν πα να μας χαλάν τα πιο όμορφά μας χρόνια
Θα βάλουμε μπροστά τη μαύρη και την κόκκινη σημαία
Για μας, για μια ζωή πιο λεύτερη πιο νέα"
Άβαταρ μέλους
Maximus
 
Δημοσιεύσεις: 439
Εγγραφή: 19 Ιαν 2009, 16:43
Ευχαριστώ: 0

Re: Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Dr. Jones » 20 Νοέμ 2011, 13:37

ΘΕΜΑΤΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011(Επί πτυχίω)

Λεντάκης:
1. Μετάφραση από το διάλογο των Μηλίων
2. Ποια η βαθύτερη αιτία του Πελ/κου πολέμου κατά τον Θουκυδίδη.
3.Τι απάντησαν οι Αθηναίοι στο επιχείρημα των Μηλίων ότι θα τους βοηθήσουν οι θεοί επειδή είναι δίκαιοι. Τι συμπέρασμα βγαίνει για το χαρακτήρα των Αθηναιων;
(απαντούμε σε όλα)

Κωνσταντάκος
1. Μεταφραση
2. Χαρακτηρισμός συμπεριφοράς Ιοκάστης από το συγκεκριμένο επεισόδιο
3. Πως εισήγαγε ο Σοφοκλής προηγούμενα γεγονότα της ζωής του Οιδίποδα στο έργο και πως αυτό κάνει συναρπαστική την πλοκή του έργου. (κάπως ετσι)
Απαντουμε σε όλα.

Σημ. Ας διορθώσει κανείς αν υπάρχει λάθος, γιατί δε θυμάμαι ακριβώς τις διατυπώσεις. :up:
Άβαταρ μέλους
Dr. Jones
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: 22 Ιαν 2009, 08:15
Τοποθεσία: Οπου υπαρχει ''υλικό''για σκάψιμο!
Ευχαριστώ: 5

Re: Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό rania91 » 08 Φεβ 2012, 15:22

Θεματα Θουκυδιδη (κλιμακιο Χατζηκωστα)

ειχε δωσει δυο αποσπασματα απο τις δημηγοριες του Αρχιδαμου ( πως χρη προς τουτους....εκ των ιδιων φερομεν, κεφ. 80) και του Περικλη (νομιζω) που δεν θυμαμαι ακριβως το κομματι. Ζητουσε:
1) πως προσπαθουν οι ομιλητες να πεισουν το κοινο και που παραπεμπει η επιχειρηματολογια τους (καπως ετσι)-οχι περισσοτερο απο 20 γραμμες
2) πως διαπραγματευεται το θεμα του πλουτου εδω ο Θουκυδιδης (οχι περισσοτερο απο 10 γραμμες)
3) επειχθηναι, ησσους: γραμματικη αναγνωριση και μια συντακτικη απο το αλλο αποσπασμα
4) μεταφραση: "ης ουδ' εκστηναι...αφιεναι επικινδυνον" (βιβλιο β, κεφ 63)
αυτα στο περιπου!
"Τα πιο ερωτικά ραντεβού είναι εκείνα με την Ιστορία"
Άβαταρ μέλους
rania91
Επίτιμος Συντονιστής
Επίτιμος Συντονιστής
 
Δημοσιεύσεις: 5329
Εγγραφή: 14 Αύγ 2010, 13:51
Τοποθεσία: Salem
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό
Ευχαριστώ: 82

Re: Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό ypourgos » 08 Φεβ 2012, 17:03

Θέματα Θουκυδίδη 08/02/2012 Λεντάκης

οἱ γὰρ ἐν ταῖς πόλεσι προστάντες μετὰ ὀνόματος ἑκάτεροι εὐπρεποῦς, πλήθους τε ἰσονομίας πολιτικῆς καὶ ἀριστοκρατίας
σώφρονος προτιμήσει, τὰ μὲν κοινὰ λόγῳ θεραπεύοντες ἆθλα ἐποιοῦντο, παντὶ δὲ τρόπῳ ἀγωνιζόμενοι ἀλλήλων
περιγίγνεσθαι ἐτόλμησάν τε τὰ δεινότατα.

1. Να μεταφράσετε το παραπάνω απόσπασμα. (1 μονάδα)

2.Να αναγνωρίσετε συντακτικά τα ακόλουθα:
α.πλήθους
β.προτιμήσει
γ.θεραπεύοντες
δ.ἆθλα
ε.περιγίγνεσθαι
(1 μονάδα)

3. "ἀριστοκρατίας σώφρονος" μπορεί αυτή η φράση να υποδηλώνει ολιγαρχική συμπάθεια του Θουκυδίδη; Να αιτιολογήσετε την απάντηση σας σε εώς και 5 σειρές.
(4 μονάδες)

4.Ο Θουκυδίδης είπε πως " ο πόλεμος είναι βίαιος δάσκαλος " . Να αναπτύξετε αυτή του τη φράση μέσα από την αφήγηση περί λοιμού καθώς και την παθολογία του πολέμου σε εώς και 15 σειρες. (4 μονάδες)
Άβαταρ μέλους
ypourgos
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 27 Οκτ 2009, 13:39
Τοποθεσία: Athens
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό
Ευχαριστώ: 0

Re: Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό mikrobio » 11 Φεβ 2012, 12:28

ypourgos έγραψε:Θέματα Θουκυδίδη 08/02/2012 Λεντάκης

οἱ γὰρ ἐν ταῖς πόλεσι προστάντες μετὰ ὀνόματος ἑκάτεροι εὐπρεποῦς, πλήθους τε ἰσονομίας πολιτικῆς καὶ ἀριστοκρατίας
σώφρονος προτιμήσει, τὰ μὲν κοινὰ λόγῳ θεραπεύοντες ἆθλα ἐποιοῦντο, παντὶ δὲ τρόπῳ ἀγωνιζόμενοι ἀλλήλων
περιγίγνεσθαι ἐτόλμησάν τε τὰ δεινότατα.

1. Να μεταφράσετε το παραπάνω απόσπασμα. (1 μονάδα)

2.Να αναγνωρίσετε συντακτικά τα ακόλουθα:
α.πλήθους
β.προτιμήσει
γ.θεραπεύοντες
δ.ἆθλα
ε.περιγίγνεσθαι
(1 μονάδα)

3. "ἀριστοκρατίας σώφρονος" μπορεί αυτή η φράση να υποδηλώνει ολιγαρχική συμπάθεια του Θουκυδίδη; Να αιτιολογήσετε την απάντηση σας σε εώς και 5 σειρές.
(4 μονάδες)

4.Ο Θουκυδίδης είπε πως " ο πόλεμος είναι βίαιος δάσκαλος " . Να αναπτύξετε αυτή του τη φράση μέσα από την αφήγηση περί λοιμού καθώς και την παθολογία του πολέμου σε εώς και 15 σειρες. (4 μονάδες)


η πρωτη και η τελευταια ερωτηση επιαναν απο 4 μοναδες..ενω οι δυο ενδιαμεσες απο 1..
Άβαταρ μέλους
mikrobio
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 19 Δεκ 2009, 15:32
Ευχαριστώ: 1

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό trikkk » 04 Σεπ 2012, 00:15

Δευτέρα 3/09/2012

Θέματα Λεντάκη

Και τα 3

1. Μετάφραση:

ἐγίγνετό τε λόγῳ μὲν δημοκρατία, ἔργῳ δὲ ὑπὸ τοῦ πρώτου ἀνδρὸς ἀρχή. οἱ δὲ ὕστερον ἴσοι μᾶλλον αὐτοὶ πρὸς ἀλλήλους ὄντες καὶ ὀρεγόμενοι τοῦ πρῶτος ἕκαστος γίγνεσθαι ἐτράποντο καθ' ἡδονὰς τῷ δήμῳ καὶ τὰ πράγματα ἐνδιδόναι. ἐξ ὧν ἄλλα τε πολλά, ὡς ἐν μεγάλῃ πόλει καὶ ἀρχὴν ἐχούσῃ, ἡμαρτήθη καὶ ὁ ἐς Σικελίαν πλοῦς.

2. Ο έπαινος του Περικλή αποτελεί και έπαινο για την δημοκρατία; Συμφωνείτε; (10 γραμμές)

3. Τα βαθύτερα αίτια του Πελ. πολέμου κατά τον Θουκυδίδη. (3 γραμμές)
Άβαταρ μέλους
trikkk
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 15 Φεβ 2009, 15:47
Σχολή/Τμήμα: Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας Φιλοσοφικής Σχολής Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Τομέας: Ιστορία
Ευχαριστώ: 5

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό forthak » 06 Φεβ 2013, 12:06

ΘΕΜΑΤΑ ΘΟΥΚΥΔΙΔΗ
(ΛΕΝΤΑΚΗΣ 1/2/2013)

1) ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΑΠΟ ΤΟ V 105(ΜΗΛΙΑΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ): Της μεν τοινυν προς το θειον...δρωντας αν ταυτο.

2) ΣΥΝΤΑΞΗ: της ευμενειας, το τε θειον, κειμενω, γενομενους.

3)ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:(Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΝΙΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ)
[οι ερωτησεις ειναι διατυπωμενες οπως τις θυμαμαι το νοημα ειναι το ιδιο]

α)ΣΕ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΜΗΛΙΩΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ?
β)ΠΟΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ?
γ)ΠΩΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΑΘΗΝΑΙΟΙ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ?
δ)ΣΕ ΠΟΙΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΡΕΥΜΑ ΑΝΗΚΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ?

ΑΥΤΑ!!!

:xlapatsas:
Τελευταία επεξεργασία από forthak και 06 Φεβ 2013, 12:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
forthak
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Φεβ 2012, 15:09
Ευχαριστώ: 1

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό just.lilly » 18 Σεπ 2013, 19:46

Παιδια δεν εχει κρατησει κανεις τα παλια θεματα της Δρακωνακη???
το στυλ τουλαχιστον της εξετασης της??? :confused:
να ζεις, ν'αγαπας και να μαθαινεις.....
Άβαταρ μέλους
just.lilly
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 20 Φεβ 2009, 16:57
Ευχαριστώ: 0

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό MAGIC FAIRYTALE » 14 Φεβ 2014, 11:40

δεν εχει κρατησει κανεις τα παλια θεματα της Δρακωνακη???
το στυλ τουλαχιστον της εξετασης της??? :confused: :thumbdown:
Μα πραγματικα δε θυμαται κανεις τι εβαζε η δρακωνακη"???

:sick:
it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
M.M.
Άβαταρ μέλους
MAGIC FAIRYTALE
Supporter
Supporter
 
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 28 Ιουν 2011, 21:14
Ευχαριστώ: 3

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό just.lilly » 20 Μαρ 2014, 17:37

Η εξεταση της Δρακωνακη περιλαμβανει ερωτησεις ερμηνευτικες σε ολη την υλη και μεταφραση. οχι γραμματικη, οχι συντακτικο.
δεν ειμαι σιγουρη για εισαγωγη.. γυρω στα 5 θεματα βαζει
Τελευταία επεξεργασία από just.lilly και 20 Μαρ 2014, 17:39, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
να ζεις, ν'αγαπας και να μαθαινεις.....
Άβαταρ μέλους
just.lilly
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 20 Φεβ 2009, 16:57
Ευχαριστώ: 0

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό MAGIC FAIRYTALE » 24 Μαρ 2014, 18:50

just.lilly έγραψε:Η εξεταση της Δρακωνακη περιλαμβανει ερωτησεις ερμηνευτικες σε ολη την υλη και μεταφραση. οχι γραμματικη, οχι συντακτικο.
δεν ειμαι σιγουρη για εισαγωγη.. γυρω στα 5 θεματα βαζει

just.lilly
να εισαι καλα σε ευχαριστω,καποιοι μου ειπαν πως βαζει..και πως μονο την εξεταστικη που περασε δεν εβαλε!!!!
it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring
M.M.
Άβαταρ μέλους
MAGIC FAIRYTALE
Supporter
Supporter
 
Δημοσιεύσεις: 104
Εγγραφή: 28 Ιουν 2011, 21:14
Ευχαριστώ: 3

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Violet » 09 Σεπ 2014, 18:09

Εξεταστική Ιουλίου 2014
Βιβλίο Γ' 46. σκέψασθε γαρ ... στέρεσθαι.
Βιβλίο Στ' 77. αλλ'ου γαρ δη ... την Σικελίαν οικούντες.
Βιβλίο Ζ' 77.1 και 77.2
Βιβλίο Ζ' 80.3 / 80.4 / 80.6
Κ ένα απόσπασμα απο το βιβλίο Στ' για τους Καμαριναίους αλλά δε θυμάμαι ποιο.
Σε κάποια αποσπάσματα ήθελε μετάφραση,σε κάποια σχόλια και πού αναφέρεται το απόσπασμα.
Άβαταρ μέλους
Violet
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 09 Ιαν 2009, 17:59
Τοποθεσία: Ιστορικό
Ευχαριστώ: 0

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό klimt4! » 11 Σεπ 2014, 20:44

q
Τελευταία επεξεργασία από klimt4! και 15 Σεπ 2014, 14:08, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
klimt4!
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 04 Οκτ 2011, 21:44
Σχολή/Τμήμα: ιστορικο-αρχαιολογικο
Ευχαριστώ: 14

Αρχαία Ελληνική Φιλολογία III - ΦΑ 27

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό debbie candy » 15 Σεπ 2014, 01:02

Δρακωνάκη, Σεπτέμβρης 2014

Εικόνα
quod me nutruit, me destruit
Άβαταρ μέλους
debbie candy
*Notes donor*
*Notes donor*
 
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2012, 13:11
Σχολή/Τμήμα: Ιστορικό-Αρχαιολογικό - Κατευ. Ιστορίας
Ευχαριστώ: 11

Επόμενο


Επιστροφή στο Παλιά θέματα Ιστορικού Αρχαιολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες