filosofiki.eu
RSS Facebook Contact




Ανακοινώσεις


Μην φοβάστε και μην ξεχνάτε να μας ενημερώνετε για μη ενεργοποιημένους λογαριασμούς!

Αν υπάρχει πρόβλημα με την ενεργοποίηση του λογαριασμού, ενημερώστε το θέμα εδώ.


:study: Καλό διάβασμα και να προσέχετε όλοι! :goodluck:

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Εδώ μπορείτε να γράφετε και να ρωτάτε οτιδήποτε αφορά τα μαθήματα του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας.

Συντονιστές: connie.rat, Summer_95

Κανόνες Δ. Συζήτησης
Πριν ανοίξετε νέα ενότητα ρίξτε μια ματιά στον οδηγό εύρεσης ενοτήτων μήπως αυτό που ψάχνετε υπάρχει ήδη.
Να είστε σαφείς στον τίτλο της ενότητας (κωδικός, τίτλος και εξάμηνο μαθήματος).
Αποφεύγετε να γράφετε με κεφαλαία γράμματα ή greeklish.

Κανόνες Λειτουργίας Forum Φιλοσοφικής

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Philippos » 12 Σεπ 2014, 23:00

Vale! Γιά δες μία τα δικά σου Εισερχόμενα. :study:
Άβαταρ μέλους
Philippos
 

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Philippos » 18 Σεπ 2014, 20:42

Καλησπέρα. Παρακαλώ κάποιος που να ξέρει να μας πει για apparatus Sanctae Scripturae και apparatus aliorum fontium να ξεμπερδεύουμε με αυτά μια και καλή. Ευχαριστώ. :study:
Άβαταρ μέλους
Philippos
 

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό fai » 18 Σεπ 2014, 21:57

rania91 έγραψε:Λοιπόν, σας το βρήκα και γράφω τι ακριβώς έχω γράψει:

Εγκιβωτισμός πηγών:
- πλάγια γράμματα: η Αγία Γραφή χρησιμοποιείται ως ιστορική πηγή
- λεπτά γράμματα: άλλες πηγές εκτός από την Αγία Γραφή που έχει διαβάσει ο Γρηγόριος
-λεπτά κ πλάγια γράμματα: άλλες πηγές που αναφέρουν/ παραπέμπουν την Αγία Γραφή (και σώζουν την παλαιότερη έκδοσή της, Itala Versio) Μπορεί να διασώζονται και χαμένες πηγές.

:goodluck: :huglove:


Αυτό είναι από παλιότερη ανάρτηση μέλους στην ενότητα αυτή.
Άβαταρ μέλους
fai
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 21 Μαρ 2010, 21:27
Ευχαριστώ: 2

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Philippos » 18 Σεπ 2014, 22:13

Ευχαριστώ fai.:)
Άβαταρ μέλους
Philippos
 

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vasia24 » 19 Σεπ 2014, 13:59

Μήπως έχει κάποιος σημειώσεις από τη ρωμαϊκή ιστορία, που αναφέρει στην ύλη;
Άβαταρ μέλους
vasia24
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 24 Φεβ 2009, 03:25
Ευχαριστώ: 0

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vasia24 » 19 Σεπ 2014, 14:01

Μήπως έχει κάποιος σημειώσεις από τη ρωμαϊκή ιστορία, που αναφέρει στην ύλη;
Άβαταρ μέλους
vasia24
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 24 Φεβ 2009, 03:25
Ευχαριστώ: 0

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vasgly » 19 Σεπ 2014, 16:43

Οι πηγες του Γρηγοριου χωριζονται σε 1) Apparatus Sacrae Scripturae και 2) Αpparatus aliorum fontium.
1α) η ορθια εντονη γραμματοσειρα ειναι το προιον της σκεψης του ιδιου του Γρηγοριου
.
1β) η πλαγια εντονη γραμματοσειρα- ομοια με αυτην της 1α περιπτωσης ειναι ο,τι προερχεται απο την Αγια Γραφη, που εχει διαβασει ο ιδιος ο Γρηγοριος.

παραδειγμα: βιβλιο 1 , παραγραφος 7:Primus autem filius Noe Sem; de quo generatione decima natus est Abraham: id est Noe, Sem, Arphaxath, Sale, Eber, Falech, Rheu,Saruch, Thare, qui genuit Abraham.
Το Primus autem filius Noe Sem; de quo generatione decima natus est Abraham: id est Noe και το qui genuit είναι 1 α και το Sem, Arphaxath, Sale, Eber, Falech, Rheu,Saruch, Thare και το Abraham είναι 1β.

2) γενικα η λεπτη γραμματοσειρα ειναι aliorum fontium.

2α) η λεπτη ορθια γραμματοσειρα ειναι αλλες πηγες που εχει διαβασει ο Γρηγοριος εκτος της Αγιας Γραφης και

2β) η λεπτη πλαγια γραμματοσειρα ειναι αλλες πηγες που χρησιμοποιει ο Γρηγοριος , οπως ο Ιερωνυμος, ο Οροσιος που εχουν διαβασει την Αγια Γραφη( την παλαιοτερη εκδοση από αυτην που εχει διαβασει ο Γρηγοριος).

Παραδειγμα: στην ιδια παραγραφο , η αμεσως επομενη προταση: In his ergo decim generationibus, hoc est a Noe usque Abraham, inveniuntur anni 942. To Ιn his ergo decim generationibus, hoc est είναι η περιπτωση 2 α. Το a Noe usque Abraham, inveniuntur anni 942 είναι aliorum fontium και συγκεκριμενα η περιπτωση 2 β.
Στην εξεταση είναι παρα πολύ ξεκαθαρη η γραμματοσειρα και βγαινει πολύ πολύ ευκολα. Α και κατι τελευταιο, προς διευκολυνση: στο κατω μερος της σελιδας του βιβλιου εχει ένα υπομνημα που χωριζεται σε 2 μερη: το 1ο είναι το Sacrae Scriptura και το 2ο είναι aliorum fontium( βεβαια αυτό το υπομνημα δεν δινεται στην εξεταση).
Γενικος μνημονικος κανονας: ο,τι είναι εντονο είναι Sacrae Scripturae και ο,τι είναι λεπτο είναι aliorum fontium.
Τελευταία επεξεργασία από vasgly και 23 Σεπ 2014, 18:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vasgly
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 17:45
Ευχαριστώ: 0

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Philippos » 20 Σεπ 2014, 23:16

Ευχαριστούμε θερμά vasgly! :peace2:
Άβαταρ μέλους
Philippos
 

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vasgly » 21 Σεπ 2014, 00:07

Philippos έγραψε:Ευχαριστούμε θερμά vasgly! :peace2:


Τιποτα, να 'σαι καλα!! ειδα που το ρωτουσες και προσπαθουσα να σου στειλω και εσωτερικο μηνυμα να σου πω για την ιστορια τεχνης, αλλα μαλλον καποιο προβλημα υπαρχει και δεν μπορεσα να τα καταφερω. Ελπιζω να εγινα σαφης ως προς τα apparatus!!
Τελευταία επεξεργασία από vasgly και 21 Σεπ 2014, 00:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
vasgly
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 17:45
Ευχαριστώ: 0

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lena08 » 23 Σεπ 2014, 13:28

vasgly έγραψε:Οι πηγες του Γρηγοριου χωριζονται σε 1) Apparatus Sacrae Scripturae και 2) Αpparatus aliorum fontium.
1α) η ορθια εντονη γραμματοσειρα ειναι το προιον της σκεψης του ιδιου του Γρηγοριου
.
1β) η πλαγια εντονη γραμματοσειρα- ομοια με αυτην της 1α περιπτωσης ειναι ο,τι προερχεται απο την Αγια Γραφη, που εχει διαβασει ο ιδιος ο Γρηγοριος.

παραδειγμα: βιβλιο 1 , παραγραφος 7:Primus autem filius Noe Sem; de quo generatione decima natus est Abraham: id est Noe, Sem, Arphaxath, Sale, Eber, Falech, Rheu,Saruch, Thare, qui genuit Abraham.
Το Primus autem filius Noe Sem; de quo generatione decima natus est Abraham: id est Noe και το qui genuit είναι 1 α και το Sem, Arphaxath, Sale, Eber, Falech, Rheu,Saruch, Thare και το Abraham είναι 1β.

2) γενικα η λεπτη γραμματοσειρα ειναι aliorum fontium.

2α) η λεπτη ορθια γραμματοσειρα ειναι αλλες πηγες που εχει διαβασει ο Γρηγοριος εκτος της Αγιας Γραφης και

2β) η λεπτη πλαγια γραμματοσειρα ειναι αλλες πηγες που χρησιμοποιει ο Γρηγοριος , οπως ο Ιερωνυμος, ο Οροσιος που εχουν διαβασει την Αγια Γραφη( την παλαιοτερη εκδοση από αυτην που εχει διαβασει ο Γρηγοριος).

Παραδειγμα: στην ιδια παραγραφο , η αμεσως επομενη προταση: In his ergo decim generationibus, hoc est a Noe usque Abraham, inveniuntur anni 942. To Ιn his ergo decim generationibus, hoc est είναι η περιπτωση 1 α. Το a Noe usque Abraham, inveniuntur anni 942 είναι aliorum fontium και συγκεκριμενα η περιπτωση 2 β.
Στην εξεταση είναι παρα πολύ ξεκαθαρη η γραμματοσειρα και βγαινει πολύ πολύ ευκολα. Α και κατι τελευταιο, προς διευκολυνση: στο κατω μερος της σελιδας του βιβλιου εχει ένα υπομνημα που χωριζεται σε 2 μερη: το 1ο είναι το Sacrae Scriptura και το 2ο είναι aliorum fontium( βεβαια αυτό το υπομνημα δεν δινεται στην εξεταση).
Γενικος μνημονικος κανονας: ο,τι είναι εντονο είναι Sacrae Scripturae και ο,τι είναι λεπτο είναι aliorum fontium.



Το noe usque Abraham, invenientur anni 942 δεν ειναι λεπτή όρθια γραμματοσειρά άρα ανήκει και στο 2α?
love save the empty ..and save me!
Άβαταρ μέλους
lena08
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 01 Φεβ 2008, 23:54
Τοποθεσία: athens,greece
Ευχαριστώ: 0

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό vasgly » 23 Σεπ 2014, 18:51

μολις το διορθωσα, ναι εκανα απο βιασυνη λαθος! σορυ!
Άβαταρ μέλους
vasgly
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 09 Φεβ 2009, 17:45
Ευχαριστώ: 0

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό lena08 » 23 Σεπ 2014, 21:49

Δεν πειράζει, σε ευχαριστώ πολύ !! Με βοήθησαν πολύ!
love save the empty ..and save me!
Άβαταρ μέλους
lena08
 
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: 01 Φεβ 2008, 23:54
Τοποθεσία: athens,greece
Ευχαριστώ: 0

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό valia1 » 29 Σεπ 2014, 13:57

καλησπερα!γνωριζει κανεις ποτε δεχεται ο κ. μπενετος?του εχω στειλει μειλ αλλα δεν εχω λαβει απαντηση....
Άβαταρ μέλους
valia1
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 01 Σεπ 2009, 13:54
Ευχαριστώ: 0

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό marakiii » 29 Σεπ 2014, 15:51

Πέμπτη μετά τις 10 είναι σίγουρα.
Άβαταρ μέλους
marakiii
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 22:38
Ευχαριστώ: 7

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Sotiris » 08 Οκτ 2014, 02:40

Το γράφω εδώ γιατί ξέρω οτι πολλοί σαν εμένα δεν πήγαιναν να το δώσουν και δεν το προσπαθούσαν καν. Χρειάστηκε να κάνω ιδιαίτερα βέβαια πριν πάω και το περάσω με την 1η αλλά συμβουλεύω όσους φοβούνται να μην το αφήσουν και αν έχουν την οικονομική δυνατότητα να μην διστάσουν να κάνουν κάποια πανεπιστημιακά ιδιαίτερα αν έχουν αφήσει τελείως και για χρόνια τα λατινικά όπως εγώ. Μου έφαγαν την ψυχή για χρόνια, τα είχα σαν τον μπαμπούλα που θα βγει από την ντουλάπα. Όσοι μπορείτε δώστε τα λοιπόν τώρα και φυσικά παρακολουθήστε το μάθημα του.

ΥΓ. Πέρυσι είχε ανακοινώσει πως στα σχέδια του (νομίζω πως δεν θα το κάνει απο φέτος αλλά από του χρόνου) είναι να βάλει και λατινικά με... υπαγόρευση. Γι αυτό βιαστείτε.
΄΄Συχνά όταν βρίσκομαι σε πανηγύρια, σε γλέντια,
σε πολύβουες χαρές, αισθάνομαι σα να μην έχω "εισιτήριο".
Σαν να χω βρεθεί εκεί λαθραία.
Μέχρι που μου ρχεται να το βάλω στα πόδια.
Είν αυτή η κατάρα που με δέρνει, να διαβάζω ανάποδα τον κόσμο.
Να επικεντρώνω την προσοχή μου στα υστερόγραφα.
Να μην βάζω τίτλους στα κεφάλαια. ΄΄

Αλκυόνη Παπαδάκη
Άβαταρ μέλους
Sotiris
 
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: 04 Ιούλ 2008, 14:22
Ευχαριστώ: 3

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό marakiii » 09 Οκτ 2014, 08:34

Δε χρειάζονται ιδιαίτερα μαθήματα για το μάθημα . τους επί πτυχιω φοιτητές τους βοηθάει πάρα πολύ και μονο με την εισαγωγή και γραμματική το μάθημα μπορείς να το περάσεις άνετα.
Άβαταρ μέλους
marakiii
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 22:38
Ευχαριστώ: 7

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Philippos » 09 Οκτ 2014, 08:40

Καλημέρα! Κι εγώ έκανα εξ ανάγκης κάποια ιδιαίτερα μαθήματα, για τα Λατινικά I και II. Όταν έχεις χρόνια να ασχοληθείς με το αντικείμενο και δεν το έχεις διδαχθεί επαρκώς στο σχολείο, βρίσκεσαι εκ των πραγμάτων σε δυσμενή θέση. Δεν χρειάζονται όμως πολλά, εάν παράλληλα κάνει κανείς πολλές ασκήσεις, προς εξάσκηση και κατανόηση. Ως προς τον Μπενέτο, πρώτη φορά τον είδα στο γραφείο του, ο άνθρωπος είναι πολύ συνεννοήσιμος και μάλιστα συζητήσαμε αρκετά και άνετα για διάφορα θέματα που με ενδιαφέρουν. Απλά, όπως συμβαίνει και με άλλους καθηγητές, ενδεχομένως λόγω της μαζικότητας που χαρακτηρίζει ένα αμφιθέατρο, αρκετοί καθηγητές υιοθετούν εξ ανάγκης μία συμπεριφορά πιο "επιθετική" ή απόλυτη, προς τήρησην της τάξεως :P Όπως και να έχει, το μάθημα με ένα μήνα (γερής) προετοιμασίας πήγε πολύ καλά. :study:
Άβαταρ μέλους
Philippos
 

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό Philippos » 09 Οκτ 2014, 08:42

Όντως ιδιαίτερα μαθήματα δεν χρειάζονται, αν έχεις μία βασική γνώση και αντίληψη γραμματικής,συντακτικού και λεξιλογίου. Προσωπικά δεν την είχα :tease:
Άβαταρ μέλους
Philippos
 

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό marakiii » 09 Οκτ 2014, 08:59

Απ' ότι κατάλαβα ο κύριος Μπεν έτος δίνει έμφαση στην εισαγωγή και μετά στη μετάφραση και λιγότερο στα υπόλοιπα . έδωσα το μάθημα του τώρα το Σεπτέμβριο και την επόμενη μέρα πήγα στο γραφείο του και μου διόρθωσε το γραπτό μου επί τόπου . το πρώτο που κοίταξε ήταν η εισαγωγή,μετά κοίταξε λίγο τη μετάφραση και τίποτα άλλο και με πέρασε.
Άβαταρ μέλους
marakiii
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 22:38
Ευχαριστώ: 7

Λατινική Φιλολογία ΙΙ - ΦL 04

Μη αναγνωσμένη δημοσίευσηαπό marakiii » 09 Οκτ 2014, 09:00

Και να φανταστείς το συντακτικό δεν το είχα σωστό.
Άβαταρ μέλους
marakiii
 
Δημοσιεύσεις: 131
Εγγραφή: 04 Φεβ 2010, 22:38
Ευχαριστώ: 7

ΠροηγούμενηΕπόμενο


Επιστροφή στο Μαθήματα Ιστορικού Αρχαιολογικού

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες